I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Behöver Omedelbar hjälp med Carola!

Vår Hiphop - Battle & Cypher

   

2009-12-02 17:19

Behöver Omedelbar hjälp med Carola!

hallå kära skrivande vänner.

jag tänkte kolla läget här ifall ni har lust att slänga några flitiga rader för mig till en företagsfest.

vi har i uppgift att köpa en present för typ hundringen och sedan skriva ett rim till personen som ska få det, UTAN att nämna hennes namn i rimmet.

vi ska ge en present till en viss "Carola" vilket leder till att jag behöver hjälp från er att koma upp med något soft ri som anspelar på henne utan att nämna hennes namn för mycket.
hon jobbar med ekonomi, är i sina sena 30, säljer kläder som extraknäck och har ett ständigt leende på läpparna.

mer än så vet vi inte.

ni kan alltså rimma på vad som helst om vad som helst som anspelar på an gåva. det behövs verkligen inte vara specifikt vad det är för en gåva.

en ide kan vara att ria på "carola" hela vägen igenom, men aldrig nämna "carola"...
på så vis kanske det anspelar lite er om vem rimmet är riktat till.

jag vet, aningen pinsam topic, men what the hell. festen är på fredag och vi är sent ute.

tack för den lilla hjälp som finnes.

one

Catapults Ent.