I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

stajl vs KeViNuK engelska!

Vår Hiphop - Battle & Cypher

2008-12-08 23:52

stajl vs KeViNuK engelska!

stajl

For me.. there is no problem to fuck you up
i've been the boss from sthlm to harlem -straight up!
YEAH, you never seen a niggah more crazy then me
I rolled shotgun with Ice n' Easy E and you will D.I.E
so what the fuck you want B? i'll make your eyes bleed
fill'em up with acid and lit'em up, you fucking wasted!
This is raw-mad-shit coming thru your CPU
why you wondering who slashed yo dick off??
- I DID THAT TO YOU!
I know you, but you don't know me
know how to act, know how to be an emcee
you see? what the fuck, check out this wannabe
killerzteve, this dude is killing him self
- zteve, you feelin' me?
I got my back backed up to death
its a battle and my rhymes make you tonedeaf

When you rap homosexual cheers
and hiphopers.. Dude...
you speak words that fall on deaf ears!!

KeViNuK

you dont know me att all thinking im a mothaphukkin wannabe
I pull my hand out of my pocket I see brothas ducking instantly
ive seen crazier niggaz than you,like Kevin from menace 2 society
your only hobby is getting fucked and sucking dick never any variety
think your all that, walking over me without getting counterattacked
fucking with me? i spit so hard you will get your cranium cracked
sliced a piece of my dick off? havnt noticed, its still as long as a giraffe
do you know how i can make it 30 cm long? I fucking fold it in half
youve done enough talking about my dick faggot, even if its a habit
you think your all hard just because youre black but then Im B-rabbit
one thing i dont understand is why you acting like youre from the C.P.T
if thats true I know ice cube eazy e snoop and mothaphukkin D.R.E
so shut your mouth and stop acting hard boasting about being an emcee
when im done with you the only thing left of you is a big pile of smelly debris!

först till 7 tror jag

I Live For Hardstyle Baby

2008-12-09 08:24
så tråkigt när ingen röstar

2008-12-09 16:10
bajs!

2008-12-09 16:38
Instämmer, battles nu har inte lika många läsare som förr känns det som, därav mindre röster på alla battles. ELLER så är folk för lata för att ge en kommentar.. jävligt tråkigt, snart lär väl battles försvinna.. För vem vill battla när det inte finns några som röstar?
Inte en enda av mina få battles har blivit avklarade.. de bara tynar bort i sanden, i sandlådan bland alla andra icke-avklarade battles...

:'(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-09 17:06
Ja, som våra battles.... Fett tråkigt, men här kommer en röst !
som läggs på :

Stajl ! Det var ganska jämt men gillade stajls text mer, keepituppp
Pz
 om du vaknar med stående problem, dra några snabba slutsatser så har du snart lösningen i dina händer

2008-12-09 18:35
HDD,
tack för rösten! Vi behöver fler whoamedlemmar som du!

Ställning: 1-0.

(ska fan starta en facebookgrupp där alla coolingar som röstar battles får vara med och ta del av feta battles och annat skojj m.m. Och ett av kraven för att vara med och delta i allt är att man röstar aktivit på battles i Battle n'cypher-forumet! haha)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-09 19:28
vote: stajl

you got the creativity noone else got,
fock fock!
rhyme UYoeee

2008-12-09 20:27
KevinKuk var fan mycket bättre än stajl! Hans wordplay var bättre han hade mer utvecklade rhymes..
Whetever taken seriously or takin pride, Bronx MCs leave suckers whistling cold wind madness through loose teeth

2008-12-09 22:44
tack för rösterna, uppskattas!

Ställning: 2-1 till Stajl aka oh oh.

2008-12-09 23:02
v:stajl

2008-12-09 23:10
Dicknick,
tack för din röst!

3-1 till Stajl aka Hammer Style Remix

2008-12-10 07:33
asså vill absulot inte klaga, men jag och dicknick har bråkat lite och känns som han lägger rösten på dig bara för det, han gav juh lixom ingen motivation:P

2008-12-10 12:25
hehe, okej, då stryks hans röst då.. OM han inte ger en motivation, men nu står det alltså:

2-1

2008-12-10 12:38
va? nej allvarligt vi har inte bråkat, jag tycker helt enkelt mer om stajl's text, herregud:P

2008-12-10 12:55
såg ingen motivation där heller:) och det har vi visst de kolla tråden med vår battle:)

2008-12-10 13:02
haha nej, vi skämtade ju bara haha herregud :P
det som var bättre med hans text? skönare rim, grymt innehåll och skönare flow.
Poet

2008-12-10 14:20
min röst hamnar på KevinKuk ...
visst var båda två WACK AS FUCK och borde träna på rim, struktur, rimstruktur, innehåll och ALLT
trodde detta var ett battleforum inte ett gigantiskt virtuellt sandlådetjafs

men rösten hamnar på KevinKuk för han var snäppet bättre helt enkelt

passar på o fråga

nån jävel som vill battla mig?
Sötnosarna Represent!
"Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar"
- Fronda

2008-12-10 15:08
Ställning: 2-2 (3-2 om man räknar med Dicknick).

2008-12-10 17:11
om det blir så att dicknicks röst blir avgjörande i slutet så får du gärna räkna med den stajl:)

2008-12-10 17:21
tycker den ryska raden va dö fet ! bra gjort !
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..

2008-12-10 18:25
ryska raden?:P

2008-12-10 20:28
ryska? :s

Erik_nice,
Kul att du tittar in i tråden. Något som även vore kul var ifall du kunde droppe en vote :)

Kevinuk,
hehe ok :p We'll see :)

2008-12-10 21:32
Stajl, den där facebook grejen lät inte allt för dum :) skulle va schysst med en sida där det va lite mer aktivt! Tror inte jag har haft en enda avslutad battle :(

Spades, bara för att du va så kaxig vill jag battla dig :P Tror dock inte att jag har allt för stor chans men ändå!:p droppa någe i min GB så kommer svar inom kort.. Lägg en på engelska
 om du vaknar med stående problem, dra några snabba slutsatser så har du snart lösningen i dina händer

2008-12-10 21:58
vrf rösta han inte på ngn?:P

2008-12-10 22:19
Undrar hur det kommer sig att jag har avslutade battles medan ni inte har det? Bara nyfiken.

Håller med Spades angående rösten.

2008-12-10 23:00
Håller med Spades om att ni var rätt keffa (no offence)

Min röst går dock till Stajl.

Motivation:

Eftersom det här är en engelsk battle så förväntas man att skriva på engelska.
Ingen av er hade bra rim, text eller dissar - dock hade Kevinuk sämre engelska, dålig grammatik osv.
Egentligen spelar det ingen roll, men Kevinuk markerar rim som inte ens rimmar också för att få det att se ut som tunga rim, fast egentligen är max. tvåstaviga.

Battlen i sig ropade ut wigger åt alla håll, försök ha mer dissar än att skryta om att ni är så gangster med AK-5'or och grejer.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2008-12-11 10:19
allting jag har markerat rimmar. det beror på hur du uttalar din engelska. och min engelska e inte sämre för jag skrev precis allting som det lät med vilje, det har är ingen stavningstävling.
dessutom har jag bott i england så tror jag har bättre engelska än dom flesta här
då står det alltså 3-3 va? lr 3-4 om dicknicks röst räknas

2008-12-11 13:06
jao, 3-3 (4-3 till mig med dicknicks röst)'

Tack för alla kommentarer med tips o dylikt! Vissa saker vill jag egentligen ge lite respons till med pallar inte nu, men kul att det blev några som checka in tråden (;

2008-12-11 16:19
haha drev där uppe lite bara gick in o droppa nåt fult i en tråd men min vote går till kevin. . fast båda va feta. big up
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..

2008-12-11 16:28
erik_nice,
hehe ok. Tack för din röst.

Ställning: 4-3 till Kev (4-4 m dn's röst)

2008-12-16 16:01
rööööösta!

2008-12-16 20:16
KeVin +1

2008-12-16 21:09
najs 5-3 :) lr 5-4 med dicknicks röööööst:)

2008-12-18 18:26
"han gav ju liksom ingen motivation" Hahaha!

Förstår inte varför KeViNuK markerar ord som inte rimmar men men. Han var ändå bättre. Inga avancerade rim, punchlines osv men det hade ju iofs inte Stajl heller. Tycker dock att det är tråkigt när du använder dig utav "Brothas" och "Niggas" när du är vit som snö :/

2008-12-18 19:40
Music of steel,
tack för din röst, uppskattas.
Tycker dock att det är tråkigt när du använder dig utav "Brothas" och "Niggas" när du är vit som snö :/
vem syfta du på?

Ställning: 6-4 till Kev.

peace

2008-12-18 19:43
Music-Of-Steel

Vita har också bröder. "Niggas" förstår jag dock att du reagerar på.

2008-12-18 21:59
Anenkefali - "I see brothas ducking instantly" Du förstår väl att han inte syftar på hans biologiska bröder när han säger det? Haha!

stajl - Ja, om du också är vit syftar jag såklart på bägge!

Haha!

2008-12-18 22:15
V; Kevinuk.
bättre rader, bättre rim, flowet va lite knas dock, för långa rader maybe... ingen var imponerande överhuvudtaget, båda behöver en hel del träning.. men kev tog hem det lätt. btw; tråkiga kuk-skämt som att cutta av folks eiris e bara plain homo. period.

peaace
twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...

2008-12-19 17:51
då vann jag det här:) 7-4 tack för battlen:)