Gussti V.S Mephisto
Jag tar det oldsk00l och postar mina rader i förväg! Svara i den här tråden sen! Dicknick, ett stackars incestbarn från umeå, jag skulle kunna säga att du är bra.. men fan, jag ljuger då Vem tror du att du är? hänger på whoa och snackar strunt va? Men så fort det vankas battle, jag då backar du ju undan! exkluderar röster i battles för du hoppas på vinst Snackar spliffar och knark, men du stoppas i min, Du har världens sämsta rader, och den enda gången du rimmar, är när du slickar rövhålen på bögar i finkan! känn dig friterad...
Blunted in stockholm
hahah... gillade avslutningsraden , inte för att ja tror värsta månag begriper den, men. nope ingen röst förrän ja hört dickpojken ;D
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
EiGhTy_K Mayne, takkk. kika in imorgon ^^
Blunted in stockholm
la inte ner så mycket energi på denna, är trött som helvete, men Tacka mig för att jag tacklar dig, battlar dig? För enkelt, jag slaktar dig // Och att backa dig är lika skämmigt som att, fucka din fula tjej // Ditt ansikte liknar en väderkvarn, och för att se din kuk måste man ha mikroskop // Och du är en lika bra rappare som ett spädbarn iförd mikrofon // Du påstår att du är oldschool fast din stil är bajtad och äcklig // Och du är så cool när du dissar min hemstad, käften, du har rappat tillräckligt // Vad vet du om umeå? Tio gånger bättre än ditt jävla särställe // Du snackar om att fritera men jag kastar ner dig i skärselden //
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aight nice, rösta på nu folks'
Blunted in stockholm
yesyes, hoppas folk kan vara mindre lata med comments än på dom flesta andra battles =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men det är klart fan... jag är ju med, så rösta nu folk!
Blunted in stockholm
Gussti lätt... dick skippa nödrimmen fan :P men annars va väl båda ok antar jag ...
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
och precis vad i min text va nödrim? :P
let me refrase that... Nödmeningar... som t.ex "Ditt ansikte liknar en väderkvarn "(har föresten ingenting med resten av texten att göra) "ett spädbarn iförd mikrofon " (ingen logik nånstans) inget illa menat, bara bra me ris&ros ju... d lär du dej av ;)
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
visst kan jag ta kritik :P men jag skriver så hela tiden, inte nödrim i mina ögon, menmen ^^
okelidokeli.... gav dig tips bara... föresten ska vi kö en battle? du verkar va den enda online o aktiva personen på battle just nu haha pallar inte vänta dagar på svar o shit? villu?
hehe sure droppa rader :)
samma tråd eller ny?
självklart annan tråd, sluta förpesta vår battle nu och ta det i gästbok... idioti.
Blunted in stockholm
nämen, lägg några rader i pm så svarar jag och lägger upp tråden :P
förklaring: finns knappt nått rim i dickens haha måste skriva det ju innan du anklagar mig för allt
hmmm.. ingen var särksilt imponerande; gussti kan iaf mkt bättre.. men eftersom hans 4 sista rader var de bästa va såg här, så får gussti rösten,,v; gussti peaace
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
AiGHT! 3 - 0 till mig, tack för rösterna^^
Blunted in stockholm
Rösta fuckers!
Blunted in stockholm
V: gussti Bättre rader rakt igenom, den andra snubben saknade finess, rim och ja, allt..
tackk, måste bara påpeka att mitt särställe är stockholm....
Blunted in stockholm
hahahaha gustis sista rad knäckte :D
påtryck av intryck, jag känner ett svagt surr i bakhuvudet, konstaterar att det kommer att försvinna med jordens undergång
14 år och slickar rövhål i finkan, hur fan gick det till??? hahahahaha
påtryck av intryck, jag känner ett svagt surr i bakhuvudet, konstaterar att det kommer att försvinna med jordens undergång
ingen aning, då är man fan ute på djupt vatten :/ men rösta okkså hallå?
Blunted in stockholm
sativa: inga rim? läs en gång till, däremot rimmar du sällan i dina texter.
vote; gussti helt över huvudet.
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Röstar på Gussti helt klart!
Make Love Not War!?
Diablos bror själv får döma om det räknas som kompisprops eller inte.
Gussti, du brukar lägga det mycket bättre... antar att du inte la ner så mkt tid på det här.
Dicknick, ett stackars incestbarn från umeå, jag skulle kunna säga att du är bra.. men fan, jag ljuger då var det enda som jag gillade av er båda två,
Du har världens sämsta rader, och den enda gången du rimmar,
är när du slickar rövhålen på bögar i finkan!
skulle nog vara bättre om jag fattade punchen, men nu gillade jag den inte :)
Mephisto:
Yep, som många säger - en hel del nödrim
Det fanns inga rader jag gillade hos dig, några höll måttet tho, typ:
och för att se din kuk måste man ha mikroskop // Och du är en lika bra rappare som ett spädbarn iförd mikrofon // många av dina 'dissar' made no sense at all heller,
Ditt ansikte liknar en väderkvarn typ, det tog du in bara för att rimma på nåt annat antar jag.
nepp, inte så jättebra battle direkt, men om jag får vota:
V; Gussti
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Tack så mycket alla som röstat, tack för utförlig kritik Nick-Lasse! 7 - 0 till mig!
Blunted in stockholm