App vs Perspective - 16 bars ze engelska
Perspective (fetstilt för att han är tjock irl) strength: Body odour Nobody likes you Rick, you're white and rich shy and weak, so when you threat me to fight with fists or writing which part of my body the rifles hit it just makes me smile you bitch.. a few months ago you told me you don't dare to be rapper instead you're a hater at Whoa acting like a faggot it's pathetic how much you love to brag in topics consisting of drinks or wine, fucking alcoholic because even if you would be flowing tight it's tragic how you gotta get drunk just to socialize App is walking around feeling so fresh and clean dressed in a pink polo shirt, beret and western jeans visiting the local barber like he owns the place Perspective is holding weight while you roll with gays you make a living giving lessons in dick sucking and to summarize your personality I'll use the word "disgusting"App strength: not being perspective HEHEHEHE I agreed to battle him in english just to give him a chance to get at least one vote, and watch him do a victory dance pissing his pants outta happiness, dude try to save your face quit spitting on tracks when your pronounciation sounds like 80k's this kid has the face of mike myers, and big-ass ears giving his head the same shape as a tie fighter and when i said that the way your sister tragically died in a standing sixty-nine was an accident...I LIED see i exploded in her mouth like a live geyzer said "thanks" and broke her neck in a reverse piledriver observe how my verse murder perspective, im taking the win learn him a lesson,give him a halo and wings, turn him vertical, change the angle and shit from a first to a third person perspective and even he'll be like "SHIT! THAT MAYN'S GETTING KILLED" pick up whats left of himself and go search for a reverend
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
App DeAET hEtteR TTomBstone Piledriver Om ManN äR COoL :) Jävlar vad fet battle. Tycker nog att jag väntar med rösten tills jag är onykter, med andra ord imorgon (eller senare idag, beroende på hur man ser det).
Asså det är tight. Det är inte en BLAOW-battle, men å andra sidan har jag typ aldrig sett en BLAOW-battle på denna sidan. Perspectives grejer känns mer personliga vilket definitivt är att föredra men känns slafsigare med felaktiga meningar och krystade rim. Blir tvungen att rösta på App pga jeppes slarv.
Perspective (fetstilt för att han är tjock irl) strength: Body odour -hahahahaha
App strength: not being perspective HEHEHEHE-hahahahahaha
förfan, så mycket jag garva åt dom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Perspectives grejer känns mer personliga vilket definitivt är att föredra - vote: Perspective
Perspective:
Mycket rimrunkeri och som
NuMessiah skrev, slarv.
because even if you would be flowing tight it's tragic how you gotta get drunk just to socializevar rätt rolig iofs.
+ Mycket personligt
-Inget BLAOW
App:
I agreed to battle him in english just to give him a chance to get at least one vote, and watch him do a victory dance * Fungerar, inget BLAOW, men rätt bra.
and when i said that the way your sister tragically died in a standing sixty-nine was an accident...I LIED see i exploded in her mouth like a live geyzer said "thanks" and broke her neck in a reverse piledriver Det stycket var faktiskt roligt, jag gillar.
+ Hårt och roligt
- Opersonligt
V; App - p.g.a. att roliga dissar väger tyngre för mig.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
instämmer med niickees. dock hatar jag roliga dissar i texter där de inte finns nått bra rim. men de gjorde det ju här. sen blir inte piledrivern reverse om jag fattat rätt vad en piledriver är... iom att ni redan va i 69an så.. jajaja jag är trött röstar i alla fall på app. //Yde - gnatt
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Det faktum att man befinner sig i en 69a gör ju att det är just en reverse piledriver man befinner sig i :(
App Så sant, även kallad Tombstone Piledriver (vet allt) Jag lägger en blank röst är jag rädd, det här är för svårt att avgöra för mig. Som alla säger står det mellan roliga dissar och personliga dissar, men jag vet inte vad jag gillar mest. Brukar vilja ha en fin blandning.
bra battle av båda... vote; app
Zuuuuttt
Förresten, försök gärna gissa vilken av mina rader som är personlig och helt sann
Att du ser ut som en påse skridskor i ansiktet och luktar illa. Eller nej, det stod inte alls.. Men personligt och sant är det. ;OoOoOo
jasså app, dags att börja bitcha sig haa? man e borta ett tag, and this whass up... fuckin punks.. om battlen: jämn, som alla andra sagt; en mer personlig, en bättre dissar. tycker jeppes lacked good rhyme skills ("it just makes me smile you bitch..") -ex.. sen pojk, ere skillnad på uttal (pronounciation) och brytning (accent). Men sure, rappa det med Hans Blix-brytning istället. i'm out u prags. / A . T . K .
Remember, whatever you do, there WILL always be that kind of people around you, called "haters".
Uttal är en konsekvens av brytning, och ditt uttal är nog top 10 över dom sämsta jag någonsin hört tala engelska, jag och mina kompisar brukar skicka den där länken när du rappar till varandra och skratta gott.
Hi hata! Nice, i bet ya girl like it too. Too bad you seem to lack some hobbies tho, Mr. Fuckt App. Sorry I haven't bothered about you, but I've had other stuff to do. I'm not that active anymore on this site, too many "cool" "real" "lyricists", but have a great e-life, e-thug, and I hope you will e-blow some day, outside your circle of friend(s?). Keep bitchin' and die dickrydin'. M.
Remember, whatever you do, there WILL always be that kind of people around you, called "haters".
Cry me a bilkö.
WWW.MYSPACE.COM/ANTREMUSIC
fan vad dålig du var antre1
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
V: App Jag personligen tyckte App's diss var bra mkt bättre än Perspective's. Men Perspective var inte alls dålig! keep it up
5-1, rösta klart nu.
jag röstar på app, han var bättre, dessutom är den rad som är sann från app att jesper låter som 80k när han rappar, det har jag hört bevis på. HEHEHEHEH
Blunted in stockholm
V: App Men inget ont mot Perspective din text diggade också :)
http://www.myspace.com/metra186 http://www.youtube.com/watch?v=MdNx9stqXLA