Battle! Studs VS Yeaman yeamanHär kommer en gangster, störst av dem allakanske ej bland skavanker, men av de balladitt namn är studs - du studsar bara ner i din likhet- likkistan, eftersom du är lik-het, nekrofils-hetmen nu tar du dig ur och singlar dig runt, arma larv-buntmen ur vill nu att du ska stanna ditt livs-ur i en burklockans gång blir din slogan av en fürnu har den slagit plång detta blir ditt sista fjongStuds Okej, jag har helt ärligt inte sett larvigare//Vafan, en kille som verkar vara en mimare//Nej men nu blir det ju riktigt larvigt//Jag möter en brajare! :o en bitch.. en fakking..//Jaa jag får inte säga så fula ord jag är tolv år//Men du landar inte på nått golv du landar på nått bår//shiet att man hör det man vill måste vara en myt//Jag hör dig... SHIET JAG MÅR DÅLIGT inget jävla skryt//Men jag är bättre än dig... det är inte särskilt konstigt//Jag skriver just nu jävligt dåligt men ditt är ihåligt//Jag brajar på och sedan går jag och rånar nån spanjor//Fan nu fåru kuk i din mun tvätta dig med den som när han svor//Jag glider upp och gör en comeback, du kommer inte tillbaks som en trasig bomerang//Antar att studs inte kan räkna, nåväl. Jag är gangsterigast.
v; kalleankapartiet