I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Highdropdown vs spades joola!

Vår Hiphop - Battle & Cypher

2008-12-12 19:06

Highdropdown vs spades joola!

Spades -

HighDropDown - heter du för läkarn vid födsel
livet är en fest men du battlar mot döden!
du försöker leka G på whoa men stämplas som looser
du har sett mig battla förr och jag knäcker små horor
eller visst, vad vet jag du kanske är en gangster man
men nuddar du micken gör karriären en high-drop down!
pallar inte slösa bars men du är riktigt wack
för det enda ord som beskriver dig är fitta man!

High-

HighDropDown - heter jag för att jag leker med döden,
rullar in lite snyggt för att slakta den här bögen,
din kuk är så liten att den är svår att hitta,
fan, inte konstigt att din flickvän alltid diggat fitta,
"pallar inte slösa bars" hur är det med ordförådet?
för när det kommer till hiphop är jag jägare, och du villebrådet,
I said i wanted a english battle so now im gonna end it my way,
so fuck of, get laid, die and fucking fade away!

Först till 7! votaaa! =)

om du vaknar med stående problem, dra några snabba slutsatser så har du snart lösningen i dina händer

2008-12-12 19:22
V:HDD

2008-12-12 19:42
Spades helt klart ! Bättre rader, bättre rim
HDD, han ägde dig stort
Evangeliet

2008-12-12 20:29
och du sa att Kevinuk och han andra killen sög spades, när jag läste dina rader så skratta jag vote: HDD
Whetever taken seriously or takin pride, Bronx MCs leave suckers whistling cold wind madness through loose teeth

2008-12-12 20:50
Måste tyvärr börja med att säga att det var vääldigt keff battle. tyvärr.
Knappt några punchlines, knappt några multies, knappt några nånting så att säga.
Man kan verkligen se att spades inte lagt ner någon tid på sina rader överhuvudtaget, med tanke på att han hade typ en halvpunch och ett flerstavligt rim. HDD hade en punchline, och den var väldigt tam. Dessutom rimmade han hitta på fitta vilket enligt mig är väldigt kefft. Och det engelska var ju skitdåligt. Först så lovordar du ju typ honom genom att säga 'get laid' vilket jag skulle översätta till typ 'jag hoppas du får knulla' - nåt i den stilen. Och sen säger du att han ska dö, vilket är väldigt... hrmm. originellt. n0t. Jag tyckte mer om Spades rader, vilket jag hoppas har framgått genom kritiken, så därför går min röst till honom. Alltså,

VOTE: Spades
Blunted in stockholm

2008-12-12 21:34
orkar inte ens vota, jag får då inga votes och nog fan skriver jag bättre än det här iaf;P puss, spades kan man gjorde det inte:)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2008-12-12 22:35
highdropdown får min

2008-12-12 23:03
Lite besviken, men min röst går till HDD, kändes som spades överskattade sig själv här.. det är ju trots allt en battle. men det är bara en åsikt från min sida, behöver inte vara så i verkligheten.

hursomhelstiallafall, vote; HDD.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-12 23:18
4 - 2 till HDD ^^
Blunted in stockholm

2008-12-13 00:51
Gussti: la ner 2 min på texten så de va väll inte direkt den bästa x) , men "get laid" menade jag att han borde knulla för att han inte får någe :) menmen skitsamma tack för att u kika in och vota :)

Fint med lite votes!
4-2 :D
 om du vaknar med stående problem, dra några snabba slutsatser så har du snart lösningen i dina händer

2008-12-13 00:59
V,HDD

2008-12-13 01:09
tackar :)
5-2 :)
Poet

2008-12-13 21:46
gussti:
fel två st. flerstavsrim har jag faktiskt!
nejmen jag la ner extremt lite tid på denna det har du rätt i
typ två minuter jag med, orkade inte klura ut någon punch eller så, brukar vara bättre o det vet du ^^,

HDD du förtjänar o vinna denna ^^, var trött dessutom (har för mig jag skickade rätt sent?)

grattis! =)
Sötnosarna Represent!
"Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar"
- Fronda

2008-12-13 22:05
23:31