Rabbiz Vs Para (8 rader SWE) Rabbiz:Du är fejk som gräsmattan på Behrn ArenaMotståndarna svär över brännsår och förlorade segrarJag är från Örebro, gnäll bältet stämmer perfekt in på migJag ser hellre att afrikanska barn svälter än att inte jag får mina Max burgareDina dissar stoppas in i min mun, smälts ner i magenskits ut ur mitt anus och vrids och vänds till svaretSom känns som den medeltida tortyrmetoden JärnjungfrunMan lär ju inte höra ett sus från dig för där är tungomålsbråket slutPara:Vad är det för psycho som utmanar MR.P//Han sitter innne 24/7 o gör mig riktigt sne//För killen är hungrig mot sitt eget bästa//Hans midjemått e överskått o hans rader e keffa//Att du inte har medkänsla för afrikanska kids//Är nog för du var snuskig som liten o fick mycket smisk//Jag skrev den här korta battlen på 100 sekunder//Och du blev råknullad som din morsa av sina kunder//RÖSTA! Försten till 7
Jag skrev den här korta battlen på 100 sekunder//Och du blev råknullad som din morsa av sina kunder//
ag ser hellre att afrikanska barn svälter än att inte jag får mina Max burgare
Dina dissar stoppas in i min mun, smälts ner i magenskits ut ur mitt anus och vrids och vänds till svaret
Vad är det för psycho som utmanar MR.P//
Någon har en idol !
Nice