FREEBEAT!!! Gitarrbeat...
Tjenare... beatet skulle jag sälja till en grupp men det va oklart if de ville köpa eller inte...de har inte hört av sig nått mer så jag har bestämt att jag inte orkar vänta på svar...jag ger den till er istället... beatet e samplad från egna inspelningar som jag gjort...inget e taget från andra låtar...ge gärna kritik så att man kan förbättras... de som spelar in kan gärna skicka inspelningen till mig så att jag får något att lyssna på...:P www.soundclick.com
grymt va detta :D du e duktig du
www.magnusrytterstam.se
Jag vet inte om jag ska tacka gruppen som inte hörde av sig eller inte :D Detta var riktigt soft :P digga de som fan :) Fortsätt så!
www.samyprod.com
Riktigt bra beat! fortsätt så där! Pz
--- http://www.myspace.com/posemusic ---
sjukt skön känsla i beatet riktigt bra det tackar vi för!
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
ne men gud va duktig du va , fattar inte att folk inte köper sån här konst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
UPP FÖR BROR !!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det här va jävligt bra..
Svammel, nu i din mormors walkman
yeah detta va sjukt tungt :D
ElGitarrista P20 Det här var mycket bra! Alla ljuden är riktigt bra! Flute är skön, och "lugnande". Fett bra. Gitarren sitter bra, bra noter på den :) Basen bra. Dom snabba stringsen (i reffen) är mkt bra, den "lyfter" lite i musiken, eller vad man ska säga. Samt de lite långsammare-stringsen är sköna i reffen, mkt bra :) Gillar arab-trummorna och shakern, nice :) Trum pattern duger.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
den e tuung som fan propps å upp å allt annat =))
....:::EstY:::....<br> ----> Esp & Esty <----<br> http://www.myspace.com/espesty
tror d blir kicka på detta:D YEAH! tungt skönt mannen hur kan man låta detta bli ett freebeat (( SHHHT DAVID )) :P hehe skickar länk om jag kickar nått .. peaceee out
shiiit de va lugnt de bästa ja hört på länge...fgixa lite tyngre bas och hårda kicks så blir de ännu bättre...fan mannen du e maad tajt på gitarr shiaat..
Skivsamlare
2005-11-18 17:05
ahh fett! det låter som en västernfilm där i början:)
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
mm detta var faktiskt najs.
:) tack till alla som diggar och tar sin tid att skriva nått...
hey kom ihåg jag vill höra det ni gör med beatet oki...:)
ere nån som har kickat på den`?? nyfiken =)
....:::EstY:::....<br> ----> Esp & Esty <----<br> http://www.myspace.com/espesty
Lite mer jobb å du hade kunnat sälja den DYRT till Nas
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
Producent
2005-11-19 15:47
najs!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
fett!
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
över viktigt skönt beat...kanske kickar hur är den upplagd?
fint beat =D...kommer nog bli nått me den patte-lol: Om ja inte hörde helt fel så va Introt 10 bars sen 8 bars ref sen 16 bars vers sen 8 bars ref igen sen 16 bars sen 8 bars ref sen 8bars brygga lr va man ska kalla de sen ere väl Outro som e lika som refrengen hela vägen tills den tar slut
• Tacka & Ta Den •
har för mej att Denny_Lee har rätt där om jag inte minns fel =))
LÄTT ATT MAN SKA KICKA ASS KÄÄÄNT MANNEN! BRA SOOOM FAN BÄSTA PÅ LÄNGE ENLIGT MEJ!!
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
EstY: hehe jao ja e inte riktit säker men men om du tror de me så ;) patte-lol: annars ere bara att lyssa o räkna
• Tacka & Ta Den •
daaamn mannen , ditt beat ägeeer, måste berömma engång till, älskar rytmen, allt sitter pefekt, kan inte bli bättre fan :)
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
diggade trummorna o synten som ligger på gitarren men aja ja addar dig så du kan skicka beaten eftersom att ja kan inte ladda ner från whoa nåt konstit peace
nice att alla tyckte om. tack igen. Denny_Lee: du har helt rätt, så är låten uppdelad...
checka mina grabbars sida oxå...där finns det lite andra grejer som jag gjort tillsammans med de...:P Motivacion
soft,, lite inseration från hotel california på introt?
näe...mer från los lobos och santana....
haha brorsan du e määäääd tung , asså flåt grabbar men dom som skulle köpa de här beatet gjorde stooort misstag inte för o va taskig men så e saningen , stoooort misstag samtidigt som ja förstår anledning men endå detta va tungt mannen känsla äger :P de gjorde du bra
Asså sötnos... varför ger du ut det här free... jag kunder köpt det och haft det till min skiva? du kanske kan prodda lite sånna här beats till mig? peace
www.eddaonline.se
Riktigt skön!
www.CitizensOnline.tk
detta va fett mayn..fattar inte att du gjorde ett free av detta..du hade lätt tjänat en slant!! big up!!!
Mistah T.
fina grejer loco
Hageby In The Building ! www.myspace.com/Latincity
Riktigt bra
Ålltzen, Växjö, Bremen.
mucce : en fn text? skriver du inte själv ? omg
Mistah T.
tackar allihopa...skönt att alla gillade...pz
Tycker slingan i verserna borde utvecklats. Gitarren blev för enformig... Bara 3-4 toner som går runt. Flöten va fett nice... O resten oxå... Men asså Riktigt skönt beat i helthet. De här gillades. Nice bas o nice trummor.. gj
From Sydney to Stockholm, 06-07
:> äntligen en som klagar hehe :P det e så man utvecklas... oki mannen jag ska tänka på det nästa gång...mer utveckling i verserna....tackar...
det va soft, har spelat in lite på det..
home.no lyssna, peace ;B.
www.sipan.st
ElGitarrista: Inte klaga, konstruktiv kritik. =) Beatet va nice
From Sydney to Stockholm, 06-07
nää jag förstod det wiipee :) jag drev... nice gjort grabbar...skön session
må då säga att den satt som handen i handsken. ifall man kickar på de, vart ska man skicka till dig ra? nån sida eller? varje fall mycket soft beat!
va skulle jag vara utan mina bröder?
kurden89 nice rap ja brukar hata alla keffa jävlar på whoa du satt den nice duktigt , den som e keff på brorsans beat borde skämmas :P