HighlightSWE vs Poesi 12 bars! RÖSTA HighlightSWE dissar:Makke tappar takten när han hör mitt flyt //Makke ramlar i backen å dör på beef //Snacka inte grabben du får på höger kind /Rappar hårt i battlen jävla bög försvinn //Inte många som tar mej, så säg varför skulle du? //Har monster likna rader som äter folk till lunch //Du hoppas att du tar mej men sällan nån som du //Skulle klara av de, vem orkar batla nu //Kallar de inte battle försän jag får ett riktigt motstånd //Mannen ja nämner ditt namn, så du kallar det en cool rond //Du är för dålig för hiphop, stick boy ! //Ta din plats i samhället som en flicka på disco //Poesi svarar:du battlar mot en som har ett fly som saltvattendu går emot mej för att du saknar hypenoch därför battlar du mej som är större än dejmen du får ett söndrigt fejs av att du störde mejom jag är bög, varför lägger du ner tid på en homosexuellnär duvet ja kommer daska min kuk i ditt fejs osexuelltnej inte många tar dej för din röv är helt sönderkördav alla kukar från olika länder på dina kundbesökdu säger att jag dör i en beef du är ett löv i mitt livsom inte har betydelse alls efter min dödliga lyricdu saknar vett i skallen du gapar fett på nattennär jag skakar av min kuk från sperma på din mammas nacke.först till 10! RÖSTA