Yeaman VS Sellish!!
Sellish börjar! Vart fan har du fått din jävla konstiga namn/ Vilken jävla idiot kallar sig själv för yeaman/ Du tror att du är känd men snälla lilla du skaffa lite vett/ Du bara blir mindre och krymper som ett plagg i kem tvätt/ Jag titta på din profil och du hade inte en jävla vän/ Jag såg också var en dansk du pratar väl värre en norrmän/ Du går och kallar dig gangsta säg mig vart fan bor du/ Du bor säkert ute på landet och du blir en bondhustru/ Yeaman du kan bara säga hejdå till din keffa "karriär"/ Du kan inte komma långt men jag gör redan en globen konser/ Yeaaaamans svar! "Fan ta dig" men Yeaman dominerar till och med satan du glorifierar gatan, men har skol-kongress över atlanten och det ändå du representerar är ull som Represen-tanten Sellish är är toapapper som varenda erkända whoa rapper' ska du tvätta i kem? mist ditt vett? jag rekomenderar kemtvätt "en norrmän" gör om allt - och snälla, gör det rätt! jag struntar i direkta normer men jag gör dig i perfekta former runda, tjocka, små - alla gillar pepparkakor - även jag, Shrek då blunda, bocka, få - väldish många shots.. även bistro Sellish, jag säljer din stil, och du blir däckad - av en bil .... Till 7! CMON NU WHOA!!!!!!1ett (Inlägget ändrat av Mabande p.g.a. CAPS 2008-12-06 17:25:30)
det ända du representerar är ull som Represen-tanten
Sellish, vett/tvätt rimmar inte då det "e" i detta fall inte alls låter som ä, utan bara ett skarpt e.. så om du inte säger tvett, rimmar det inte:P mkt sär svenska tycker jag också, hatar att det blir typ hack pga inkorrekt svenska. Yeaman, lite konstigt du byggde upp en mening där, första.. utan att köra rim på satan i slutet på andra menmen.. Sellish är är toapapper som varenda erkända whoa rapper' ska du tvätta i kem? mist ditt vett? jag rekomenderar kemtvätt - fattar absolut ingenting "en norrmän" gör om allt - och snälla, gör det rätt! -var helt okej "även jag, Shrek då" anser du dig själv vara shrek? :) och däckad av en bil var ingen direkt superhit men.. visst den bättre var iaf yeaman för att sellish fick inte till något alls så v; yeaman, nöjda?
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
"Shrek" betyder "monster" på jiddish, och kommer från tyskans "Schreck", "skräck"
Kem är en stad. Det finns inget som heter "kem tvätt".
Yes Jag har sett många av yeamans battles// Funderar hur han får sina kompisprops hes not the must fatest// But i think that hes rap wont be the latest// Yes det är vad han gör han tar ett man test//
vote sellish !ey var redo din jävla skit! ska BATTLA DIG YEAMAN
Lilla fia pling plong.
skicka bars då!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2-1 till mig då.
Jag får någon konstig vibb av allt yeaman skriver.. Antingen är han väldigt oseriös, eller bara väldigt, väääldigt efterbliven. Eller så är han 9 år gammal? :O Aja, min röst går till Studs. han var bättre.
Blunted in stockholm
*sellish, sorry
Blunted in stockholm
jag är top 5 dead or alive...............................................................................
nu räknas väll inte min röst för kompisvote men sellish var ju mycket bättre
Här blev jag chockad :O Själv håller jag med limp jag var mycket bättre men om whoa gillar yeaman så är det inte mitt beslut -.- Det här var inte min bästa battle fast det är ingen ursäkt
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
jag tyckte du var värdelös det är min smak, ska ni ifrågasätta det så gör det liksom.. yeaman hade iaf några vettiga dissar.. you, none..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Sellish, ingen gillar mig på whoa ;P
hmmm.. ingen e speciellt bra, men kollade in eftersom yeaman kallade sig bäst på whoa. *estakhfurallah* . helt ärligt så var sellish bättre. eftersom yeaman fick svaret, och därmed hade en möjlighet att slå tillbaka, så var den mycket sämre eftersom han inte fick någon counterstrike. båda hade dåliga dissar, inga märkvärdiga rim (de rim som ens fanns). så därför; vinnare: SELLISH . peace // Whoa's REAL Top 5 .. like it or NOT ;)
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
lite sorgligt att alla röstar över känslor
Kem är en stad. Det finns inget som heter "kem tvätt". Jo det finns visst nåt som heter kemtvätt, det är en speciel tvätt :S
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
en VILD gissning.. tror att han syftade på din särskrivning. btw, så krymper väl plagg i tvättmaskin, inte i kemtvätt? hhah.. aja peace
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
Jag syftade på hans särskrivning.
så krymper väl plagg i tvättmaskin, inte i kemtvätt Det kanske det gör, jag bara tog en chansing!
sellish, gillar inte att du snackar skit om norrmän, men ditt va ändå bäst!
ingen hade speciellt bra rader men sellish hade fulla rader iaf.. känns som yeaman hoppade bland rim som inte rimmade så Vote; Sellish
http://www.myspace.com/bregeeochpour
sellish, gillar inte att du snackar skit om norrmän, men ditt va ändå bäst! Jag tycker bara att det låter roligt, men förlåt då.
yeaman-3 Sellish-4 Har jag räknat rätt??