DreamMaker Sound Production - 3 st nya kärleksbeats [Freebeats]
Tjeenaa har gjort tre stycken nya kärleksbeats :)
Två stycken playade beats: Lyckorus och Tusen Bitar Jag gillar inte klippningarna själv på beatsen, men dom går nog att kicka på haha:P Och så har jag gjort: If I Saw You In Heaven.mp3 (Det är den jag blev mest nöjd med) :) ajja dom är ju free så ta för er :P Bonus beat Session! HÄR ! (Inte bra!) PEACE !!!!!!!!!!!!!!!!
.:Maeijstro Music 2007:. www.myspace.com/maeijstro www.myspace.com/maeijstro
okeej hehe:P
.:Maeijstro Music 2007:.<br>www.myspace.com/maeijstro<br>www.myspace.com/maeijstro
Är de du säker på att de edu sm hr gjort dom?:S jag har hört dom på Frizon , Sound Click... och nu här.. tror inte att du har gjort dom...
va ? jag har gjort dom ? förfan adda min msn skickar jag min reason filer till dom skaru se att jag har gjort dom ! Bara för att du lägger upp beats du inte har gjort ! Duvet andra är inte falska producenter !
.:Maeijstro Music 2007:.<br>www.myspace.com/maeijstro<br>www.myspace.com/maeijstro
kom igen nu whoa upp!
diggar dina beats. ska lyssna! komentera snart
lyckrous, skönt men diggar inte trummorna, bra gjort, Tusen bitar, trött på den samplingen men skönt endå, bara dm 2 ja har hört, fixa ny länk till den andra:)
Ny länk:D Peace!!
ett öga för ett öga
Yoo fett sköna beats, funderar på att kicka på dom PEACE!!
ett öga för ett öga
fina beats :) tack så mkt
Crille: Skicka resultat i min gb om du kickar :)
okeej :S har inga refill:P
Wisst :P
ett öga för ett öga
upp !!!
UPP!
sveriges mest playade samplingar efter where ever you go, sen vare väldigt keffa trummor på samtliga beats :P diggades ej
okeej :S
if I saw you in heven var bäst ;) kanske blir kick
Whoa.nu jag e hiphop gud !
thanks ! skicka is
Gillar inte trummorna!! if I saw you in heven var bäst !! helt klart
^-->SteeeFF<--^
soft arviden, du har tallang, fortsätt förfan :)
Alla har hört alla tre beatsen, konstigt? samma playade samplingar, lägga på nåra trummor sen klart! nej!
www.samyprod.com
Tack så äckligt mkt för "if i saw you in heaven" ,. Min bror rappar , han kicka på de beatet , men han hade de inte på datorn , så ja har inte fått de ,. men nu så fanns de här ;D Tack ännu en gång ,. Pejz Hejz
Basen är lite falsk, men de är bra .. Peace
Du är så kass att du får pröjsa för freebeats... ---- http://www.myspace.com/mreklund
den ända som är bra är "heaven"
gammal länk gör en ny!
mrykw - no shit
BIG UP PÅ ROBBZON NY LÄNK -.- SHIT :) langa bara!! :)
Jag orkar inte langa nya länkar för beatsen är så gamla ! isåfall får någon annan göra det!