I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-12-27 11:01

Smakprov!

Vet ej om detta bör postas i detta forum, men jag gasar tills det rasar.

Jag har rappat till och från en längre tid, och haft en grupp med en polare från USA och en annan ifrån Zimbabwe. Nu har vi splittrats (inte så konstigt med tanke på avstånden) och till min stora förtvivlan har producenten slutat göra hiphop beats. Ni kommer förmodligen dela min förtvivlan när ni hört lite av det han har gjort.

Hur som helst är jag nu besluten att spela in lite solo grejer, som förmodligen kommer utgöra en demo i framtiden. Jag söker alltså beats, eller varför inte producenter... kör mest på engelska då jag är bekvämast med det. Här kommer lite smakprov:

See Saw Seen it Before
Detta beat är ett av de fetaste jag hört, är även grymt nöjd med texterna... lite allmänt tjat om livet kan man väl säga...

Sick When Sick
Grymt sköna trummor, en polare lade till lite gittarr på denna... handlar väl om sjukdomar och den paranoida inställning de flesta har till dem...

Är öppen för alla stilar och förslag... låter det bra? Skicka ett meddelande här eller maila på [email protected]

Peace!

All in agreement, say tru dat... ?