|
|
|
|
|
Jao vs Sandraa
Egentligen en battle på qweety.nu men kan likaväl langa upp den här också. Den som blir utmanad börjar
Jao
Ville du battla mot mig? Hoppas att du skämtar?/ Jag loskar dig i fejjan... och "låtsas som det regnar"!/ Hah den kan du suga, som du gör med alla kukar/ fram till ditt hus snabbt, pajar rutan, baxar nu allt/ Lägger en brevbomb, jag en Gud i musiken som Seron/ i brevet står "dags att lägga micken på hyllan som Leo"/
Du är helt efterbiliven, och jätteomogen/ Lika "billig" som folk som har sex i fordonet/ Din horunge, du vet vet inte vad du gett dig in på/ du lyssnar inte på hiphop utan säkert på Sex Pistols../ Medans jag har Sex Pistoler, o skjuter dig i en miljoner/ jävla bitar för att sedan lägga pusssel/
Sandra ditt förbannade kräk, jag fuckar din värld/ jag satsar på det, så du kan halsa min säd/
Sandraa
Att komma in hit och tro att du platsar här är som att gå ut i krig med ett plastgevär för dina rader är lika fattiga som Grekland efter bankkollaps medans mina har feta punch och är lika dope som Amsterdam Så medans din kuk får stånd av mina punchlines har du IQ noll och jag är som Einstein
Du har lika mycket manlighet som Krillebooi Tycker synd om dig, du ser aldrig mer din fillefjong För du trodde du skulle ta mig med din inledningsrad men tro mig lilla gubben, den var inte bra för det blir inget av, du kallar MIG omogen och billig du är bara ledsen för att jag är ballast på jorden, som Kill Bill
Men inte bara det, varför snackar du skit? jag ville inte battla dig, du bad om att bli slaktad ditt svin Så Trixan, lagom att pallra sig hit så visar jag för sig vem som är vassast på beats
Bäst till 7!
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
|
|
|
Röstar på Jao, sandraa hade rätt mycket fillers men någon bra punch med. Jao var ganska bra rakt igenom. Dock har hubler lagt: "Jag loskar dig i fejjan... och "låtsas som det regnar"!/"
annars är det en tvärfet rad.
|
|
|
Jaojao_
som limp sa så är
"Jag loskar dig i fejjan... och "låtsas som det regnar"!/"
lagd förut
även Lika "billig" som folk som har sex i fordonet/
och har hört nåt liknande med jävla bitar för att sedan lägga pusssel/
annars skön
Sandraa
Är det verkligen en tjej som skrivit eller bara någon som gömmer sig bakom namnet? ;) Tycker det var grymt, riktigt skönt, och är överraskad. Skulle kunna plocka ut flera som jag gillar men speciellt de första 6 är GRYMMA..
Sammanfattningsvis, Båda texterna är bra men min vote blir nog för Sandraa, skönare rader, och Jaojaos känns lite mer omogen, sandraas är bara skön
V: Sandra
|
|
|
Kan försäkra dig om att jag är en tjej xP
The purpose of life is a life of purpose
|
|
|
Ticcihni Haha det va också min första tanke "är hon verkligen tjej" haha :P Det va som fan :/ Jag som va så jävla nöjd med billig-raden :( Men å andra sidan, va fan har INTE lagts nowadays? :P
Poesi: Motivera gärna
Tack för rösterna 1-2
|
|
|
jao, skulle nog försökt få in lite tyngre punchlines. kändes mest som att du bara sköt varningskott för nåt som aldrig kom. "billig=bil-ligg" skrivningen var kul, men det kombinerades med så svagt rim att det blev likgiltigt.
sandraa, bra öppningsrad, sen sköt (för att fortsätta med på skyttestigen) du rätt tomma skott sjunde raden neråt. men tillräckligt för att få min röst.
röst sandraa
|
|
|
woldztyl3: Vadå svagt rim? Det va 5stavigt? jätteomogen / sex i fordonet
|
|
|
om du lyckas rimma på det så får du en guldstjärna.
|
|
|
okej...har läst om det 10tal gånger nu och det är på gränsen. att rimma på det _går_ men det står sig knappast starkt.
|
|
|
|
|
|
haha, kan du inte bara ta att rimmet inte var bra? tom ditt exempel i den där tråden sög. ta sänk din stolthet. jag sa ju att du inte skulle ta illa upp?
här, jag tar och skriver om den åt dig:
Sandraa är efterbliven, 16 fyllda, men tolv år tror dom / En typisk "billig"- fitta som en villig flicka i ett volvo-fordon/
där har du! flerstavsrimmet blev starkare och den andra raden blev tom dubbeltydlig...ändå är punchen densamma. sug.
|
|
|
sluta tjaffsa bara, ni är killar, ingen av er kommer att ge sig såå... båda har sagt vad det tycker, bra med det..
Tack för rösten
1-3
|
|
|
Mja, rätt jämnt alltså.. Lägger min röst på Sandraa då hon hade lite mer originella grejer och det kändes mer on point. Rimmässigt var ni lika bra typ.
|
|
|
W1LdZtyL3 Tar tillbaka vad jag sa, trodde inte du kunde flerstava. Ja den raden hade varit fetare.
Tack för rösterna 1-4 då :(
|
|
|
W1LdZtyL3 Tar tillbaka vad jag sa, trodde inte du kunde flerstava. Ja den raden hade varit fetare.
Tack för rösterna 1-4 då :( jaojao...du ska från och med NU kalla mig _Kung_W1LdZtyL3 varje gång du nämner mitt namn.
|
|
|
Nån mer?
|
|
|
V: Sandraa
Hon hade bara grymmare punchs men varför hon vinner är att jag garva sönder mig åt
Att komma in hit och tro att du platsar här är som att gå ut i krig med ett plastgevär
Lite nödigt men ändå galet roligt :)
|
|
|
mahaha ;) tack för rösten och för att jag fick skratta åt de där igen (Y) made my day
1 - 5 :D ohyees, första battlen jag gjort, och är en tjej dessutom, synd om jaojao :)
(tycker om dig ändå Kim)
|
|
|
Vote Sandra. Jag tyckte inte alls om jao, vissa av dina rader har man redan läst innan.. I dissar så ska man inte behöva lägga så kraftiga svordomar. Man ska kunna träffa rätt punkt utan sånt .. . Sandra ditt förbannade kräk, jag fuckar din värld/ jag satsar på det, så du kan halsa min säd/ Sandra För att vara första gången så e du bra, duktig. Diggar dig din text men vissa ställen va de b.. Men du va såklart på topp i mina ögon
U all will look up to me n' pray. Cause' I gonna burn God's book. N' reborn u all on ONE singel day!.
|
|
|
1-6 : /
|
|
|
underbart :) kiim, MSN
|
|
|
tyvärr Sandra får min röst också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
yeeeh ;) blev avgjort då 1-7 :D
|
|
|
Dra åt helvete :P
|
|
|
Sandra sminska dig
Venum Of A Rapper
|
|
|
hahah (Y) stackare ;)
|
|
|
vill fortfarande rösta. v sandra
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!
|
|
|
Känns som ni gör det bara för att jävlas, haha :P
|
|
|
vi kan ju fortsätta ;) vääärt
|
|
|
haha stor torsk mot bruden
musique
|
|
|
|
|
|
Många som vill bli bundis med bruden?
jao; Jag blev jätteglad när jag började läsa och trodde jag skulle få se nåt riktigt kvalitativt. Det visade sig dock att det bara var första 6 barsen som var bra. De var dock riktigt bra. sen går du ner dig. 3 toasters, samtliga för första 6.
sandra; jämnare nivå än ovannämnde, tyvärr en sämre nivå dock. Skulle vilja se betydligt bättre, och FLER rim från dig. 2 toasters max.
Vote; jao
|
|
|
förövrigt håller jag med jaojao om att det är problemfritt att flowa jätteomogen / sex i fordonet
|
|
|
Tack Thoren för utförlig komentar :) undrar dock vad "toasters" är? :P
Tack för rösten också såklart även om det redan är uppklarat :)
|
|
|
Sure! Haha det trodde jag faktiskt alla hade tubat sig till ;) Toasters
|
|
|
|
|
|
;D det bara kommer mer x)
|
|
|
Kan inte tråden dö :( :P
|
|
|
jao var sämst vote sandraa
be the change
|
|
|
haha jao ;) snälla låt inte tråden dö. tycker det är lite komiskt alltihop bara x) tack för rösterna
|
|
|
Fick ett pm av en som ville anonym, men som svar till den personens fråga så är det inte jag som lagt dom första två raderna jaojao drog, Hubler drog dom i en låt runt 2007/2008, rätt exakt kopierat också. Och pusselraden tror jag denne anonyme user tror är en rad jag drog i TT08 (som gick "Slår Estet i tusen bitar, sen kan Toppen lägga pusslet").
Inga fler pm till mig nu, tack...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
:(
|
|
|
|
|
|
men lägg ner :P
|
|
|
hahaha ;D tack alla som röstat!! man blir så glad! detta är inget man gör allt för ofta kan jag ju säga
|
|
|
Men släng/lås tråden!
|
|
|
bara för att retas jao, kan jag erkänna för ALLA att jag bara e 15 år ;D Haha
|