I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sativa_ vs Dicknick

Vår Hiphop - Battle & Cypher

   

2008-12-11 21:24

Sativa_ vs Dicknick


Sativa:

Du kommer o går men får inga vänner o ingen bryr sig om hur du mår,
Du e som ett spöke för alla du ingen vet vem du är, haha för ja hela du är ett fking sär,
Haha jag dissar dig för första gången haha men snälla du jag rökte upp din familj i min bonge,
Hah så snälla du sug min mask för efter ett tag får du ändå smaka på min sats, för hela du e skämmig du vet ej vart du ska för hela du e en fejk ja vad var det jag sa,
Så lägg av med ditt skit o börja inse fakta, så kanske din hjärna börjar förstå att du ej e smal o du springer för sakta o blir haffad av snuten varje gång han ser dig,, för din mamma börjar gråta när hon ser dig. HAHA

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dicknick:

Den här fittan blir lätt att dissa - //
För att döma din text är du lika smart som ett särbarn och jag som en Windows Vista //
För vissa är grymma, vissa får suga och vissa får slicka //
Lyssna, du får bara kuk för hela du är en jävla fitta //
Mannen sluta rappa! varför? du kan ju gissa!//
Och sluta skratta din fjant för mina spott dom släcker din gnista //
Dom räcker gott och väl också till att bränna din kista //
Vänta din fitta, jag kremerar dig och slänger din aska i skärseldens piska //



Först till 5 votes,
Peace!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.