Lits vs Gome 10 bars svenska rösta !
Litz :Ärligt talat du skriver bara kass skit En hobby blatte som vill vara nazist Visst det är praktiskt med ärligt talat Stäng igen munnen, färdigt pratat Jag kan göra det åt dig med lim och sax Du kan varken med rim eller rapp du använder ju för fan bara nödrim Jag är hungrig, äter dig som en lökring du är katastrof jag bara skrattar på fatta då, spring som en matador Gomse :vill jag vara nazist och är jag en hobby blatte? jag är inget av de lägg av med rappen du har nu dansat sista dansen jag hugger av ditt huvud så det sprutar blood från halsen grabben du borde vara tyst som man är på biblotek du är ingen rappare så fucking sluta lek att du ska lägga av låter mer än rimligt för du rappar lika ''bra'' som southparks timmy jag har blood över hela händerna torkar bort det med hårfön be din morsa knippa käft för hon har redan fått sin årslön jag är king kong medans litz the bitch är teddy björn Först den till till figedifem !
Litz inte Lits... ;o
www.myspace.com/litz054
V, litz tyngre rader och verkligen mycket bättre rim tbh, gomse var lite för dålig för litz
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
thx för vote 1-0 zzzzz, UPP whoa
www.myspace.com/litz054
gomse suger.
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
litz Bra diss att han har nödrim...du använder ju för fan bara nödrim Jag är hungrig, äter dig som en lökring ...skriker nödrim. Men eftersom den andra killen sög lite mer så vinner du (eller får min röst i alla fall), grattis.
Jungsubmusic ingen bryr sig om du tycker att gomse suger, rösta lr skit i att skrivaAnenkefali nödrim/lökring är fan inte ett nödrim, haha flerstavisrim, jämfört med gomses "bibliotek" " lek " typ. tack för vote anyway
www.myspace.com/litz054
Men din lilla fittspade, förstår du inte själv? Från luften, nej, från världsrymdens bortersta hörn sliter du fram "Jag är hungrig, äter dig som en lökring". Det är nödrim när du inte har någon som helst röd tråd, utan bara säger vad fan som helst för att få det att rimma. Jag kan rimma hej/tjej utan att det är ett nödrim. Det är skillnad på att rimma långt och att inte nödrimma.
Anenkefali: Lägg upp en battle själv så ska jag kolla :) Litz får min röst :)
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
Makk-E Driver du med mig? "Lägg upp en battle"? Det här är första gången du ser B&C-forumet de senaste 2 åren va?
HAHAHA, Driver du med mig Anenkefali ? Lär dig vad fan ett nödrim är innan du nämner det. Fuck it, Sluta spamma vår tråd stalker
www.myspace.com/litz054
helt klart litz för bättre rim osv. men förf.. det anenke menar är ju att de har ingen mening alls :S du säger att han bara använder nödrim.. vart fan kommer det med att du är hungrig ifrån ? inte direkt on-point. det säger ungefär lika mkt som du använder ju för fan bara nödrim, nej nu vill jag simma runt i en rökring, eller fan va jag hatar dig, gott med leverpastej, äh fan u get it..
om du vaknar med stående problem, dra några snabba slutsatser så har du snart lösningen i dina händer
thx for vote. Jo true that. Fuck it, Orkar inte tjaffsa :) 4-0, matchboll!
www.myspace.com/litz054
upp whoa! Orka att battlen ska bli nerlagd? ;o
www.myspace.com/litz054
litz Klart att du inte orkar tjafsa när du har fel, och klart att battlen blir nedlagd när den suger :)
HAHA, kommer från rätt käft :) Lägg ner din sopa! PM om det är ngt
www.myspace.com/litz054
Vi kan ta en battle om du känner för det, men jag kommer nog med B-laget om du förstår vad jag menar. Orkar inte riktigt diskutera eftersom du inte förstår. Jag är en sopa :( hahaha, du kan inte vara seriös
Upp! Orka lägga ner battlen när det står 4-0 och matchboll. kom igen whoa.
www.myspace.com/litz054
litz va thung men gomze hade nån rolig rhyme men litz får min röst.
Litz var lätt stilrenare och hade bättre men det fanns ingen karaktär i hans text, blev nästan som ett vulgärt julklappsrim då det kändes lite stelt. Gnome var ju ingen höjdare på att rimma plus att han kunde tagit bort massa onödiga "och" "det" ord för att få bätte flöde men han hade några sköna jämförelser och lite karaktär tillskillnad från litz... jag röstar på Gnome fast än att han slarvat som fan...
Känns som att var o varannan fjortis som vet hur man öppnar VMP kallar sig för Dj nu för tiden...
litz, sluta banga nu. Du fick rader för ett bra tag sen, svara på dom.
Litz, det där var ett nödrim.. Snälla någon, hänger aldrig här men var tvungen att kommentera det, läs på innan du ens yttrar dig. Tror du att slutrimmen beslutar ifall någonting är ett nödrim? Meningen är helt offtopic och endast där för att det timmar.
V: litz varför: bättre rim, han la inte till en massa onödiga ord. Anen, MWE: det var inget nödrim ju det var nice, lär er innan ni skriver något så dumt.
To late... to FUCKING late
Krutskjutare Är du seriös? Är ni seriösa? Vad fan är det här egentligen?
Anenkafeli ta det i pm om du vill något... tönt bra battle btw riktigt jämt
Jungsubmusic ingen bryr sig om du tycker att gomse suger, rösta lr skit i att skriva Litz - du suger också.
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
Moderator
2009-11-01 21:22
Haha vad är det för folk som hänger här egentligen? Är dom seriösa med att dom menar att det inte var nödrim?
time isn't wasted when you're getting wasted .
razmus nej vi är inte seriösa, det var bara en mindfuck på alla som inte förstod ironin.... typ såna som du, haha!
Moderator
2009-11-01 21:45
haha det hoppas jag ;'> I vilket fall, ingen av texterna makes no sense to me , gomse är lite mer fuckad och töjde på fantasin så han får min röst om det inte är avslutat.
time isn't wasted when you're getting wasted .