Sederos vs Gomse 12 bars rösta ! Sederos dissar : Du tror att du är en G och en Emcee släng din block och din pennaFör Sederos har bara varit här i 2 dagar och redan känner jag mig som hemmaKolla jag battlar en kille som klär sig som en luffareDu vinna denna battlen är lika troligt som om påven är en puffareSnälla vad försöker du komma med, dina rhymes är ett skämtNär det gäller att battla så är det du som är sämstDu skriver lika kasst som en dement räknar mattetalDu borde inte ha accepterat denna battlen det kommer bli ditt fallDu skämmer ut dig mer än Bill gjorde under Clinton skandalernaMina lyrics plundrar dig, våldtar dig och dödar dig precis som vandalernaJag har battlat innan ens jorden hade lufttryckDagen du vinner en battle är samma dag Peter Pan får hår på sin kukGigidigomse svarar :klär jag mig som en luffare ? det kallas annars hip hopshit vad keffa rader fan du suger pensionär snoppmin fågel kan skrämma dig som om det vore alfred hitchcocklär dig rimma innan du ber mig slänga mitt rimblock Sederos .. Fuck han! din käft ska nu träffa på min shotgunförsöker fortfarande hitta dina raders sammanhangdetta kommer inte bli mitt fall det är jag som puttar dig ut över kantensparkar dig i ansiktet så landar mitt i antlanten sederos, dina bars ingen gillar dom ''rimmen''jag slaktar dig så du seglar nu lungt upp till himlendet du skriver kan ju inte kallas rapbattla mig ? du gick nyss in i min booby trapFörst den till sju rösta whoa !