15 minuters skrivande, du får nog börja plugga mannen... Ärligt Kim, vad pratar du om församhällskikt? Vi bor i pite sluta tro att du är en gangsterkid Du lever fortfarande på famen du fick ifrån Michael lirade awp i cs därför han kallar sig själv Sniper Jag knullade en hora, och gav henne AIDS Kim slickade henne efteråt och fick det i sitt FACE True story, ni vet väl också när ni SER EN RÅTTA? kim sätter gränser precis under MEDELMÅTTA bäst du vaknar upp ur psykosen, nästa gång kan va din sista! jag är öppen, men hört att de är rätt trångt att va en fitta! Din backstabber, känd i Pite som en alkis han är klädd som rastafari men har nog aldrig styrt en halvis Har du ens prövat braj? Vad sa du om att sälja tjack? Kim du lägg ner de dära tack, vi vet att de där är snack. jag hatar allt du gör, ta och stäng din blygläpp inte ens optikern hade kunnat ändra mitt synsätt din lodis, gör nåt du kan som att samla på PET-flaskor och lägg ner drömmen om att hamna i kvällsblaskor Min sista rad blir ett shout-out till Spirro, du suger För om Kim kan knulla dig måste du verkligen va ett luder CHEA, Styrunn in the thread!
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.