Viktig sak Makk-E : Misshandlad/Pinsamma rimmar inte så bra pga uttalet. Om jag säger:"Jag misshandlar fittskallar" så rimmar ju misshandlar/fittskallar . samma sak om jag säger:"Ni är pinsamma som vithajar" (visserligen helkass, men vafan) så rimmar ju pinsamma/vithajar Förstår du? Samma princip med diktskrivare/knivsticka dej och hänger på korset/läger i klostret (även om den sistnämnda nästan fungerar) Shit, sorry. Skrev en liten bibel till dig, men läste hela texterna nu och såg att du bara hade ett grymmare rimschema än jag trodde någon av lirarna här hade. Ber om ursäkt, van vid att behöva förklara för folk hur fan dom ska tänka Shoman , du hade problem åt andra hållet; du försöker inte ens flerstavsrimma. Men bra texter utan flerstavsrim väger tyngre än dåliga texter med flerstavsrim. Din text är ingen direkt höjdare, och när jag nu såg rimmen i Makk-Es text så har ju hans färre fel än din har (inte bara rimmässigt såklart). Däremot så har du battlens enligt mig snyggaste rim grinig och ensam/svininfluensan . Snyggt där. Röstar på Makk-E för bättre allt. Och alla rim verkar funka för mig nu -.- borde sova.