|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
chea, blaza skiten, på med piano o relaxxzzzaa... Äm i hIgh? - ja. ; "Hej, du har kommit till *****, kan inte svara just nu men lämna ett meddelande så ringer jag upp, heeej..""pip""..jag kan fortfarande, jag kan om jag vill jag minns allting, känslor som får tiden att stå still visst, 200 inlägg senare är det chill men 200 spliffar senare, jag vet fortfarande vad jag vill du vet att jag menar det, du är den samma, jag är fortf het och tillslut avgrenar det till en enda flamma, en jävla fet gjorde aldrig fel men kunde inte alltid ha rätt hade o har fortfarande problem sitter i nån gen, försöker bryta alla ben men är inte snabb, ska inte skryta om att va' sen shiiiet... tung röka som tynger mina axlar ånger om mina beslut sjunger ut så det kacklar vinglar efter dunder, yeah.. vacklar.. ..är jävligt trasig men du vet att ja ba' spacklar utifrån ser jag ut o va inne du finns här som ett minne men det är en insida som du skulle ledsna på en timme jag såg vårt barn.. framtida.. vi höll han i varsin hand ..lyckliga, allt i slo mo, du kunde verkligen skina du kunde get low, eller fly som camp lo men var inte äkta som gräset från uncle mo' och ändå springer du runt i skallen rispar in ditt namn i varje knut är inte perfekt, men du verkar veta, har du den mallen? skönt att få tala ut, tog mig precis en kall en du var tillslut ice-cold, du var tvungen o kliva ner från prispallen det var förvisso ditt beslut vi kanske hörs nån dag, hoppas du svarar då på nallen... ..stylez, ut" "piiip"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
normaly harmless but now so bad ass high. i mesure over the bar no one could rap as i. oppose me and you will surely make a "battlecry" compare my state of high only to closly takin smack and die. im biggest rock in here you all just gravle guys. i mean you fill the bars up, but it's all whack thats why. you really do all your best but it's all crappy lines. got it all wrong, you should smoke weed not burn crack in pipes.
Peace.
you are not a rapper, you'r an asshole cuz you only drop shit!
|
|
|
normaly passed out but, not, now, -don't ask why yeah, as fuck, -I do get high me and my ppl.. shiet.. -it's do or die can u see the cocktail comin'? yeah motherfucker, dats fire..-you betta do something! I be soo fly as we passin' by, -bye straight up, no lie, -skyhigh you niggahz betta' break up wake up, roll 1 and make up re-take, rewind and blaze up does this chain mean anything 2 you does god play silly games.. -biieetch, what it do im lustin for food man, gotta eat lemme' get a hit of dat.. ..-man I love ma' weed The vibez is all out there, im catchin 'em 1 by 1 I got ma' brew and my ppl high below the sun here we come, get it, get it cuz you know we be on some soo fuckin' smooth and handsome the sound of ma voice knock a tooth out get it, get it, get some.. im in the booth.. ..now what the fuck is this naggin' about.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
ehm..*host* med dimmiga ögon och en brud dansandes bakom med endast lite ghettow-tejp. Pistolen på bordet, whiskeyn i glaset, what up; med mörk, mörk, mörk, pitchad röst;
allt är så bra, bra utan dig allt är så bra, allt, allt, allt, är så bra bra utan dig, bra , bra, utan dig Allt är så bra, bra utan digdet kommer en ny dag då aaallt kommer ordna sig jag klarar mig och jag bevarar dig inom mig, -som ett minne in a romantic way jag ser dig inte häromkring längre jag puffar med en ny tjej hon har en annan swag, -hon é sway hon gör sin grej, allt är så bra, bra utan dighar släppt allt hat en annan fick ta emot, men det é okej allt, allt, bra, bra, utan digallt är så bra så håll dig undan för NEJ det finns inget här kvar för dig o hämta jag é singel, yes im siiiiiiingle, bara behag, flämta -får det o gunga som om REKS vore den sämsta uh vad, -om han är äkta så é de en lättförtjänt känsla jag gillar färg, så jag tar världen i min hand och börjar pensla sänker segel, glider in i hamn för o blaze'a mac b é breve, ingen é sne, auwh yeah chea, så vi gör det, nu när du inte é med rök en fet, -sänk en kall o skänk en tanke till sthlms bästa poet för det finns inget mer du kan göra du släppte ur ett fakkin' monster o kommer säkert bli mördad allt är så bra, bra utan dig och du kan glömma allt gällande vördnad lämnar dig hellre blödandes på bakgatan än o va kö-ad du kan försöka söka, men jag är stealth, -murdahshiet black belt, det värsta du känt, -ger dig ett riktigt jävla wifebeat auwh shiet... så jävla olik att du kan inte ens kan fatta mig.. allt är så bra, bra utan dig, allt, allt, utan dig så bra, så bra utan dig...
|
|
|
|
|
|
ye, chea, folk dom snackar folk dom hackar folk som aldrig tackar en dolk i ryggen för man inte backar finner knappt nån ork men man lackar sånt folk som alltid hatat det ja' rappat folk, t.ex. dom som inte fattat pantade som om dom som liten vart tappat hög som en luftballong du kan se min rök från din balkong jag..är..king..kong slår dig sönder & samman annat folk har mig som ringtone flickorna har uppfattningen att jag är hetare än en brandman min skit är eld fuck dom som hänger bland äckligt folk var kväll folk vill ge en hell jag vill bara blaze' några stycken var helg hata på mig skit, kunde bry mig mindre jag är ute på en sväng, bäng, med håret flandrandes i vinden är du en gangsterbrud delas det ut en puss på kinden rullar du en scud blir vårt sex ett inpräglat minne har du ingen love, -finn den det här är bara flirty-dirty shit från ruttna prinsen bockar & bugar när jag ba' kammar hem vinsten svensk cannabis rapp? -ja visst finns den "-han snubben på whoa verkar ju besitta de värsta skillsen" "-jag tror han skrev åt nån skivaktuell?" "-han gör det när han röker & blir bränd.."har du papper så fylls den' modig & tapper, känner du nån tuff chick? -ring systern' folk dom, folk dom snackar folk som.. folk dom snackar jag föredrar bara o rappa...
|
|
|
yeeepp, yeeepp, what up double O chea Det har aldrig vart nåt' problem uh är det klart' ser man ett grönt sken en medfödd gen en helskön färdigrullad helt ren uh det här är bara förvitz -för ja visst förklara jag mig soim en blaze-artist, -diamond krisp uh det är så vi gör det är så vi kör när vi gör det vi gör all day long nigga baackaah uh -alla som står i vägen döööööör muddafuckaah Haters tror det var allt.. pfff det här är bara början av med tröjan & börja rappa iskallt har ingen kris så behöver ingen plan röker plan, på ett helt nytt plan en egen fot-clan, -blaze 3 o va ba' oklar cuz I be going hard.. going hard uh im goin', im goin' and im gone... though I would land in cali, cali but I was roaming the wrong lane in the song.. where's ma' bong...
|
|
|
heey, heey, heeey
uh smoke in air, call it haze this leatherwall got taste coke in the nose, x in the hair this feather tickles her waist we care, we wasted and still standing strong when we blaze she knows ma case ma mission to become an ace with sway I got base so its cool with a slow song ey lett'em know mama what I say - it's okaaaay papi, I loved 2 be yo slave
. ....
Det här är ett herrans liv som gatumilitär vad dom än begär, låt dig resa genom livets färd vart det än bär av, drabbas inte av besvär i denna värld det kommer ne morgondag och du vill inte va undernärd skaffa cash, för det ger mat, som ger rap, snabba cash serverat på silverfat, fyll upp ditt stash en kille måste må bra jag lever livet hela dan året om är ju ett bra tag älskar mina monsterspliffar -grannen skriker fr balkongen, fan..
|
|
|
ursäkta doc.. ..har du formeln för ånger i nåt häfte för jag.. eh, kommer det bli bättre? är det här allt och som bäst? sant att det lätt kan vara sämre men är allt bara ett test? osäkerhet mix'd up med fejder döden är given vad du än säger ska man ba' stanna upp o va' nöjd beblanda sig med likar o sprida röjj? vad är det för fel på vår jorden, hur kommer det sig eh.. ..doc? -är du verkligen okey?
|
|
|
uh, yo, uh, cheeekit uh, yo, uh, cheeekit uh, yo, uh, cheeekit uh, yo, uh, cheeekit Stannar ba upp centralt i staden lightar upp en bäng bengal men é van och inte galen jag ser bara en massa flygande kite'ar det är neutralt, en relaxad vandal man inte bajtar illegalt, helt banalt men man stannar ba' upp och write'ar är allt på svaj med pirater i häl för man plankar.. hajjar'ru, dirty som ru, har greencard i dessa tankar andra menar att man bara förfalskar men jag kör omkring med blodiga handskar häller ur halva kudden homie, vaskar för jag kan, för att jag vill, dyr livsstil passerar gator där lukten känns vid näst intill mig står mac b o jay som håller en vid liv ovanför surrar kameran från helikoptern i skyn en trött syn för en ung, tidlös, tid av sativ för att förbli kry stylez steppar upp för att spitta på boombrrap-beats, real shit ye, know what I mean when I be in sight you betta' put up full screen 7-2-0-P-H-D im so flow the letters won't let me be me
|
|
|
Jag är snubben som klunka allt jag ser // och hur mycket ja änn dricker vill jag alltid ha mer // Lägger tunga lines , men ibland tar de tid// vaknar varje morgon med en okänd guzz brevid// Det är så det går när det är sommar i luften// Börjaa bli yr så vill bada i kusten// Trött på allt kassa rappare som vill beefaa// Kommer med kass flow och texter som är slitna// Så fuck er alla , röker mig alltid bäng // haffar en brud som sen slagga i min säng//
;.,Tjolahoppsan ,.;
|
|
|
Sitter med ett tidsfördriv en 4:20 i förtid Inget som hör hit men fick tag på en mördar bit Behövdes igår efter fredagens bärs och toalettsniff Inte det vanligaste jag gör... Så mådde skit dagen efter men löstes med en go och lätt spliff Nu är det söndag, väntar på måndag, jobb och löning Behövs efter att det är många som fått en röding Av mig i stadens tumult, alla coola inneställen Fuck alla kaxiga wannabes, bitch det smäller Men tur va det va någons tur dag någon börja giddra Ställde mig upp sa - "Sätt dig ner, jag bjuder på bärs din tröga fitta" Så det kan va men nu är helgen förbi, är tillbaka till mitt fredliga jag Drömmer mig tillbaks till min heliga stad , min utopi!
PEACE!
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley Myspace: In memory of teraq
|
|
|
we're not addicts, no we are just self medicating Don't need to have it, but it helps meditating. They say we waste our life that it all gets pissed away. But it's okey as long as i get kissed by jane. maybe the fire on my pants, admits the liar that i am. why dont you understand it makes dirt wonderland. take a hit up in alaska and i feels like summer man. not afraid at a the 5-0 when they show me scary face. so i twist my hairy haze and inhale the mary blaze.
you are not a rapper, you'r an asshole cuz you only drop shit!
|
Lyricist
2011-11-07 17:53
|
Övertrött uppe sen klockan åtta, ingen koll på klockan så jag sätter mig ner i soffan och bara softar som fetknoppar som slickar upp sina egna svettdroppar flummar inför en filmning sätter sen några kassa rim för jag föredrar tjo och tjim framför framgång har ett försprång från härifrån till Hong Kong när det gäller att flumma som sveriges bortgågna försummade dumma kungar och om dövstumma mummlande ungar springer längs mina gator sätter jag dom framför datorn som en grym diktator grym? ja sådär lite lagom jag kommer uppifrån bakom, framifrån, runtom och dessutom lite grann bortom allt förstånd så du borde nog ta avstånd som från ett illaluktande hopkok löper amok över en irrationell framgång då jag är lika tung som anna boks omfång i en omgång slalom
Where's my sandwich? Oh There's my sandwich! i got a blind date with destiny like any average joe
|
|
|
Alkohol gör mig gla' men våldsam som Koopa shottar snappsglas och skriker ut som såp opera, Mister random enda sedan jag var en liten unge, men värre då jag är påverkad av översvämmande ölskummet för då sprutar jag ut en skvätt sprit i skratt från munnen Och så galen som jag är tyvärr så försöker jag kasta hundskit på grannens fönstret, Fullsprätt, men långt ifrån Fullträff. Det hamna istället på en stackars unge som nu ser ut att ha fått sin stövel ingnuggad av otorkade rumper.
whiskey in the housee
|
|
|
whiskey in the appartmeeeent
Kan du påverka mig mer för snälla baby jag ber påverkad av dryck som du ser men ändå är det inte jag som ler uh, kan du påverka mig oavsett vad som än sker flytande lyricism i blodet men än sen när jag bara får tummen ner behöver dig sen länge sen, är djup men det är vad brunnen ger en ängel utan vingar som ändå flyger ovan livet kallat fängelse é dé så dé é är det så det är du återfuktar mig som droppar i regnet o jag lever som du lär inget paraply, inga finskor eller cigarrer som pyr bara en kärlek till din personlighet som inte är dyr den är prislös och du lilla tös är skitsöt det här din påverkan på mig, så chill att alla andra kan dra till helvetet jag tar nästa moln till dig om det är okej jag vill, du vill, -vem visste att du påverka mig på det sättet? vi sammanfattar våra liv och konstaterar att början bara har börjat, vi har tid att familjera..
Hip-hop ain't dead, it's just deep underground
|
|
|
...hrrm..ok...? Yo..
Räknas det i den här tråden om man e svängd på Seroquel, inte sig själv efter tio
exanor, väck på två spliffs tände en tredje och brände upp mitt hår?
Just det, sköljde ner tre tramadol med ett halvfullt glas V.S.O.P, det sitter fint med
konjak och en bärs på det, jag e värst på det, sen upp på scen å typ tjäna
cash på det, vilken flash, profet från smutsig slum, snuskig och dum, ruskigt flum...
Vore fett med ketogan, tråkigt nog är det fan ingen jävel som bäcknar det i stan..
Jag har slutat skjuta i alla fall, så jag kan inte skryta med att dragit i mig en panna
eller macka, i´m not doing drugz, drugs are doing me, så sluta snacka... ;)
|
|
|
I smell c-craaack, c-c-craaack, c-c-craaack in this hell, some1 ring the bell this is a alarm for thus 2 tell I smell craaack, c-c-craaack, c-c-craaack this shyte might be black the light is wack n the glock goes click-clack since I fell in crack I can do nothing else but that put that ass on fire and relax hit the chair and put the back, back -wheeeeeeere they aat?! sound of crack, crankin' it up bitch be spankin' while I'm thanking God for the enormous butt ey yo Dj Crack, what's up? -these youngsters following me with a sound like FAP FAP ey yo Dj Crack, what's up with that? Since when did they stop listen to ma dogwhistle and taking me for a cat?! as a matter of fact, I smell c-c-c-CRACK and this crystals right here is more wack than my girls ex nutsack
|
|
|
Jag är fett me skön, tack vare meck å öl har dissat en äcklig söt guss med jättegöt vill bara vara för mig själv denna lördagskväll pallar inte att nån störig tjej förstör min helg rimmen flyter på när mitt psyke får komma ur balans jag fan står upp o skriver, det är sjukligt nice detta flowade in perfekt på beatet jag lyssnar till detta här är lycka shit, jag vill aldrig nyktra till
|
|
|
jao....jaoo....hehe
det är inte lördagskvläll, inte lönehelg.... men jag säger som snook om curt cobain; sköt dig själv...ok, är vi överens? ha, jag vill också kunna nyktra till men imorgon när jag vaknar är jag inte glad, behöver lyckopiller när jag vaknar behöver jag juice, snus och kebab då är man glad att man bor i sverige och inte utomlands för där äter dom bara croissanter och dricker espresso, där finns ingen havregrynsgröt eller ens ett netto där dom säljer lingonsylt och sånt jag har på min gröt för att vakna till men ändå har dom det det rätt skönt ja, vi ser det på grekland, de gillar att softa och jag gillar att softa, så jag tänker rätt ofta; tänk om min soffa stod i atén i ett hotellrum där solen går ner... men här sitter jag och våndas inför morgondagen... hur jag kommer ta den...är jag bara lite krass så går jag nog och köper pizza på dal baffo...cheeeaaaa
http://www.myspace.com/noodlestyle
|
|
|
Haha noodle flummigt
Onykter 2 dar i rad men jag är knappast nära alkoholism halsa sprit, passa spliff, det här e mitt fakking liv som Klang & Kling är jag omvänd som en våldtäkt för skojs sätt håll dig undan ditt nyktra svin jag skriver som om jag hade dyslexi jag rimmar fint och vet tji vad som är minimumkravet men jag skiter i om detta tas bort som min bit under nageln jag bryter mot lagen, jäpp, jag armwrestlar med handbollslag hah den tänkte du tji på, fakk hela ditt entourage nödrimmar bögfitta
|
|
|
Cheeeekit...Tidig natt och jag är fuller girig men matt jag hör bara buller En flaska slut två flaskor slut nästa flaska tas ut tre flaskor kvar men det är inte ens akut två heldragna linjer nu två flaskor kvar & jag ser ut att må bra ju lyssnar på mig själv, fan.. det låter bra ju! passerar en heldragen linje igen vi har det askul när vi passerar heldragen linje, kostar bara 100 spänn det är bra bas ju öppnar sista flaskan & smakar på den fram med en 500-lapp,party i rummet, kalla mig kalasgud kalla mig vem? huuuuuuh Vad som skrivs här näst är rena sockerkickar vissa kan inte förstå, andra söker ögonkontakt och ba' nickar oh oh freestylar så gott han kan förmå när han flykickar jag tappar aldrig takten även om jag fyllerhickar alkoholen flödar ur fyllda hinkar hembränt från en man känt i nyktert läge; känner, -men nu är allt sönderbränt allt snurrar runt som hjulet i nedförsbacke på snabba cyklar och jag kan inte stanna upp och fråga mig vad som hänt för då är jag en sån som hycklar cuz this shit right here is money I spent låser in mig i vinkällarn och sväljar alla jävla nycklar känslan är den bästa jag känt så klockrent att tiden slutat ticka siktar mot toppen och näsan guide'ar mig ditt jag ska sikta beatet pumpar i mitt bröst så att hjärtat mitt sviktar jag hade mördat ikväll om det så vore min sista!
|
|
|
Va fan är det för tråd i forat som jag hittar?// när jag sitter med bongen och tar hittar efter hittar// klickar på länken och typ bara sitter och tittar// 99% skriver om bongar, bluntar och spliffar//
fuck this shit..
|
|
|
One to the left and one to the right Keepin´it up from the morning to the night Doesn't matter what people think cause I think it's allright At the end of the day it's not their fight Why even bother when I got my rights I'll do whatever I feel like and forever doing it tight
|
|
|
Jag är i en egen dimma sjukt fyllekåt jag, mitt driv, 3-stegsfyllerimmar efter att jag åt upp, upp allt för jag fyller år fyller petflaskan upp, upp spriten är iskall men det går askan virrar omkring i luften och toppen är inget jag mår toppen av ett isberg som legat under hav i över hundra år har aldrig sett upp för jag har aldrig haft någon att se upp till det är kanske därför jag har en ovanligt tuff livsstil mina ärr, sång och sorgen är dina stunder med tidsfördriv & mail i inkorgen försöker aldrig vara listig eller viktig har bara rykte om att vara på riktigt men berusningen är nog mitt andra jag har aldrig träffat han i tung rustning men efter inspelningar hört vad han sa och det skrämmer mig för den snubben värmer djävulens fru om natten vilket i sig är helt jävla onödigt i helvettet så vad fan så vad fan gör grabben hade jag inte haft flaskan tryckt mot käften hade jag sträckt ut handen hade det varit saft i den hade jag haft en spliff i andra handen, så sorry mannen fyllerim.. fyller ut raderna med kassa rim och handduken kastas in flaskan fyller min natt och min rimbok där ljuset aldrig når in till för ingenting äro som en fylla och denna fyllestil lär ut poesi värd att hylla placerar den på en hylla i rummet har bara flaskan att beskylla på att slaget är vunnet för morgondagen är så gott som försvunnen
|
|
|
när alla drogerna tagit slut känner jag att jag vill dö, nu
jag sitter på molnen, rök kommer från sätet jag spelar basketboll med månen med världen framför mina tår bre
spelar nuddfotboll på Marjuana gatan eller i ett marjuana fält du är så under mina cleats
bli hög, så hög rullar och röker och jag känner att jag vill dö
hoppar ner i ett hav av kodein så fin
jag är på toppen men klättrar fortfarande stor skala bre
jag minglar med stjärnorna och hookar fest på Mars men (planeten) jag är en fånge fångad bakom Xanax galler
uhh
|
|
|
De dagar jag ser annat än vanliga ting är de dagar jag ber & önskar att allt stod still för dessa förbannade lagar förändrar allting de som klagar försämrar och slutar inte hata, aldrig halsen sjunger efter en kvarting av glas rösten är bland topp tre men ändå fyrkantig med svansen mellan bena som den ena sa att cashen tas jag ser otydligt i extas men gör varje rad extra synlig för ja.. ..sådan är jag
De dagar jag ser annat än farliga kids är de dagar jag låter kärleken finnas till för vid ärlighet vet den som gråter minst jag är inte färdig med raden skriven sist en färdighet som tar den given & förvandlar den till en vinst inte sant? jag känner igen den minen så jo visst we gotta keep on movin', vi lata med flow för show kompis låt ditt frö gro och se din tro hög likt det torn du sov i en dröm om lyrism och mord på den mikrofon du drogs till ville bara tala om att jag inte har en aning om vad jag talar om så låt mig ta det om som om ord bara haglar när somliga varnar andra om hjälmtvång är för klok för att besvara hat & prat så kalla mig bara bong, james bong
|
|
|
Vilken väg har du tagit, vilken stil har du valt vilka slag har du slagits, vilket liv har du valt
När du kollar på dig själv, ur tredje perspektiv vilka egenskaper ser du, vilka vill du känna dig vid vem har format dina tankar, är du helt original? Är du den som var först, ända sen du var barn? Är du ledare i blodet eller glider du med? Skyller du på han som styrde om det gick fel? Känner du dig kung efter fem gram du vet, eller känner du dig oseriöst i hemlighet? Vem vet vad du tänker, det kan ingen se men ditt driv i livet är ingen hemlighet du sitter och hoppas att allting ska lösas att det fanns en jävla mening med att du skulle födas att ditt slit är värt mödan men du sliter inget mannen ditt driv gör dig ensam en död man på land men du fortsätter driva i din osäkerhet skrapar den lotten som om du kunde se att allting kommer bli som du alltid velat men då gäller det att vara SERIÖS OCH BESTÄMD. Du kan gnälla, skälla, våldta, offra Det är du som förlorar i slutet, oftast visst kan du ha tur, någon ringer på din lur du har vunnit miljoner, eller? Sug min kuk vill bara att du ska inse, att så långe du slits med kan du aldrig bli det du ville bli ditt CP.
"Influenced by whine and whiskey"
|
|
|
Jag spottar blod på den som frågar om varför lyrism finns i mitt blod och var ifrån jag får bränsle till lågan för då skulle den jäveln förstå min känsla den infektionen bjuder jag på för ingen borde känna rädsla för att vara kreativ, skapa rim med sting kring relativa ting där gränsen aldrig dras eller tas, full bas i fas utan knas sitt aldrig still, skriv det du vill, kör hårt eller chill, som du vill -för när det börjar bli svårt har resan bara börjat kid..
|
|
|
snor denna skiten från er Kalla mig för fick-tjuv/ 13 år gammal ganska uppenbart att det är min tur/ Spottar het lyrik medans du jobbar för samhall/ Tills dom pekar på mig och skriker att han vann/ Går till anfall som sakerna hade något samband/ Rappare Tvekar för att dom trodde jag var någon annan/ Sanningen är att jag är bättre än alla som ställer sig imot mig/ Lägger 8 bars bara för att bevisa för hatare och idioter/
PEacceeeeeeee
Jake Spark 026.
|
|
|
I Grab This Microphone So haters look at me now/ I Spit bars so girls squirt and they are asking me "HOW"/ They are backing off cuz my music is like a horror flick/ Put the gun against your 4head screaming "MORNING BITCH"/ If ur shooting for the stars ur bullet go a short range/ I can spit bars forever why such a long face?/
Jake Spark 026.
|
|
|
Skriva av sig eller+ berudad? -ganska.
Fångarna rymmer bland kryp, så spring och akta vi är på rymmen, vi är i rymden med Premier vi ser ingenting, vi är typ helt fuckta' men måste ut och slakta synden och lyfta tyngden ty den som sover igenom dygnen och reser sig ur röken in i det svarta lämnar bängen helt paffa oh oh är en rapp-fader, han är ingen plast-pappa lever i idyllen hatande tullen missade att haffa steg för steg förbi skylten varnande om brant trappa vevar & viftar med kreditkort som har bra täckning, heltäckningsmatta täckbyxor & pistoler, -otäckt pannlampa osläckt, special blend, oh oh mördar i trans helt perfekt har jackan full med rizzla som ingen alls, rapptext utan tipex vi har hela jakan i vårt grepp, ingen kan gå snett, bara rakt fram inget strul med zattla, finner ingen i denna värld värd att battla män så kamma din man kammel, du är inte alls så jävla soft vår värdighet slår fel på vågen så det blir jävligt svårt att matcha oss när ligan är här för att smasha sönder hela kåren, vi kastar loss lastar för bloss, fastnar i samma dimension där vi slås för vår kost Vi är på rymmen.. det här är inte en färja du är van att se vi är i rymden, vi é.. uh jag flippar män, jag fixar det här vi trixar sönder och får fitta när oh oh spittar blod på en mikrofon, inte den sista så sluta gissa på vilka farliga bär jag stoppat i mig, ristar in mitt efternamn på skivan, det vibrerar i varenda kärl ju så du kommer ihåg mina skriverier jag skivar ner med utplockade kräk & kräldjur, -surkuk jag tiger som muren men skriver som om jag behövde murbruk vi slår ur satelliter ur deras omloppsbana som om de vore fackin' jävla flugor uhh
|
|
|
Jag dödade planeten pluto med en kulspruta spränger hela världen med en ful ruta du ryter som ett muterat lejon utan svans jag drar min lans för att besegra en chimpans äter svamp som mario medans du hamnar i trans skogen rockar, träden gungar deras grenar slungar döda ungar du dricker vin? jag dricker bensin och spottar din cigarett lätt som en plätt, din mage suger fett konstiga saker skrivna, hudens öppnans demonerna blir rivna klöver ess, ingen stress, hoppas på folk med finess och en gräsklppare medans katten fräs, chipp sa den jag knipsa den med tången, nu är dina tankar fången minnesluckor som du ramlar ner i för att komma ihåg det går som på räls sa jag till två tåg
|
|
|
under the in-flu-ence smokin on that green, sippin on hen swag always mean, oldschool shiet fucking with my team, u better surrend Always real, no pretend stank ass weed, we smokin so if u please, keep walkin cuz these g's, not jokin
;)
|
|
|
My world is in my head so if my world wants you dead that gonna happen cause i say so so fuck your fucking gayflow fuck it with a dick fuck it cause it's sick stab it with a brick kill this little prick give you a sandpaper lollipop bitch you better lick ((BITCH YOU BETTER LICK BITCH YOU BETTER LIIIIIIIIIIIIIICK!!!!))
Bitch you better lick cause im crazy like a flick not a drama, more a horror movie type so when you type in text, my mind is going hype I wanna dissicate you rather than debate you OH shit im so DISGUSTED, EHHH I THINK I HATE YOU!!!
|
|
|
rullar en liten jag ska ha till godnattis/ Poppar en tablett sen vaknar på ackis/ Småbarn frågar mig om jag kan avvara haschisch/ Bara en halvish och jag svarar ju fuck it/ Så jag meckar en fet så dom däckar och ser/ Att det inte e så kul att bara lägga sig ner/ Flyta iväg och testa och se/ Och se att tillochmed jag lyckas stressa mig ner/
Den var ju bara sådär...
dra åt helvete
|
Lyricist
2013-05-07 10:51
|
Jag är uttråkad, trött på att vara rastlös, för rastlös för att argumentera, är hellre utåtagerande. FInner ingen ro att stilla mina behov, som en bov snyltar jag hellre soffan där du bor. Jag skriver som en poet men ser ut som en gangster Diktar ned mina tankar som poängterar mina missnöjen Du kommer aldrig förstå mitt inre och efter obduktion kommer de säga samma sak, "Va fuck va reeé?" Anser du mina texter som röriga ska du se mitt sinneslag, sista livslinan har brunnitav för 10 liv sedan Störigt säg nog många men fuck you jag lever och jag lär. Så se och hör, jag lever tills jag bestämmer att jag har levt klart.. först då är det jag dör!
Sometimes I sit and look at life from a different angle , dont know if I'm gods child or satan's angel.
|
Lyricist
2013-05-11 04:13
|
Jag är uttråkad, trött på att vara rastlös, för rastlös för att argumentera, är hellre utåtagerande. FInner ingen ro att stilla mina behov, som en bov snyltar jag hellre soffan där du bor. Jag skriver som en poet men ser ut som en gangster Diktar ned mina tankar som poängterar mina missnöjen Du kommer aldrig förstå mitt inre och efter obduktion kommer de säga samma sak, "Va fuck va reeé?" Anser du mina texter som röriga ska du se mitt sinneslag, sista livslinan jag hade den brann av, men fuck you jag lever och jag lär. Så se och hör, jag lever tills jag bestämmer att jag har levt klart.. först då är det jag dör ! Fuck va man skriver snurrigt kan inte läsa eller tänka hur jag tänkte själv
Sometimes I sit and look at life from a different angle , dont know if I'm gods child or satan's angel.
|