I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tu me plais beatet ;)

Vår Hiphop - Beats

   

2007-10-18 16:39

Tu me plais beatet ;)

Alla som hört låten och gillar den men som inte hittat instrumentalen..  jag har gjort en egen version, i 2 månader har jag suttit och donat och meckat ihop detta värdefulla beat på egen hand för att få det att "likna" Tu me Plais instrumentalen så mkt som möjligt, nöjd är jag fanimej kraftfullt. Jag har klippt trummljud och dylikt direkt från filmen Taxi där man kan höra instrumentalen när Daniel och Emilien röker på i Daniels garage/vardagsrum. Hämtade låten "Freddie Jackson - I don't want to lose your love" och cutta samplingen, la en basslinga på. Själva grovjobbet att sätta ihop beatet var ju självklart det lättaste. Men att göra alla ljudinställningar för att få den att verkligen låta som i filmen tog nästan all denna tid.. 2 månader asså. Nu e jag en så jävla snäll grabb så jag tänker ladda upp beatet, ska ni kicka på det vilket jag helst inte vill höra att folk gör (detta är ett beat man pumpar, inte rappar till.. man ska helst pumpa de i bilen!) så hör gärna av er och skicka audio isåfall. Länk kommer snart till beatet. KRITIK tack!

Langa tunga beatz!