I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

29 Stycken Mycket Bra Beats Till Salu! (Bra Pris)

Vår Hiphop - Beats

2006-12-08 18:36

29 Stycken Mycket Bra Beats Till Salu! (Bra Pris)

Yellow!
Nu tvingas jag sälja ett antal av mina beats jag gjort.
Pris: 250:-/st eller högstbjudande.

Är du intresserad av ett eller flera?
-Skriv då upp när beatet börjar och slutar. Kanske t.o.m. vilket nummer det är räknat från början.

Sedan skickar du ett PM här på whoa eller lägger till mig på msn: [email protected].

Länk:
http://download.yousendit.com/9CAE23042D2B06F0

Enjoy!

MVH / Definit

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-08 20:35
lyssna...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-08 23:32
Dom var inte så bra nej :(
tyvärr, och jag lyssnade typ på varenda!

2006-12-09 00:16
RawTalent P0
fan va du e cool nu.
du gillade kanske inte dom... fine,who cares?
om du inte ska köpa nått så skriv inga såna onödiga kommentarer tack...
och jo,dom e bra om du jämför med de flesta beatsen som släpps här på whoa

Peace

2006-12-09 00:50
Dom var grymma men kefft mixade, kanske för att jag har sålåg volym nu men fuck dat!
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats

2006-12-09 17:27
kanske det ja...

c'mon

2006-12-09 21:33
Är det inte bra att folk håller tråden levande med kritik? Eller ska vi helt enkelt döda alla som inte gillar?

Håller på å laddar ner den nu, så döda in mig iaf.
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic

2006-12-09 21:37
Inte min stil

2006-12-09 21:42
vissa beats va heta, men efter en stund blev det lite tråkigt att lyssna på.  det dom börjar runt 3.10 va riktigt hett, bra jobb

peace

2006-12-10 04:29
askin
ok.cool...ingen ska dödas,tycker bara det finns för mycket hatare på whoa

andre
ok..tack?

2006-12-11 17:41

2006-12-11 17:47
mm varsegod.

2006-12-12 06:14
come on now folks,listen atleast..

2006-12-12 20:45
Come on!

2006-12-12 21:00
Ingen vill lyssna!

2006-12-12 21:29
grabben vill ha kritik och köpare när han får detta blir han liiipiii njaaa ta dina beats och tagga om du ska va sånn
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya"
// Petter ft feven - Vill Ha

2006-12-13 04:03

Giggen P17

har jag fått kritk? nej
köpare? nej

det närmsta man kan komma kritk i denna tråden är detta:

vissa beats va heta, men efter en stund blev det lite tråkigt att lyssna på.  det dom börjar runt 3.10 va riktigt hett, bra jobb

-och det är inte kritik..kritik är när man säger vad som kan göras bättre osv...

så "grabben" när du ändå e 3 år yngre än mig....bara tyst e du snäll...

kalla mig grabben? det e som att kalla din pappa för lillebror.. inte så rätt? nästa gång kan du ju lugna dig lite och inte va så "hatig" av dig...liiiiiiiipa nu inte för KRITIKEN fjortis

och du Rawtalent,sluta ens kommentera...du e en så fattig rappare att jag inte ens hade låtit dig köpa ett beat om du bad mig, raw talent? du måste ju va mästare på sushi eller nått för om det e rap du snackar om så dör jag hahaha

och om ni har nått friggin' problem så ta det i gästboken eller nått... skulle döpt om whoa till the haterspot...

just zip it all you hatin' faggots

2006-12-13 10:12
tycker dom va ganska najsa infet att klaga på..
och giggen du är n tönt!
Vilda väst!

2006-12-13 11:16
"-och det är inte kritik..kritik är när man säger vad som kan göras bättre osv..."

Tänker du inte på konstruktiv kritik nu?

Jag förstår mig förövrigt inte på dig riktigt. Ena sekunden säger du:

"askin
ok.cool...ingen ska dödas,tycker bara det finns för mycket hatare på whoa"

och andra:

"du e en så fattig rappare att jag inte ens hade låtit dig köpa ett beat om du bad mig, raw talent? du måste ju va mästare på sushi eller nått för om det e rap du snackar om så dör jag hahaha"

...skit inte i din egen garderob...eller hur man säger...

2006-12-13 11:39
Askin P19

1.jo precis.
2. man orkar inte alltid helt enkelt,vissa går över gränsen.

2006-12-13 12:09
Hehe, okok=)

2006-12-13 18:11
4 beats sålda!

2006-12-13 20:02
men kan vi inte alla göra så här nu?!

skriver man en ny tråd, där det står här är mit beat bla bla, så ger man varan kritik,
å sen när man inte vill ha kritik så skriver man: "kritik och åsikter undanbedes" om man inte vill ha kritik. så ger alla fan i skriva "aldrig att du får 300 spän för det där! blää" eller "inget jag gillar"

personligen tycker jag att det är väl lite det som är whoa att kritisera varandra, så att vi som gör beats blir bätre, å gör hip hop svergie lite stoltare;)

för er som inte vet hur man ska ge bra kritik som ger nått kan säkert prata med eran psykologi lärare. men tips från mig var trevlig då blir det trevligt:)

FRED UT/

Jo stava är en onödig sak tycker jag, förlåt.

2006-12-14 19:48
cap
Du har en pöäng där :)

2006-12-15 19:34
upp o hoppa

2006-12-15 19:43
cap: Jag skiter egentligen i vad idioter säger i trådarna, så länge dom håller mina levande så min musik når ut till de jag vill ska höra är jag nöjd:)

2006-12-15 22:48
ja d e nästan sant..sålänga dom inte hatar för mycket,right?

2006-12-16 00:24
Rowdy, håller med dej hundra när du säger att de finns för mycke hatare på whoa.
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>

2006-12-16 06:45
det e så d e :) mysigt

2006-12-16 07:18
Vad är det för keff jävla sida du använder? Och det ÄR kritik som du bör lyssna på. Yousendit är inte bra, filen är expired, hur hade du tänkt sälja ngt när ingen kan ladda hem och lyssna?

//Peace

2006-12-16 16:34
GAIA
jag har väl inte sagt att jag inte ska lyssna på kritik?? :S

Jag får väl lägga upp dom igen ;)