KusKeN - Cry / riktigt bra freebeat!

Vår Hiphop - Beats

KusKeN - Cry / riktigt bra freebeat!

tjo

här e jag igen med ett samplat freebeat, hade själv tänkt att kicka på de, och dom som vill får ju självklart oxå kicka på de!

finns reff!

om ni kicka på de kan ni ju alltid skicka en länk!

KusKeN - Cry!

~~ KusKeN ~~
whoa är till förr rappare
så man slipper lunarkaxare//
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
detta är riktigt sköööööööööönt!! gaah nice, bra bra bra, blir kick, hört detta fört:)

elr wtf? är inte det hära bara instrumental?

Den var skön men lite segt tycker jag! det är bättre att sjunga på detta beatet eller prata på det:P

men den får 6/10!

Peace im out!
Peace im out!
hmm, loop loop och loop=P

du har ju inte gjort mkt på beatet, snarare klippt och loopat.. men skön slinga, har sj gjort beat på den^^ övergången från reffen till vers 2 var faktiskt hemsk=/ men antar att du har och kan göra bättre=D

peace
Preach Beats/////// Sat Sapienti///////
G-man de e ju de jag har gjort:P  men låten e skön så:P
~~ KusKeN ~~
Jag la dit egen kick och snare=D så blev det lite mer tryck i låten=P men håller med om att samplingen e skön... checka även mina 2 beats och kommentera;) du finner dom lite lägre ner=)

peace
okej:P kan du adda på msn och skicka isf? för hade tänkt att kicka på de, skulle bli mkt bättre med lite tillbehör!
ska checka dinna beats 
~~ KusKeN ~~
jag vene om jag har kvar det beatet.. men skulle kunna prodda om i värsta fall.. :D men ja addar din msn

peace
kung!

nå mer?
~~ KusKeN ~~
Nyy länk plz

Peace 'n love
ett öga för ett öga
skulle inte skada med en ny länk ?
 TrettioTvå-NittoEtt
www.znapmusic.com/reebat/
~~ KusKeN ~~
ny länk :P

TACK KusKeN

Peace 'n Love
ett öga för ett öga
det är jävligt trisst att lyssna på innan reffen, känns inte diret som om det finns någn rytm i det, annars va det väl OK  kunde ju lagt in lite clap eller någon trumma, men men som sagt, det va OK

bättre kan du nog

Pz!
ett öga för ett öga
det va nice
Don´t mind me, just cruisin´.
jag tycker det e cleant men det känns som det aldrig som om den riktigt kommer igång lägg till lite bas och fetare drums. sen har du ett intro så som det e  nu då blire rå fett maaan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
najs! men lite mer tryck skulle inte skada

tråkigt beat för segt för min smak och g-man jag skulle inte vilja prodda kusken om jag var du

tack och bock
Rizzla om blatten själv får välja
Stereotypee: för det första så gör jag det bara för skojs skull, vi har inte bestämt nåt seriöst=p, har ba sagt att ja kan prodda nåt beat åt han då o då.. och jag e inte den grymmaste proddaren heller så de går nog jämt ut..

peace
Va fan heter den här gruppen som har gjort den här låten, Känner igen den där låten som fan.. Ganska schysst beat men svårt att kicka på..
myspace.com/rockduden
saknade lite fetare trummor :( annars skön slinga
Allt är sant på internet.
Serri, Too old skit. VIll ha beatet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Langa fram en ny länk

Länkish?
One in a milli-on.
ny länk
ny läääänk
I know everything about you
LÄNK!
???? ?? ???
ny Läääääänk ;D
PerssoN Is Tha DawG!!... ;]

Screw You Guys Im Going Home -->
NY LÄÄÄÄÄÄÄÄNK!!
sk8board <3. its my life.
Wanna battle?
sk8boy is going on ; )
ny länk
Whoa.nu jag e hiphop gud !
ny länk!?

Damn va tråden ska va poppis än idag;) ladda ner låten och klipp den i 4 bars bitar sen loppar ni dom 16 bars.. släng på 8 bars reff som e cp att klippa.. och njut, precis så va beatet

haha tänk att denna tråd uppas:P men här e beatet

har inte orkar lägga till några trummor eller bas för jag kan inte, jag bara klippte och klistrade, vilket inte e så svårt! vill ni ha trummor eller bas får ni gö de själva.

och tack alla till dom som diggade this chit!

LÄÄÄÄNK

~~ KusKeN ~~
fuck vad kärlek! dethär beatet var underbart.

vars e basen ? kicken va ju usel. mer tryck i den. annars väldigt bra . skulle gärna kicka om det var bas å tyngre kick. men nu är inte fallet så , säkert nån som kickar
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396

Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Så.. riktigt jävla skön.
???? ?? ???
riktigt sköönt!
kan inte kalla detta riktigt bra freebeat när du bara klippt lite ! och övergångarna ska vi snacka om så fula!

kanske låter lite hård, men så är de.. du måste ju för i helvete kunna lägga skiten i takt om du nu vill att folk ska kicka på de

annars blire ju lite svårt !

aja.. öva mer, sen blire soft

( vet att tråden är gammal )

pz
http://www.myspace.com/micman123
såååå jäkligt häärligt beat!
I know everything about you
RKTIGT HÄRLIG SAMPLIG

men trummorna tycker ja skulle haft lite mer tryck

Keep it up
Ny länk thanks ?

fett nice :)
känns så stelt... känns inte som de kommer igång! det e ju inget freebeat e ju ren instrumental.. hade du bara tatt slingan kastat på lite bas fetare trummor osv hade de va riktigt härligt!

keep going!!
Mistah T.
bra jobbat :D ska nog köra på det : )
NY LÄNK!
|€|A-To|€| It is my life bitch!

http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
Ny länk fort!
http://www.myspace.com/peppeprodd
KusKeN ny länk!
ni kan inte vara seriösa!

men här han ni ändå en länk!
~~ KusKeN ~~
skönt :)