[ Freebeat 2005 ] Piano slingan känns nog igen
Tjuuu!! Tänkte bjuda på Freebeat som jag slängde ihop på 20min jag har inte använt några samplingar allting är spelat rent hoppas ni kommer tycka om den. Piano slingan kommer nog många känna igen ;) Skriv vad ni tycker om den Trevlig sommar på er Peace hem.bredband.net
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Legetima Tackar =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kewd Tackar =)
Baso: Tackar kul att du gigga Mlake1: niiiice det e bara att köra på ;)
Alla som kickar på beatet skriv i min Gästbok skulle vara kul att få höra det ni har gjort =)
Hade just denna känsla..Som beatet framstår för. Tack för ett underbart beat.
tungt.
www.myspace.com/kdlwilen
tung som fan !! :D kanske kickar på beaten kärlek
FETT JÄVLA NICE!!! BIG UP BIG UP! men var kommer slingan ifrån? känner igen den som fan...irreterande att ja inte kommer på....piiz määän...
Rappat skitlänge.
jag hade valt andra trumljud..men skön melodi.
jofan.. ett riktigt skönt beat! diggar hårt
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
spaz_norrsken: Bra beat.Kommer nog kicka på det.Hade nog också byttat trumljuden kanske kick och snare eller så.Addar dig på msn iallafall.Ok ?
döööööööööö tungt mannen :P keep this real shiit up ;) döö sooft döö bra !!! shuuu!
Some people tell me that I need help Some people can fuck off and go to hell
fyfan va skönt mannen big upp , detta måste kickas på :)
Fsyfdldfø'
nice beat!
Du lägger ribban lika högt som höjdhopp för dvärgar
överfett! ja kickar i moron
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
så jäkla kul att se att ni diggar beatet tack alla ni som har skrivit.. det kommer fler beats kan jag lova ser att det är nån som fråga vart piano slinga kommer ifrån tyvär så vet jag inte vart jag har hört den nån gång så satt jag bakom pianot så kom den melodin fram bara.. jag har fått höra att orginalet kommer ifrån nån film. Tack igen
Fett skönt!! Diggas. maybe att ja kicka!
http://www.myspace.com/quizze
plonning: Tackar det är bara att kicka på
hehe nice... känner igen pianot från... niprone va?
conzeKwence: tackar =)... om jag ska vara ärlig så vet jag inte vart den kommer ifrån satt bakom pianot så kom melodin jag vet att jag har hört den nånstans tidigare men vart vet jag inte =)
kewd: nice nice skriv till min gästbok så kanske man kan få höra hur det gick?
riktigt härligt jävla beat
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
yeah, samma som jag har gjort beat på fast jag har orginalet (samplingen) detta låter riktigt shysst, du borde sålt det istället, och ta INTE bort det dubbla tempot och ha kvar alla trummor, allt låter skiit bra :D fan alltså... jag fick 300 spänn för mitt beat, du borde sålt detta för minst dubbla kompis! Peace
Mr. P
tack alla ni som diggar låten =) Fonky-Fresh: haha aa jag borde vell ha gjort det =) men men gjort e gjort =P
Pirre-P: haha thx maaan japp jag kommer börja sälja beats snart det här va ett test på hur folk skulle tycka om det hemsida kommer snart också där det kommer stå mer..
När jag försöker sätta in beatet i mitt inspelnings program säger den att det är en "Unknown Audio type" Är mitt wavelab dum i huvbudet, eller är det nå annat? ? :S
JAG SOM VILLE SPELA IN IKVÄLL! DAMP DAMP DAMP DAMP!
Sköööning Beat fan :D
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
8 bars reff 16bars vers 8 bars reff.. osv osv:p Kickade just:p
detta beatet e såå jäävla skkkööönt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
spaz_norrsken P23 du äger mannen fan
Fsyfdldfø'
Helt okej beat, bättre än det mesta på whoa faktiskt.
Jävligt snyggt gjort mannen.. Big Up's
Tänkte bli gangster..
riktigt bra :) har lyssnat några gånger nu och det blir nog kick på den här ska du se!
Niceness!
hahaha shiit här va det folk som hade skrivit hehe skit kul att ni tycker om beatet... Pirre-P: hehe aa det är skit kul att höra värkligen men jag vill höra meeeer hehe Henka: ja det kan vara wavelab som knazar kolla med nåt annat program ;) WillyBwooi: tackar :) -Serum-: Tackar kul att du tycker det =D hangmine: haha taack mannen värkligen =) DJ-Xzwer: Höger klicka på länken och ta sen spara mål som så ska du se att du har den sen ;) RemineZ: Tack mannen Asexuell_hundvalp: Tack mannen det är bara att kicka på ;) Tack alla ni som har skrivit det är kul att alla ni tycker om den alla som ska kickar på beatet skriv till min Gästbok eller ett mail med länken till låten det som ni har gjort skulle vara skit kul att får höra det ni har gjort.. Vem vet nästa gång kanske det blir en tävling precis som Pirre-P sa hehe men det märker vi nästa gång =) Tack igen
kimppa: tack mannen kul att du giggar beatet =)
Fyfan vad fett.. har den piano slingan på datan =) men kunde inte få till nåt av den ;) men nu ska ja fan kicka på dehära
www.Myspace.com/Danilbeats
Lite jobbig kick. men annars var det ett riktigt feeeeeeeeeeeeeeeett beat!!! =D
tack grabbar... hehe trodde aldrig att det skulle vara så här många som skulle nappa kuul
Pirre-P: hahaha aaa jag hoppas ;)
för skön för att vara ett freebeat =)
spaz_norrsken P23 Hejsan.. måste bara i förhand tacka för det här beatet.. har en väldigt serriös låt som jag letat musik till å detta sitter som handen i handsken.. skickar över det färdiga resultatet till dig sen, kommer bli riktigt bra tror jag. mvh K
Du kommer tvåa som bokstaven B...
asså ey, det är ett rätt soft beat, det är bara pianot som låter lite plastigt :) men annars var det skönt
/// Våning Fyra
ken-dough: Tack mannen bra att den passa =) aa tack det skulle vara roligt och få höra det du har gjort sen det är bara att skriva i min Gästbok när du har gjort klart allt
Heey man... har du bpm på denna?`
'Sevon' /FIDELITY ENT.
OCIN_ P15 Kul att du digga den :) ska lyssna på låten
Joo från niprone - I can't find my way out är de säkert :)
jkm P19: Det e de säkert jag vet att piano slingan kommer från en film
eller spel..jag tänker på final fantasy:P
Enigma has spoken!