Du har fått fel person, fel information, hela battlen är en skum situation
Jag battlar dig men du battlar inte mig, är detta en bakåtvänd vriden kinesisk grej?
Denna battlen hursomhelst, kommer bli som video klippet, 7 mot en asiat
Jag kommer sno allt du har, stampa ut dig tills du blir flat, och du kommer springa som den fega korean du är
Eller kommer det bli som filmen kill bill, jag mördar ju alla gullingar med mitt långa svärd
Ni tar fram era kameror och börja Fota och filma, troendes om att en 19 cm dase kommer från en annan värld
Trodde alla gullingar visste att Kuk skämt är inte smart att dra, när man är asiat...
Kaxig från vart? Du gormar med mycket hat, jag har inte tid för sån här skit, tar inte bris sånna här jobbiga samtal
Varför nämner du ett 5 årigt dött barn? Fitta, du borde ha fått halsen av, fått den där bak, djupare i barsen vi kommer djupare blir din grav
Så jävla korkat, borde inte du ha glasögon, lösa mattetal och va allmänt smart?
Hela livet har du säkert blivit mobbad, din text är resultatet av vredet av ett förstört gammalt barn
Idiot jag skrev Max 16 bars, inte alla avsnitt av dragon ball
Du gör så jag vill helhjärtat stöda kinesisk abort.
För det vore ett brott, om det fanns idioter som dig i en jävla flock
Är du inte kines, är du korean? Samma hud, samma ögon samma jävla sort
Du kom mot mig vevandes, perfekt tillfälle för att begrava dig levandes, för du blundar och gissar dina slag missar, jag kontrar genom att ta kalsongryck och slänga in dig i din kista, förbli tyst din fitta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|