|
|
|
|
|
Makke/Poesi Vs Judas
makke
jag battlar han som tror sig va den coola grabben men det enda han ser från sitt fönster är toapapper en blåvit fabrik som skapar de han torkar sin bajs med lilla edet represent är dom han är bekant med men fattar att du inte har råd med större bostad du har väl inte ens bostads rätt eller ens få bo under skogstak? såg att du hade en flickvän, hon va väldigt vacker varför hon undviker dig ibland är för att jag träffar henne på natten glider in och använder judas som en måltavla knäcker dina punches med punches av hårdvara jag och din flickvän har haft rätt många samtal hon sa att ni vart ihop 1 år men bara gett varandra ett handslag snackar allvar, och dina rader är klenare än ett myggbett du kommer inte undan även om du va gjord av en skyddsväst mina boys dom är tvärstenade jämfört mot mig är du och ditt klick några näspetare ____
judas
först och främst ser ja dig som världens största skämt/ poesi? verkligen inte, sluta tänka det luktar bränt/ ja står för galenskap o elaka ord/ jag skiter fullständigt i om du vet vart jag bor/ för där ja kommer från är porten bemannad/ spring fort till din mamma , folk som dig gör hela orten förbannad/ din text va galet pinsam, sluta dröm om min brud/ hon läste de du skrev, haha är du dum eller stuk/ och mannen, ett handslag, i ditt nylle så går varje tand av/ o alla här vet att din morsa byter vårat toa papper mot samlag/ folk dissar edet men vågar aldrig sätta foten här/ så sug min kuk o ta emot för den horan du är/ "min boys e tvärstenade" äkta vet vad äkta är/ pussy boys crew lämnar förorten med spräckta az/ snackar om weed- hade jag varit du hade jag inte sagt nått/ när det närmsta du kommer zut är när du slickar i min askopp/
___________ först till 10, lägg en vote :)
fat mafakkas claim they run this place i feel like im the real shit VS 100 fakes
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
|
|
|
tänkte väl att de va något skumt.. "Lazyleif"
Blev han medlem igår precis efter du hade lagt upp battle endast för att rösta på dig? :)
|
|
|
ingen aning vem fan det är? kanske fick jag rösten för att jag är dubbelt så tung som dig
fat mafakkas claim they run this place i feel like im the real shit VS 100 fakes
|
|
|
haha, okejokej.. men tror fortfarande inte att någon reggar sig några minuter efter och lägger en röst sådär :)
|
|
|
okej. ingen annan verkar rösta iaf
|
|
|
dead-thread.kinda?
|
|
|
gör en till användare och rösta på dig (y)
|
|
|
jag tror att det är du som är Lazyleif. men det är ok :)
|
|
|
hur kan det vara jag när de va du som la upp battle och att jag såg den en timma eller mer efteråt? varför försöker du vända de mot mig?
stör mig verkligen på självröst från annat konto.
|
|
|
men sug av mig, bevisa att det var jag, spåra ip vad som helst idiot
|
|
|
Vote - Judas skaka om honom
Peace !
|
|
|
judas satte honom på plats ;D
MVH, Sveriges blivande mest bevakade MVP Den som kommer ha 100 vakter då han é på scen!
|
|
|
booooyah!
|
|
|
yah, upp!
|
|
|
Ja behöver inte ens några votes för att veta att jag äger dig. Vem rimmar med "näspetare" hahaua
|
|
|
kör riktig beef on the beat, så slipper jag dina nya användare..
|
|
|
You wish boy ud get murced and placed 3ft underground in the dirt
|
|
|
Ingen var speciellt bra. Ni hade båda okej rim, men mest en massa fillers. Det enda jag diggade var judas flip på Handslag-raden, så han får min röst.
|
|
|
Vote: Judas. Bättre helt enkelt, bättre flyt och bättre rim.
Lägg ner skitsnacket i forumet dock, de finns personliga medelanden för sånt.
InAktiv. Finns här ibland.
|
|
|
vote judas
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!
|