I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Behind The Beat 04 [Beattävling @ Whoa.nu]

Vår Hiphop - Beats

   

2004-08-26 15:45

Behind The Beat 04 [Beattävling @ Whoa.nu]

Hej!


Nu var det dags för en ny beat-tävling!


SAMPLING:
Billy Stewart - Summertime DOWNLOAD

REGLER:
Beatet skall vara 1:00-1:30 lång och vara uppbyggd kring samplingen.
Även andra ljud får användas, men Billy Stewart - Summertime skall vara huvudsamplingen.

ANMÄLAN:
- Deltagare: Posta ett mail till [email protected] där ni presenterar er själva (namn, ålder,e-post, bor, foto),
samt skriver några korta rader om vilken utrustning ni använder och gärna lite om erat musikintresse.
- Domare: Skriv ett mess med rubriken "domare" till min whoa-användare ifall du är intresserad av att deltaga som domare. En likande presentation som deltagarna skickar in är ett plus!

Deltagarnas information kommer att komma upp på www.legenden.se där även domarnas motivering,
samt vinnare presenteras.

DEAD-LINE:
Bidragen skall vara inskickade senast Fredagen 24 September!

INLÄMNING:
alt 1 - Posta erat bidrag med e-post till [email protected]alt 2 - Skicka via MSN, [email protected]
alt 3 - Lägg upp den på egen server och maila länk.

RÖSTNING:
Tre domare kommer att utses och ha som uppgift att granska bidragen så rättvist som möjligt.
Därefter kommer dem att kora en top5 lista och poängsätta deltagarnas bidrag.
Första plats får 25p, andra 20p .. femte 5p. (5+). När detta är klart så postar dem sina röster, samt motivering (för dem tre bästa), till mig som räknar ihop alla poäng och får fram en vinnare , andra- och tredjeplats!
Min roll i tävlingen kommer vara att administrera den, att se att allting sköts rätt, räkna ihop dem tre
domarnas röster samt hålla deltagarna uppdaterade med senaste informationen på www.legenden.se


Hoppas att tävlingen blir lyckad och att en vinnare utses rättvist!

Frågor och synpynkter:
[email protected]


MVH!

LEGENDEN - [email protected]
www.legenden.se








LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013