Koddprodd titanicfreebeat ;D
<p>testa nya trummer och hoppas ni ska gilla det här bättre ;D droppen en kommentra det vore snällt ;D <a href="http://www.speedyshare.com/372196257.html" target="_blank">http://www.speedyshare.com/372196257.html</a></p> (Inlägget ändrat av J-A 2008-12-26 23:18:45)
Hej hej hej hemskt mycket hej
TAck ;D
Promotor
2007-02-27 10:51
Detta var riktigt skönt faktist, lät lite tomt bara, borde ha lagt till något mer i det så du får beatet att leva.. men fortsätt såhär :) peace!
Optimistisk Tack ;D hehe jag e inte så bra på beat ;( har nyss börjat lägga lite tid på att göra beat! men jag ska tänka på det du skrev
_KoDd_ som jag har sagt många gånger jag diggar dina beats, fast detta måste du höjja slingan lite, men annars diggade jag beatet, tack för enu ett freebeat :) pzh
kodd det börjar låta bättre mannen
hehejapp ingen ber dig tanka! tack till dom som diggar! det kommer komma mer beats snart hoppas ni kommer digga dom me ;D
Gör fler beats med sånhär dunk och kärleks , du kommer komma långt jag diggar denna verkligen !
slingan va skön men diggade inte trummorna ena trumman dödar mina trummhinnor typ :S haha :D
helt okej faktiskt kodd! tråkigt lite med trummorna , som alla andra säger! så ja :) behöver inte gå in på nått speciellt;) men fortsätt kompiis! Piz
ROUSU
aaa fan, detta lät skönt pillra vidare på det! blir fett ;)
Okej!<br>
*gråter*(Inte för att beatet är sorgligt... eller jo det är det fanimig. Lyssna på crashen :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hehejapp - sitter och svara på alla forumar och ger kritik som inte uppskattas , sätt dig på lunar ?
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Fixa lite mer snärt i dina virvlar och dra upp dom i volym (kompressor: hög ratio, låg tröskel, lång attack och kort decay?), och som nån sa tidigare, högre slinga. Byt ut kaggen och cymbalen också, när du är på G. Kaggen känns för blöt och cymbalen för kort. Men alltså, jag är småljudsnörd och du ska inte ta alla mina ord på allvar. Det är ett sweet beat och du kan göra det ännu sweetare!
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
JAo tack för all kritik ;D
ye0 helt allvarligt, "du kommer komma långt".. varför säger du så? Varför tror du att en person ska komma långt genom att sno en alltför played sample, lägger på ett par trummor som inte alls låter bra? Menar inget illa, jag säger vad jag tycker och jag vet att det jag säger stämmer.. Har oxå varit ny i gamet, gjorde massa sånt här, men har lärt mig, man kommer inte nånstans med sånt här.. Självklart ska alla få ha sin tid, utvecklas etc etc, bra resultat kommer så småningom.. Men när du säger att han kommer komma långt på det här viset, så ljuger du... Kodd försök att fixa lite variationer i samplingarna nästa gång? du har bara använt en slinga, lagt på ett par trummor, thats it.. leta ut fler (helst lite mer ovanliga samplingar), jobba med trummorna mer så kommer det bli kanon så småningom. jobba jobba jobba. heeepåre
www.tbonebeats.com
men jag tror inte jag kommer komma långt på att göra beats va fan :/
varför tänker du så för? Om du vill, så är det inget som hindrar. Det låter som det gör nu, men vad troru, att du ska prodda sinnessjukt heta beats på en gång? nej nej kompis... kör bara på så kommer det. Lycka till! heeepåre!
www.tbonebeats.com
fin sampling dock pajjar du me plastiga trummor kom igen mannen visa lite du har langat bättre än såhär dock ett free men vafan ;)
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
nejnej, detta var inge vidare.
PSP '11
tack för kritiken ;D
Upp whoa
ny länk..
www.myspace.com/lizenmusic
a jag fixar en senare ;D
tyvärr Kodd... detta var verkligen jätte dåligt...
http://www.myspace.com/akinonline
låter väl helt okej men jag gillade verkligen inte trummorna. keep it up peace
Jag e sjukt grym för jag hänger på whoa!
jag e ingen beatmaker jag e inte så seriöss! jag göra bara nått beat då och då! aja hoppas nån diggar
trumkompet är fett, speciellt i början, detta KAN bli fett, jobba mer!
work some magic
TAck ;D
backup länk, plz!
Ja, jag är en vitlök.
fan du har fått jävligt mkt skön kretik nu. så detta måste jag lyssna på! upp med en länk till fan! haha kul att se att det är många som diggar ditt beat kodd:P
LÄNK! :P
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Ny länk Plz n Peace
ett öga för ett öga
vill lyssna verkar bra länka !!!
länk om ngn har snälla lägg upp den då (A)
palla
nu har ni ju ny länk tanak då va fan ;D
Fett skön slinga. :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
japp
FIXA NY LÄNK TILL DEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ny länk