gawt vs. BattlarN gawt Inleder:Hoe Hoe, jultomten levererar knytnävar till hororaka BattlarN som skriker "bITch!1" och drar i fruns hårmen idag står jag och skriker min familj reagerarFel? Säg det så ska vi se hur Gudfadern Gawt reagerar!självutnämnd MC som Jay-Z, men suger så man blir frustreraddu vill även liknas "Shara" så kamel blir dit ökennamndu skulle gått på smågrus, Sahara tar dig öppen famnsläpper dig inte fri.. jag är under din nivå... i idotiBattlarN Svarar:Nu har du verkligen gått för långt som din o din farsas kärleksrelationHela din text var åt helvete, och tragisk som när bögar gör adoptionJag suger, mycket riktigt men bara på överlägsenhetens ljuva faktumOch din morsa är så jävla fet att hennes jacka behöver eget kapprumTomten levererade smällar till horor och du får kraniet sönderslagetJag är som Arsenal, du är som GIF Sundsvall, underlagetDu är patetisk, till och med så dum att du tror DU är den smartaKallar dej gudfadern, men drömmer att spela i damlaget som MarthaFörsten till 6.Lycka till gawt! :)