I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Flow med nytt beat!!!

Vår Hiphop - Beats

2007-02-04 01:35

Flow med nytt beat!!!

ville ha lite seg södern känsla över det hela...så jag skapade denna. la på en acapella tillfälligt bara så att ingen ska sno beatet...men där man hör en choppad röst säga roc you out yur drawers...då är det hooken. ge mig lite kritik yo!

beatet

ha en nice dag yo!

2007-02-04 15:45
upp!

2007-02-04 16:30
Gillas ej..
The thing is, we cant separate our feelings..

2007-02-10 20:35
åååh tack så mycket för eran kritik!! det var mycket jag kunde ta till mig så att jag kan utvecklas...skit whoa! sista gången man la upp beats här i alla fall!

skulle jag ha tagit bort acapellan och sagt att det vore ett freebeat hade det regnat med fint ordtugg!

Tronix: okey!....?

Hehejapp...jag vet inte varför du inte gillade beatet... troligtvis för att du inte gillade ljuden? för att du kan göra beats som är hundra ggr bättre, eller för att du är en genomsnittlig whoare som tror sig må bättre genom att ge spydiga helt onödiga kommentarer...

fattar inte ens varför jag skriver detta kommer ändå bara få skit!

2007-02-10 21:10
Supa_flow, ett par skönare trummot istället för "slå på flaskor" stompet vore skönt att ha hört, och rösten som var i beatet förstöde det mesta, skit i vad folk skriv om dom inte gillar det, du kan inte be alla vara formella, du ska va tacksam att de åtminstonde ger sin åsikt. jag saknade dunket eller vad man ska säga men det är bara min åsikt. Men som sagt skit i om du får den respons du vill ha, som du ser så kommer det med tiden och de bästa svaren får man inte direkt men på en skala 1 - 10 tycker jag det var en etta.. ledsen kompis men om du tränar mer och lyssnar på kända beats kanske du kan få mer inspiration.
All makt åt warens

2007-02-10 21:23

nja, diggar ja ej

haha

2007-02-10 21:34
okey!! jag känner er!! tanken var att det skulle vara ett monotont södern beat...typ i klass med viskningslåtar med ying yang twins, neptunes eller nåt...jag brukar lägga blaffiga dunk trummor, men saken äro den att jag inte ville ha sådana eftersom varenda hiphoplåt i princip innehåller sådant! sen att jag la den hooken var ju därför att jag ville ha en hook som var screwad och lite choppad=södern helt enkelt...men jag antar att det bara är jag och mina hemmisar som känner detta där...ha ett bra liv!  

2007-02-10 21:40
dessutom tyckte jag nog att det var en lite finurlig sak han sa där i kroken men bolibompa/shobre-rappare kanske har svårt för att förstå ord som inte låter likt motherfucker och bitch..eller har jag fel?