Fy fan va fin du är, nej men det är så jävla bra och till er som tror att jag inte lyssnat AHHAHAHAH ! JAG KÄNNER HONO!M TIHIAHIH IH!IH!I jag har redan hört, före er! MOAHAHAHAH jaG vann!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Funkar inte att ladda ner kmian..Hooka nylänk:P
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
NI får vänta en minut med att tanka? klart dä funkar! :) ska tanka nu! langar komment om 2 min! :)
Signatur?
Janky; Haha funka nu main;)
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Okeyt, det funkade visst inte :P
Signatur?
hehe ;D nice beat.. pz
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
gör mer såna hära bra love beat fortsättt så här en:P upp
NY whoa Byb1
Det var fint & skönt ! big up' Upp på den här !
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
hmm njaa tyckte de va rätt så tomt fattades en hel del en bas till att börja med iaf lr en kraftigare iaf:) fler samples å smutsigare trummor sen en helt annan sample för de är inte hiphop att sampla en bögig låt som denna tyvärr men ja gillade inte faktist:S men annars rätt så duktig är du ju iaf:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
jag & janky har kickat på detta beatet! =)
kommentera gärna i audioforumet!
Länk till tråden!
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
Jo det har vi :) Dumhet & Janky - Allt Som Gjorts heter både låten och tråden! :) droppa shyst kommentar :) Peys!
Signatur?
fan ja har letat efter ett sånt här beat skit länge props till dig!
walla langa samplingar och jag stilar upp massa freebeats, eller personliga för 100 -- > .
lacox, vart kan man hitta mer du gjort? Jag har ett par slingor som kan bli samplade.. Hojta till på PM.
work some magic
Hihi trodde det var reklam för rixfm först:D
jo rätt skönt!
http://www.youtube.com/meeyeer/
jojo lätt att detta beatet ska vara i min nästa låt ! PEEz!
PEEZ Out
I början vart det så högt så det riktigt skriker i öronen, för övrigt var det fint, jag tycker inte att det är ett kärleks-beat, efter hon sjunger: What can I do to make you love me? What can I do to make you care? Det är mer ett kärlekengåråthelvetejagsaknardigochvillhadig-beat, om du förstår vad jag menar, sen kunde du lagt clapen lite högre, annars vart det fett skönt.
typ, eller?
Underbart fan blir kick på detta! ;)
Peace
Jag älskar mig själv... så fuck u all!
Ny länk ;{
If I loose my left nut, will my right nut still be my right nut?
förstår itne hur folk kan digga detta.. sry men föll mig inte i smaken
haha, säger snubben som gör de keffaste beat världen har hört.
såå jävla bra!! har kickat på det hära.. en låt till bästa kompis.. :) blev ganska nöjd, så JÄÄVLA bra beat!!
va i helvete snackar du om?
hmm njaa tyckte de va rätt så tomt fattades en hel del en bas till att börja med iaf lr en kraftigare iaf:) fler samples å smutsigare trummor sen en helt annan sample för de är inte hiphop att sampla en bögig låt som denna tyvärr men ja gillade inte faktist:S men annars rätt så duktig är du ju iaf:) Håller med otis där.
K.C Skillz
riktigt najs beat! blir kick :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nja..det var ett helt okej beat..men tycker inte att det är ett passande beat om man typ ska kicka till sin flickvän eller nåt...men annars helt okey!:) WORD UP!
robsinstaahl :D:D älskar beaten :D nån som vet var man kan hitta alla robinstaahl beaten?`:D
Clarmo :D
oh skönt beat, fortsätt såhär! peace
De dära beatet var riktigt skönt får till det riktigt bra till en text ;D Den ska jag kicka med ;D Proddat Bra Lacox_ (Y)
!Dåliga-Tecken!
Jag tycker inte det var så bra. För vek sampling även för min smak och jag är känd för att vara lite lösaktig med det jag samplar. Låter som när jag började prodda, då snodde jag 8 takter rakt av och orginalrefrängen och gjorde en dålig trumma och sen kalla jag det för beat, men om man lär sig blanda in fler moment som t.ex. att kasta om takterna och spela ut fler ljud på gehör och så då blir det mycket roligare sen att säga: "Jag har gjort det här". För att loopa, trumma och sno rakt av det kan man nästan träna upp schimpanser att göra. Men prova gör ett till beat men gör det inte såhär enkelt för dig. Tycker du sjunger väldigt bra iaf :)
facebook.com/idiomatisk - fan page
Skönt beat hehe kickade en liten kort låt på den:P hehe inte så seriös men
låten
Digga inte faktiskt.. basen låter sjuk..
Du är så kass att du får pröjsa för freebeats... ---- http://www.myspace.com/mreklund
Jag och min polare ska försöka kicka på detta :)
lyssnar nu de låter braaa (Y) blir nog kick :D
haha
skönt beat, blir kanske kick =)
Du gör bra beats, men detta föll mig inte i smaken :) pz
Allt är sant på internet.
i like, no no i love =)
I do tha Pimpstyle in my Bunnyway
Fet nice beat. :) Keep it up. <3
Graffiti can't be stopped!
Härligt beat ^^ lite gölligt.
www.myspace.com/jonis016
kan någon skicka detta beatet till mig?