|
|
|
|
|
i love you(freebeat
en kompis till mig har gjort det här beatet och han ville att jag skulle lägga ut det här
här e beatet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
|
|
|
vadå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
HAhaah, vilket jävelst pucko man får va..
|
|
|
vem e ett pucko
|
|
|
?
|
|
|
tror han menar dej.
låter skönt men låter ju inte riktigt som du gjort de.. :P
Jag pallar inte ha ett citat här.
|
|
|
Ett irriterande instrument mitt i allt ta bort de så blire softare :P
.:Maeijstro Music 2007:.<br>www.myspace.com/maeijstro<br>www.myspace.com/maeijstro
|
|
|
painted
nej det är en kompis som gjort beatet
|
|
|
Men vad heter den kompisen då? Kanske Cascada number 1?
Skjut er
|
|
|
tyckte det va skit soft !
Whoa.nu jag e hiphop gud !
|
|
|
Jontey, är du blåst? Det är en instrumental på "Cascada".
|
|
|
melodin är samplad från en cascada låt,,
|
|
|
nej, det är precis det jävla instrumentalen! sopa.
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=AnWcVuLHKb4
här är videon till den samplade låten ,, lyssna här så hör ni att den inte låter likadant
|
|
|
Det är dö svårt å lägga till några saker va?
|
|
|
För det andra tycker jag det låter likadant, eller ärdet bara jga?
|
|
|
Vikkee
Är du blåst ?! det är inte instrumentalen ? fan lär dig lyssna !!
Whoa.nu jag e hiphop gud !
|
|
|
What's different? Nånting kanske är annorlunda.. men liksom, det är en kopia. Herregud.
|
|
|
HAHAHAHAHAHHAHAHAHA
Meep meep
|
|
|
|
|
|
|
|
|
haha alla är så jävla trevliga mot varann på whoa :)
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
|
|
|
svenskhiphop1337
han har inte klippt en instrumental.. han har samplat en låt
|
|
|
vikey är dummare än tåget
ROUSU
|
|
|
|
|
|
HAHAHA !
Kom ihåg allt jag skriver.
|
|
|
Palla shii.. Snälla sluta tjata !??!?!?!? Beatet är en instrumental eller vad ni kallar det. SÅ lämna tråden sök nya beats!
|
|
|
njae inget för mig, lite dryg röst som kommer in, men kör din grej! peace
|
|
|
oh fan så du e kompis med cascada mannen xD...soft...mytto.
|
|
|
|
|
|
word på tokish
o just de.. du är jävligt äcklig också.
|
|
|
Var det bara jag som gillade det?
Skitsamma om han samplat eller om det är en instrumental?
bla.
|
|
|
Jag måste tyvärr säga att den där låten är bra, Cascadas alltså, minns den från mina yngre år då jag inte lyssnade alls på hiphop utan var mer neutral (med rosa kalsonger) men jag förstår inte varför ni ska göra ett beat av just alla sådana här kärleks låtar? Låt det förbli som det är! Bättre så, och ni har ju i mina öron typ snott det rakt av... no hard feelings, men det var ganska dåligt tyvärr.
|
|
|
men och.. va fan om ni inte tycker om de så dra dåå..,, o till dig som gjort beatet... man hör att de är från den låten o förhelvete. ta bort refrengen.. de gör beatet bara sämre..
|
|
|
Det va skönt till slutet , vafan. Gör om det. Ta bort bruden och gör det längre , så skulle jag kunna tänka mej att använda det. Peace
|
|
|
herregud, mina små älsklingar, ni beter er som barn (;
|