Legend - Dretox
Alla pratar om Dretox sa var tvungen att leka fram nagot.
Vore kul att hora asikter.
http://www.speedyshare.com/188180345.html
(kan nan gora lank, tack)
Kolla aven in: www.myspace.com/LegendBeats
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Promotor
2007-02-28 06:55
Mad illistic! BOOYAKASHA vad fett det var :]. (Y) !
haha folk verkar inte digga?
Skön melodi =) vad ska du göra me de?
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
sounds ruff!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker (va fan heter instrumentet) klav grejjen kunde ta mer plats
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
somethings wrong with this community
ja bangar mitt huvud till det iaf! det låter som något Dre skulle kunna ha gjort till 2001 albumet, men som inte riktigt kom med. Men jag gillade det!
tjockt som fan! du vet vad jag tycker, dope!
Fresh2Death: Vi far val hoppas att den slapps pa detox ..hehe
TeeKaaY: Tack brorsan!
Soft.. Kan se yukmouth eller gonzoe eller någon annan aggresiv rappare köra på denna.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
legenden du e ju lätt en av sveriges fettaste , soft att du kör west coast stil , men till dre.dre nivå e du inte nära men , du e lätt en av sveriges fettaste , sätt att d gått bra för dej i us , d e kul
haha yes :P
:)
mycket väl producerat, sköna synthar o cleant ljud på ditt piano, du vet ju vad du håller på med om man säger så, kunde lika gärna va Storch eller nån annan stor producent på detta. mycket bra. hoppas det går framåt för dig i usa peace
diggar inte stilen på beatet alls. det lät för plastigt, tyvärr.
Mind>Money ...
inte riktigt min stil.. har svårt för cembaloljud sen länge och tycker trummorna saknar lite driv. när cembalon slutar slinga sig o basen kommer in blir det dock bättre.
Mmm, det var lite nice, smutsa till det lite mer bara. Sen kunde trumarret varit mer spännande. Riktig west-coast shit på dina beats, sånt gillas. //Pz
ouhhhhuuu.. day after beatet dödar man
Sa hata aldrig mer pa Reason!
Har mote med 50 cent pa lordag. Sa onska mig lycka till for jag representerar Ditt land!
så som du skryter vill nog ingen att du representerar vårat land.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric P22 : Skryter? Om jag hade skrytit hade du vetat vad jag haller pa med. Varfor odslar du din tid pa att hata? Kom inte nu och sag "LME hit, LME dit". Detta ar min egna hustle och jag har inget med deras uttalanden att gora. Eftersom du drar mig i nasan far jag val "skryta" annu mer.
Hall utkik efter mina nya spar med Pussy Cat Dolls, filmmusik till Braveheart2 som min kompis Angus MacFayden(Braveheart1, Saw3, Redline, Equilibrium etc) ager rattigheterna till samt en hel del jobb for Interscope.
For ovrigt gillar jag inte att skryta och gor det inte heller. Ifall ser nagon trad dar jag ar skaparen sa behover du inte lasa/skriva mer om du inte tanker halla det pa en serios business-niva. Kanns fel att jag som ar ett ar yngre an dig ska behova lara dig det.
jag ska inte förstöra din tråd så jag skriver lite här och så tar vi resten i gb om du vill fortsätta... jag sa ingenting om LME, jag bara vet att du skryter om artister som du möter även om det bara är för en intervju för dubcnn. det känns ganska löjligt att påstå att du inte gillar att skryta när du gör ett sådant inlägg som du gjorde ovan. du spika liksom sista spiken i din egen kista om man säger så. men det kanske du inte själv inser då du är ett helt år yngre än mig! jag har inget emot dig eller LME, tycker det är grymt att det verkar gå bra för er! "I'm the man!"-attityden är väl det jag stör mig på lite bara. that's all.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Skulle snarare säga att han är duktig på att promota sig själv.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
ProType_ooBee tycker det är grymt att det verkar gå bra för er! som vanligt är icke svenskar dåliga på att läsa?
hoppas leg får gå in i en phet studio med massa hårdvaru synthar och en fet ljudtekniker vid sin sida!
inte för att detta lät dåligt på nått vis tvärt om!
men hade varit intressant!
good luck in U S and A
tack grabbar!
det är skitkul att det går bra för svenska producenter i staterna, på det viset kan fler få chansen till karriär, hata inte gott folk!
chase the clouds away
Utvandring är enda sättet .
Fler som vill lamna sin asikt?
vällproddad, no doubt.. men det har du väll hört ett antal gånger nu. Kul att det går bra för dig, håller på dig, lycka til! Dj_spell fuckyou beatet? Kan inte låta bli att säga att jag har gjort ett "Fuck you" beat? Men det e väll knappast det du pratar om?
www.tbonebeats.com
Nej det var juh faktiskt inte jag.. :) Då lämnar vi den konversationen.
www.tbonebeats.com
:)
enda dretox över det här var drumsen annars lät det nånstans som nån dre prodd på tok för tom o klen,men drumsen va nice,ananrs lät det tanigt,duu kan ju så mycket bättre.
Behöver beats !!
såg din profil föresten,mäktigt med dre man,MÄKTIGT
Behöver beats !!
hehe
fler?
dretox? heter den inte detox?
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
detaljer min gosse ..haha
Det lät bra, men att det skulle kunna vara ett beat från 2001 är väl att ta i. Lycka till Legenden!
your heart pump project kool-aid