Fett beat som fan, Men måste Fresh Prince vara med xD annars skulle de äga sönder :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tyckte fresh prince passa fett.. älskar den scenen.. Hade kunnat lagt nåt över det, men känns bättre om nå'n med en fader-baserad historia skulle kicka den.. skulle bli fett..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
känns som om du får skära bort lite bas på vissa ställen..tycker den va riktigt bra annars!
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Jag diggade beatet som fan! Skulle vara soft att kicka på :)
fett beat
hets, stress, fest!
de var fett skönt;D lust å skicka ?
(\_/) --> rUbisH <-- (O.o) (> <) YEAH!!!
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
ja vill ha den =p fett skön
Jag är duktig ge mig :d riktigt skönt beat ;D
ouf va tungt! skriver pm!
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
TACK som fan för responsen! Jag lyssnar igenom de som är intresserade av beatet, det är många bra!
Jag vill kicka en låt me detta beatet som ska handla om my mother, men e de free beat elr ?
ja kickar gärna på detta beat !!! om ingen annan gjort de.. ja gör gärna nått riktigt bra av detta !! 100% säkert på de!! !!! PEACE !!!
RenässanseN™ jag är den killen som vacklar mellan motstridiga ställningstaganden.
Fortfarande ingen som har kickat på beatet. 90% av beatet är klart.
Oj oj oj oj oj! Vilket satans beat asså.. fyfan! Hur ska man övertala dig att ge mig?! :D
znapmusic.com
VAD SKA JA GÖRA FÖR ATT FÅ DETTA!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
Fett beat, hör av dej om det verkar intressant, kickar gärna på det!
www.samyprod.com
ja är faktiskt intresserad adda mig på
[email protected] så skickar ja mina låtar å så kan du säga vad du tycker å om ja passar bra i beatet...
pss ja kör bara romantiska,sorgliga,kärleks låtar..
http://www.youtube.com/meeyeer/
detta var jävla skönt, skulle gärna ta emot gratis... annars betala:)
Riktigt fräscht beat! Har letat efter ungefär ett sånthär beat att skriva ut på. Tummen upp åt dig! Du är riktigt duktig! Du kan väl checka in min
myspace och kolla om du är intresserad av att låta mig kicka på det? (Lovar att det blir fett släpp om du skickar!)
Peace!
Ja, jag är en vitlök.
tack tack för all respons! beatet är typ klart, ska lyssna igenom alla nu!
tar gärna emot beatet,lovar att droppa det överfett ;)
ROUSU
kolla din gb, jag är villig att paya för beatet, som sagt, kolla din gb så ser du varför jag verkligen behöver beatet, lägg till min msn så får du audio av mig.. du kommer inte ångra dig
(\_/) (O.o) (> <) this is bunny copy him to help him rule the world!
lyssnar på alla, det här bli svårt, gryma bidrag!
så jävla skönt beat om inte rösterna hade varit med -.-
www.myspace.com/BiggedyBigD
nice fan fett grymt mannen.. ge mig o ja fixar något iktigt soft på de.. =) hör av dig i min GB så skickar ja min MSN.. Shoo
AndrewProduction™
Revs_Q: Du får säga till här i tråden vem som får den, när du har lyssnat klart! :)
mannen det har beatet var riktigt tungt jag vi vill kicka assa kolla in audio betongblocken s'g vad du tycker
Vi är från Västerort! http://www.znapmusic.com/betongblocken/
jag gör mer än gärna något på det. myspace.com/lilmoetic
detta beat gick rakt in i hjärtat på mig fyfan vilket bra beat!! och då är det inte många beats på whoa som går in hjärat på mig men det här beatet gjorde verkligen det. Will passade värkligen in ! jag skulle gärna kicka på detta. Om man tar bort martin luther king. Lägger du upp beatet när det är helt klart och med will på jag vill så gärna ha det? vart har du fått tag på det där med will smith? Var stolt över detta shiit vad bra det är. peace Blue eye
fan funderar på att lägga upp det som freebeat, vad tycker ni om det? bra/dåligt?
LÄGG upp det som free mannen, du kommer vli känd som fan på dt:O
lägg inte upp det som free vad fan :P du kan ju sälja det annars :P bättre att bli känd på det sättet istället för att släppa det free så att alla kickar på det så det blir ultra played :P
Ruskigt jävla bra beat alltså. Keep it up Bland det bästa jag hört.
Y o u K n o w I t!
jag tycker verkligen att du lägger upp det som free.. även om du skulle gett detta till mig skulle jag ändå gett ut det till alla.. det här beatet älskas av många..
Jag är intresserad av dina beats, Survival Movements åp Myspace va hur bra som helst.
Lyssna på oss på
www.myapace.com/thefewwords pch säg vad du tycker åxå. =).
Men hör gärna av dig. ha de bra
/ Few
ehhh lägg inte upp det som free!! skänk bort de till nån bra! ja skulle gärna kicka på det ! men då måste ja få det först ;D haha.. men hör av dej till mej om du finner nån varkensen jag lr nån annan!! vill höra resultaten !! Pz
RenässanseN™ jag är den killen som vacklar mellan motstridiga ställningstaganden.
om du vill få hype är de bara att lägga upp de som free, om du vill bli några pengar rikare så säljer du de, vill du ha lite mindre hype så ger du de till en rappare haha^^
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Om du ger det till mig så kan jag säga till min katt att du är jättebra, då får du feting hype av min katt, lovar!! :)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
/ Känslan tar mig dit EP2009
/ Känslan tar mig dit EP2009
Bra bidrag fiskar in nu, sorry att jag inte har svarat på messen, ska göra de så snart som möjligt! Överväger till freebeat, säger som Otis. Klistrar förhoppningsvis mitt namn på whoa kartan om de blir free. Om det nu blir freebeat så kommer det att ta kanske nån vecka innan jag lägger upp det, pga jag ska slänga in fler nya freebee som är på gång, ett freb paket.
Fy fan va bra gjort! Gillar vocaln' och trummorna är fantastiska.. Kanske har lust o nämna var du fått dem ifrån? :P Keep it up! // Youre man AK
Rapologic Rhyming And Cuttig (RRC)
alltså trummorna.. vocaln vet jag var kommer ifrån. sry for misspost
Rapologic Rhyming And Cuttig (RRC)