Dicknick vs Representanten ! 17 bars DickNickMin stil står först på din önskelista //Min spegelbild är din drömkropp så du står vid mitt hus, runkar och fönstertittar // För du har aldrig fått fitta // Så du jagar min kuk likt en jaguar, står och kåtar dig när jag packar rizzla //Du är en jävla fjant och en clown i hiphopscenen // Pröva säga allakhazam, Men ditt sound är fortfarande torrt som fittan du bär på mellan benen //Att kalla din stil för rapp vore hädelse, // Du är så kass att till och med din mamma buar,Och du blir till och med utskrattad av din läkare //Jag är allt maximum, Du spottar så jävla dåligt att man tror du har plast i mun // Är du rappare? För om 10 år är du fortfarande existens minimum // Jag glöder som en cigg, bränner ditt samvete // Jag steppar över allt som är ditt och använder din lilla kuk som fiskbete // Jag tar igen allt, bäst som fan du ger upp självmant // Tänder ett ljus vid din sängkant - oops! det blev en mordbrand // _________RepresentantenVad får du på julafton? - En Jul-klapp//Jag Memorerar rimmen & du använder Fusklapp//Du är lika bra på att orddöda som förstaklass stavelser//Ditt ansiktsutryck när du rappar,ser ut som "jagharbajsatpåmig" grimaser//Du är så söt som en kanin på en "kanin-bal" medans jag ska äta dig som en kanibal//Du snackade om dig själv på din fitt rad + att du är ett perfekt kvinnoideal//Du Han inte Säga ett ord på scen för du var så dålig att du blev utslängd//Vilket misstag du är whoas största skämmt känd som en Utskämmd//Du mår dåligt ingen att prata med,men ingen vill höra på dina Kuk problem,Din kuk är är äcklig och slö , finnig och fet, Avtrubbad och SNE//Du gillar bajssex Jo Du är toan och du sväljer min SKIT//Du rappar fan segare en slowmotin du är ett perfekt exmpel på Flowdeficit//Plockade ut dina tänder la dom under kudden - fick bara 20 spänn//Du gillar bajssex och är gay det är dina Ärligaste erkännandeN//Du är min slav Medans jag är Bossen,Representanten Har lämnat dig Sönderslagen Som en boxningspåse//Men Resten av dig lämnar jag över till "yeaman" stjärtgossen!
Fast isåfall är det dags för flerstav.