Freebeat - Goodbye ( BJbeat )
Tjooo Nu har vi gjort ett nytt beat igen. Vi har tagit åt oss det ni har sagt och försökt göra det som ni har sagt :). Hoppas ni gillar detta och fortsätter kommentera som ni har gjort så fint ;) hehe. Om ni har några andra synpunkter lr något så adda oss på; [email protected] & [email protected] . Take Care ! LÄNKEN
FÖRST!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja e inte producent lr nått men jag tycker att slingan e skön och trummorna e softa så jag tycker allt e perfekt 7/10 av mej Jonas H OUT! Peace Keep it up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men vem bryr sig om du e först kommentera istället förhelvete.. till beatet : tycker det va skön kännsla i det man börjar (nunna?) en text till det direkt. lite enformigt men det va bra :) ! pz
Mölndal
såg nu efter att du skrivt sry
Mölndal
gör inte hehe
slingan e jue dö-soft . men tycker trummorna kom lite hastigt men beatet i helhet låter nice
slingan var den skönaste jag hört på länge :) pz!
tackar så mycket för kommentarerna !! Peace out !
shoo brors Naaajs .. keeep it upp .. peace .. holla Mvh sharadin nya ideer .. hollaaa
Nynna whalz =P Jag tyckte det var bra gjort generellt sett. Dock blir det lite tunnt med bara trummor och piano. Jag tycker också att du kunde ha gjort så att piano-slingan inte dog efter varje loop, kunde ha gått upp något i slutet av den. Men annars var det bra, grymt pianoljud. Var har du fått det ifrån?
detta låter riktigt bra.. men du skulle inte kunna ändra trummorna någorlunda? skulle vilja ha ett rakt 4/4 här med samma kaggslag! hör redan det nu att det skulle sitta bättre i denna "balad" eller så att du att du bara lägger på 2 dubbla kaggslag, efter dem 2första kaggslaggen, få det att låta 4rdubbelt i följd!.. skulle bli kanon det med!
jag älskar dina beats man haha :D så fett bra e dom :)
Sleep is the cousin of death
Slinga kommer från erik segerstedt - wherever you are :)
Ny länk kanske? :)
Underground
Men inte för mig :O
Underground
hah okej nu funka den! låter bra, gillar slingan :)
Underground
fett skön kommer kicka en riktig smörlåt på den här:D
riktigt jävla skönt helt enkelt skit fint:) tack
tackar så mkt för kommentarerna :D
sonicx lägg upp låten bara =)
Beatet i helhet är ingen höjdare, slingan är överfet men det är ju den som gör det hela, trummorna är kassa och ja vad ska man säga, det är ett freebeat så det funkar bra som fan men med mer arbete på beatet hade det kunnat bli nåt över det vanliga! Men nu ingenting!
www.samyprod.com
Haha, hatar Erik Segerstedt, men slingan var ju överskön som sagt,men väldigt enformigt. Vet att du är ganska av en nybörjare på det här, och släpper väldigtmånga beats nu, men men. Experimentera mycket, mycket mer. Kör med bas och annan skit, för har man sån slinga så ska man "vårda" den, haha. :) Neeh, men testa med bas och såna grejer, och sen lägger du upp, så kommer du säkert få kommentarer på vad du kan förbättra m.m. :) Kan typ inget om beats, men säger det ja tycker i alla fall. Peace/Yez.
One in a milli-on.
fett skönt mayn, KICK DIRR , pz UP ! =)
// MNS !
Asså måste säga.. fyfan va bra beat! jag kommer kicka!
Lägg upp låtarna bara Brushs :D Peace Out!
vill bara säga att det här beatet är det tyngaste jag har hört på länge ska du veta,, shit va gryyyymers
Asså de här va grymt bra (Y) Jag diggar
This is who I am ! ;D
tackar så mkt :) Ajjamen de fixxar vi. Peace
jag önskar att jag kunde vara tyst... men det är jag inte. P
Catapults Ent.
Sköönt beat, de kanske man kan lägga nått på. :D Peace
Älskar detta beat! <3 pz
Graffiti can't be stopped!
kickar på detta ;D de va skönt,.
yeah mothafuckas, l"ill Matthwi$h nummer ett..... ;)
slingan är toppen men beatet är inget annat än slingan + loop +loop +loop
härligt beat :D Keep going
skönt beat, känner tungt för det här beatet. blir att kicka . Thx !
who´s side is god really on?
nice slinga men basen låtr pyttelite för högt och jag tycker mer att det skulle vara mer "softbas" men ändå med en hård attityd men helt klart VG på detta beat