Everytime We Touch
hade inget och göra så satt och gjorde en beat av Cascadas låt everytime we touch och här är Resultatet kan ge bort till någon som vill ha!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skönt :)
Svenska flickor , Socker drickor
det ligger off!
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Biegajlo tackar :) estet P18 aa kanske lite någonstans i ref tror ja, men men en snabb gjord beat! dom som vill ha kan ju kontakta mej och skicka nåt dom har gjort, så kanske ni får den :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sniskan P14 kul o höra :) upp!
mcD-one P22 skulle vara super om du förklarad vad som vad skit, så man kan förbättre skitet nästa gång, och som sagt så ere en snabb gjord beat!
nu kan man ladda ner den, för dom som vill ha, ska inte fixa nåt eftersom det är bara "just for fun" beat!
d lat soft fan..
www.soundcloud.com/arionmusic
najs, lägg upp om nån kickar! :)
hmm låter bra :) kan man få det då? pz
Helt otakt,
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
Diggades tyvärr inte pga "rösten" hela tiden.. keep up the woooooork, peyys
VA FERM!!!!! :@
Trodde jag skulle bli glad.. låten är underbar, men beatet var inte alls bra alltså :/
USch inte bra... Tråkigt efter 20 sekunder. Gäller att kicka snabbt för att inte tröttna
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion
kul att folk lyssnar och ger feedback, till dom negativa: som sagt så var det inte såå seriös beat som man kan hålla på i veckor och fixa till, just for fun grej och själv gillar jag låten och tänkte göra den till folk som vill ha freebeats me ljusröst som dom kan kicka på sina kärleks texter, såg att många dom yngre på whoa gillar sånt :)
bara kids som inte förstår att basen är cpfalsk och slingan är otight.
http://www.kalvinhiphop.com
jävlig torrt o otroligt tråkiga trummor :/
"sampla techno" Med tanke på att den finns i lugn verision och antar att han samplat från den lugna så antar jag att han inte samplat techno..
jaja sluta tjafsa om techno, det är från lugna verison, så kallad ballad, pop ?, och till er som skerv om otakt så vet jag om det, ni kan läsa lite högre upp, peace!
trummorna e askonstiga:S och beatet jävligt enformigt! och som estet sa, off!!!
Jag kanske inte är bra på att flowa, men att rappa är jag grym på
Skönaste beaten på länge , skulle vart skitschysst om du skickat den , peys :)
Härligt beat. :D. Gör det något om man kanske kickar på det :S :D. puss
Varför förstör förkylning så mycket för mej :(
Eddis vart står det att man ska adda mej för att få den här beatet?, det är free så bara och ladda ner och förstöra den elr nåt..:) WedWey P0 ja visst, bara och kicka its free, lägg upp om d blir nåt! peace!
Du la trummorna lite offbeat i början, kanske lite mycket.. Annars vare soft. Keep it up' Du kn bättre :D
The thing is, we cant separate our feelings..
snälla, ngn som kan fixa beatet till mig? fattar inget med den dära sidan :P thx ...................... peys
"problem är för amatörer, SMN ta över!"
http://www.myspace.com/smekmittnamn08
wheres tha rythm ?! :O
säger som Estet . Det ligger off ! :S
typ..
heheu tycker det är segt !
hurmph..
jo det är sant , jag tycker den går helt fel och att den går helt för sakta
hurmph..
hultah: din lallare.. det finns en house remix på en gammal 80tals låt som du hör ute
ang beatet. ojoj.. inte i takt. basen e åt helskotta fel. fel not, o ligger för övrigt jäkligt otakt. men asså.. e man tondöv ska man nog itne pyssla me musik :S hör du inte att noterna ligger FLERA semioktaver fel? hemskt beat verkligen. :)
tack att ni lyssnar o tar tid att ge feedback, som jag sa innan, så var det inte en seriös beat, just for fun, och jag VET att det inte är i takt, jag tänker inte fixa om den elr nåt, om jag skulle vara nöjd med den skulle jag inte ge ut den free, så till er som skriver igen att d inte är i takt så vet jag det! konstig bara att när man lägger in andra beats på whoa så lyssnar knappt inga på dom och ger feedback, men när man lägger ut en beat som man själv inte är nöjd med så skriver folk mkt, kanske gillar whoa folket att skriva negativt istället för posetivt haha :) för övrigt har jag aldrig kommit så långt i listan, chokerad själv :) main genres: Everytime We Touch: · #190 in the Instrumentals charts · #55 in the HipHop sub charts
jag tycker den är bra,. kanske lite snabbare men de kan jag göra själv :P hah,.
kram :)
Det ligger helt off, Träna!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
bra att ligga off inte
clajclajclajclajclaj!
Det var grymt skönt, jag gillade den riktigt mycket. vart faktist riktigt förälskad i den :) bra gjort, om du vill kan du skicka den till mig.
[email protected]
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
rätt schyyst... hade vart snyggt om du loopat nått mer än bara just dom 4 sek av låten....
tompa: otakt o otakt.. men basnoterna ligger ju helt fel? totalt off? som om man inte lyssnat när man spelat in basen. vadå "låtsas att jag kan nåt" ?? haha tror du ja sitter på ett forum o låtsas massa saker för de e kul.. om ni inte hör att noterna e helt fel så vet ja inte va ja ska säga! get a dayjob!
tompa: tvätta öronen ;) trumgrej? den tonen du snackar om är ju basen. o de e inte bara en ton.. o dom e dessutom fel
Lol allt är typ fel i det beatet ^^
hurmph..
haha.. orka.. att du lyssnar borde räcka, ska ja berätta vad som hörs liksom.. hör du inte så hör du inte
de va ju helt off som timbuk och chords grupp måste jag säga. Riktigt kasst.
Hålelr med Tompa_lightning fullständigt.
fattar inte hur man tar från soundclick så adda mej på msn o skicka ? ;
[email protected] :)
kan du inte lägga in det på speedyshare:D!!! skulle va soft:P