SouthWest VS. Para Southwest langar:Det enda jag vet om Para är att han är sjutton årOch att han nu ska möta en 13 åring och bli knullad hårtMina rader är tunga som bly och läskiga som hus som är hemsöktaSå jag vinner och mublerar om hans nylle så det ser ut som äggröraHan blir lätt dödad .. så denna battle blir hans avskedOch om du har tur så kanske din mamma köper dig en gravstenMina rader är hårda som din balle när du kollar Fab FiveOch skippa " Thug Life " och ändra det till " Fag life " Para slår tillbaka:Killen leker southwest om stockholm gangsterMen du är älvsjöfjårtis, just nu under täckmantelBly? Mina rader är guld, tyngre och vackrareOch hur hade du tänkt att slå mig din lilla stackareDu lever budget, din lur är en gammal motorolaDu ser mig, börjar springa, jag är läskig som colca colaDu har battlat mycket ett tag men har ingen framtid"Övning ger färdighet" stämmer tyvär inte alltidTill 7 som vanligt, RÖSTA!
Mina rader är tunga som bly och läskiga som hus som är hemsöktaSå jag vinner och mublerar om hans nylle så det ser ut som äggröraHan blir lätt dödad ..
jag är läskig som colca cola