I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

beats till graff rulle

Vår Hiphop - Beats

   

2005-01-19 18:52

beats till graff rulle

Beats till graff film
saken är den att min kära vänner ska klippa en graff film och vill
ha ett soundtrack till den med varierande produktioner från
varierande dårar..........

Samma människor som satte ihop XTC(sålde cirka 700 x) kommer även klippa denna rulle

filmen heter Fast kill (it´s fantastic damage) när den blir klar e inte på tapeten ännu.......det är stadiet med insamling av
filmmaterial och musik.....crews som är med e NerFy,OhsAm,Fame,CP,SW,Ktr,Trc,Chs,Igs,F ups, Vnsk c,If s,Kf c,Nsp,Vim,Moacmk,nrc,isr,Th,Cia,IQ,KCN, mm + gäster från frankrike,norge,polen,belgien, tysk


dock ska jag tilläga att vi har drygt 50 låtar redan, så konkuransen e tuff............vll bara ha med serösa människor att göra.....inte några idioter som suttit mecka beats det senaste halvåret.......

dealen har gjorts göras montana kommer ditrubera rullen och en preview trailer håller på att klippas...........

soundtracket kommer att släppas några månader efter filmets
släpp........där erat matrial blir med

har ni någrta beats som ligger å dammar eller vill ni snickra ihop
något exsclusivt så maila ert intresse.......vill inte ha några idioter som suttit mekka beats det senaste halvåret.......

3 viktiga saker att ha i åtanke....

1, jag avgör icke om erat material blir med det är det 2 andra som bestämmer
2, ni ger oss rätten att redigera och anpassa beatet till filmen, fulla rättigheter!!
3, bara färdigupplagda grejer tas emot, inte en loop som går i 3 minuter och där nivår å dylikt måste korrigeras


msn:[email protected], skriv att det är i detta ärende oxå



peace / braj-raymond

Be preperd for the worst but expect the best