Hock- Typ kärlek freebeat
Högerklick spara mål som Speedyshare Yeah bestämde mig redan när ja planera att sampla skiten att de skulle bli ett freebeat så nu slänger ja upp de, säg va ni tycker!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
njae, skön sampling men sen vette fan. inte så mkt för clap.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
känner igen samplingen.. den e skön! Känner inte trummorna som passande dock, fingerknäppet passar ju som vanligt till en sån hära låt. . Men den känns som så tom.. Prova öka tempo på den.. Annars låter det bra..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Tack!
Ophone P22 Johan becker- Learning To Live är de samplat ifrån, och de va skumt att lägga trummor på skiten, de lät tomt hur de än va!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
tror att rmk och gurkan gjort detta redan .. detta var väl sjysst förutom basen , den smälte inte in liksom !
Aii
Contra P17 Nae kunde väl lagt lite mer tid på de och gjort de bättre men ja hade ingen lust
Japp
kört en låt på samma sample
Du skulle kickat på dehär istället:(
jo det här diggade man... :D najs job
Tack så mycket
de va nice hock:) sköna trummor å skön sample å de ligger nice hehe:) keep it up:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Det var helt ok mannnnnnnnen, keep em comin!
Det var igentligen mer än Ok...! sooo you know...:) får se om ja kanske t.o.m gör nått på det...
Tack så mycket, kul att det gillas!
Om jag ska vara ärlig, så tycker jag att ditt första beat var bättre utan så hög basgång. Tycker det förstör stämningen i den låt jag skriver just nu. SJÄLVKLAR kick på denna. Om den blir bra får du och alla andra höra den.. TACK!
Tack så mycket
www.hock.nu Håll koll på min sida, släpper lite freebeats då och då och nån gång i slutet av veckan kommer det komma en nyhet på sidan och då får ni vara beredda!
diggade det som fan, har text till ska bara ner o lägga nu!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Soft!
hahaha, testa o pitcha upp basen typ 2 oktav...
Det var nice sample, resten kändes lite snett tyvärr!
facebook.com/idiomatisk - fan page
Jag tycker det var härlig bas, trummor och sampling på hela beatet faktiskt. big up! pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ner på skiten och r.i.p mina 11 osläppta beats
Gillas =)
min mådder måddar min skåtter
Yeah
Låter nice faktiskt :)
SunShine Reggae!.
det låter som en cheezy barnprograms låt
what is a.m.b?
tycker om samplingen, clap's funkar alltid. bara basen jag inte tyckte om så mycket :)
hock, riktigt bra jobbat. samplingen var underbar från min del trummorna var lite för hårda tycker jag men. handlsagen eller om det är fingerknäpp vet jag inte om det här. har så lågt nu men, den var grymt skön !:) reffen var bra med !
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
uppdaterade versionen funkade inte...kan bli kick på detta dock
det här kan man kicka på ! orotrligt fint! :)
Det här är ju bra.. jag kickade på det och det lät fan bra.. funderar på vara med i låttävlingen på RockForMoc med låten.. :)
soft beat som fan uppp, fortsätt med det här!:D
Dj_Spell P23 Hock Skicka meddelande Gästbok Daterat
06-11-03 21:09
Hock- Typ kärlek freebeat ------------------------------------------
Jag hatar religion! Nån liten unge har uppat beatet, tror du att jag gjorde beatet nogrant när jag bestämde mig att de skulle vara free från början? Jag hatade samplingen men hade tråkigt...