Kaggen Prådd - Freebeat - Glatt men sorgligt piano
Shooo vette fan vad jag skulle göra av detta beat. Så jag lägger upp det som freebeat o hoppas att det uppskattas av folket här på whoa.Beatet!!!!!!!! Backup länk Intro 4 vers 16 reff 8 vers 16 reff 8 vers 16 reff 16 Ha en fortsatt trevlig dag eller dö! =)
det dög väl, men trummorna passa inte alls.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Väldigt lyckat beat kaggen =) Skönt som fan, Upp! ;D
Du vill stå i mina skor, men köp egna förfan
Fett skönt =) diggar det fett.. vet inte vad jag ska säga mer^^ grymt bra!
<3 jackelicious. eat yellow snow..it might be beer! =)
Tack grabbar =) Synd att du tycker så kingsize, jag som blev ganska så nöjd över trummorna =(
Det låter lite som porrfilmstrummor. Kaggelito vart finner du det glada i detta beat?
riktigt skönt beat kaggen =D blir kick på detta kan jag ju lova..King-size , vadå trummorna inte passa in .. aja alla tycker ju olika men jag tycker ändå det var fett.. bra jobbat ! pZ
Skönt beat som fan kaggen :) Bra gjort! Får se om det blir kick på detta men isf hör jag av mig! PZ
Vill höra din kick på detta beatet me Spax, hör av dig! PZ
jk- Kaggelito vart finner du det glada i detta beat? hahahaha jag vette fan faktiskt. Kunde inte sätta fingret på att det bara var ett sorgset. Det är inte så färskt beatet. Så jag lyssnade inte alltför noga när ja nyss döpte den =)
Tack alla =) Jo, hör av er om ni kickar på det =) Ni kan ju länka i tråden eller nått!
puss
ingenting jag tyckte va allt för bra.
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
kopiera P19 Vore trevligt om du kunde utveckla dej lite grann
tackar
inga större fel på detta beat, men kaggen har allt gjort mycket bättre :)
Hehe ja tyckte de va glatt och sorligt tycker topicen stämmer ! =) Skönt beat som vanligt Kaggen! :D
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
FETT! Ska kicka!
www.myspace.com/suspectrap
tycker inte heller trummorna känns givande till beatet samt att basen inte heller smälter med bra! men keep em comming!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rätt ok. Ingen höjdare, men långt ifrån dåligt. Känns bara som upprepning. Inget orginellt. Men fortfarande bra! Upp för Kaggish!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
inte dålig kvalite men inte min stil men fortsätt o langa beaats peace kaggen
Kalliistudios© 2:avåningen
de vaju dugande iaf..
http://www.youtube.com/meeyeer/
alla "diggar" för de Kaggen som släppt de. Kan inte säga att de är helt kass, men verkligen ingen fet kvalite på de hela.
- - -
-Cash.. om folk diggar det kaggen gör för att det är kaggen.. så måste väl kaggen gjort det bra för att alla ska digga han för att det är kaggen? :) nu till beatet.. skön slinga och sköna trummor på också. inget fel på detta. good job!
trummorna passade inte till detta tycker jag.. basen va inte speciellt skön, fick ingen känsla direkt. man skulle kunna gjort något fetare av pianosamplingen
Najs Kaggen Fett soft Beat!
http://www.myspace.com/KriTaaaN
detta har du inte gjort ellerfall inte piano men det är skönt
Svenska flickor , Socker drickor
okej rap master
Svenska flickor , Socker drickor
loopad sample me trummor, lite bas? , inge bra. tkr inte det finns nån känsla i sånnahär beats.
jag tycker du gör ett klart godkänt beat:D men har ju hört bättre från dig men fortsätt bara ! så blir allt bra:D
Biegajlo P16 Hahahah! inte ens Dr. Dre spelar musiken i sina beats.
Kaggen Det är ett hyffsat beat, alltså själva ljudbilden är rätt så bra faktiskt, är stolt över det, för många här på whoa fixar inte det och låter det vara tomt och tanigt.
Problemet som jag ser det är att det inte händer så mycket i beatet, det är som 4 takter som går om och om igen, eller kanske 2 ? Jag har inte lyssnat så någa, hooken var iofs nice om du gjort den själv, men annars kunde den vart mäktigare.
Du har potential mannen :D men jag tror att det går för fort för dig att göra ett beat ;)
facebook.com/idiomatisk - fan page
Södra 16 studio No Way Out
Tack alla! tack rainmaker! aah detta beat gjorde jag på 15 minuter kanske... Ville bara säga att när jag gör beats, kickar jag på dom själv eller så ger jag bort dom till mina polare som toppen o hubler o co. Dom som ingen vill ha eller som jag själv inte blir så nöjd över slänger jag upp som freebeat. Så det är såklart att beatsen som jag lägger upp här inte håller nå världsklass. =) Men det är kul att det uppskattas iaf =) Hare gött som rumpor! / kaggen
feett nice kaggen tror jag kör på det här
tycker det kändes tomt men som du sa till rain 15 min. visst mman kan inte förvänta sig så jävla mkt då.. men men du blir bättre pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
sköönt beat :D pz
RIP JESPER <3 1991 - 2007 :(
Riktigt nice!:) kommer kickas på!:)
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
skön som fan. kommer kicka på den. länk får ni sen :D
OST!
Kaggen,, Min brusha har kickat på denna beaten, du borde vara stolt.. ska lägga upp den så folk kan lyssna, pejz
soft låt du gjorde Demko!!