shorta läs igenom vad jag skrev ordentligt. klart du inte behöver tycka om det, men det gör det ju inte till ett dåligt beat bara för att du tycker det. jag antar att du förstår hur jag menar men vill bara fortsätta disskutera? och du mena säkerligen att det var din personliga åsikt, men det framstår ju fortfarande som du menar att beatet är ett skitbeat. och jag vet inte hur du får "det är ett dåligt beat" till negativ KRITIK det va väl också en av anledningarna till moitt första inlägg, försöka få ur folk varför de tycker det är dåligt... klart man får lämna en åsikt sådär bara rakt av om man vill det, men då kanske man får räkna med reaktione som pjer just fick. man lägger ju upp saker här för att kunna få tips på hur man kan förbättra sina saker, antar jag? han har säkert gjort bättre grejjer innan, så är det med allt, ibland gör man kanon grejjer ibland inte. man kan inte överträffa sig själv varje gång, du vet väl själv du verkar ju vara musiker själv. förstår inte ens varför vi pratar om det här, du och jag. men det va väl jag som börja så jag avslutar också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.