Bluf - nightly wishes - Free whoa! Tanka fett.
Ay! Kommentera gärna! Måste göra denna fast jag visste att vi själva inte ska ha skitet. Tanka, kicka och kör hårt! Linka gärna färdiga låten om ni kör!Bluf - nightly wishes - Free! PRÄÄÄ!
Kan inte tanka från MySoace jag inte nej:S Langa Speedshare länk för oss knasiga
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
dope!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Tack! Mera nu för helvete!!
fett som fan kuslig känsla :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tungt mannen :)
Allt är sant på internet.
snyggt! real talk kickar!
Detta är min forumsignatur
Trevligt att ni diggar! Dont sleep on hot shit!
skönt som fan så d spökar :P kusligt beat som rockar fett :P
http://Gmxmusic.se
Yeah! Shit is spooky over here!
riktigt bra
Din tröja har lika många hål som en Sweischerost
heavy dope
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skulle vilja kicka, men jag får inte hem det. Kan du lägga upp det på speedyshare? peace
Din tröja har lika många hål som en Sweischerost
Ay The Z! Kolla mitt andra inlägg, där hittar du direktlänk! Kommentera nu whoa!
Tyckte det var rätt grymt..
Don't!
Ladda, kicka, kommentera och adda link till låten!!! More please!
skön beat fast vart är basen? skulle vara mycke tyngre då
Tack för kritiken Mico! Där ligger nog ett bass spår men som sagt är free, free. Kom igen whoa, denna förtjänar mera!
riktigt jävla as skönt, tack tack! blir kick! :D peace
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
Cool jommpish! Låt oss höra din insats sedan mannen!!
rätt skönt, men antingen sänk eller byt open hihat. den förstör trummorna. skön sampling
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Tack och sorry Canaz, byter inget. Thanks lillebroshan!
People, The Party Ain't Over Jet!
Crazy ill mad rowdy! Vakna whoa!
Jag får fan gåshud och en iilande känsla längs ryggraden när jag hör detta beat! Det är så jävla sjukt BRA! Fy fan :D:D
=D Tack mannen Muppöön! Känns bra! Värmer faktiskt!!
Bra grejer:) Riktigt fin känsla faktiskt! Sen så får alla andra kolla in mina 3 beats i "någontrådjaggjortmenglömtnamnetpå" som ligger i Beats på första sidan.
I tego arcana dei!
Tack Dizzy!Skulle gärna höra vad folk kört på denna? Nån som kan dela med sig sitt bidrag? Eller e beatet så kusligt att ni slitit upp handlederna på er före ni hunnit spela in??! LÄNKA!
Jommpish, The Z and Real talk were u at!? Wanna hear how spooky it gets with the vocals!
tunga saker det här. något ska det göras på det här iaf!
who´s side is god really on?
Fan va dött.. Blev första och sista relativt ordentliga freebeat här på whoa om inte ens en låt får höras. Synd.
refrängen är sjukt nice, men det låter konstigt när versen kmr in :/
alltså vad jag menar är på reffen får man typ en sorglig känsla, sen på versen får man en DÖDAFOLKETFÖRFAN känsla. Det blir så osammanhängande i min skalle. men i helhet, stekHETT beat.
Thanks för din kommentar! Då passar det ju ihop ---> Först dödar du alla i versen o sen är du sorgsen över vad du gjort i reffen! Tack för kritiken! Some more? Ett bidrag sku int sitta illa!
Ay! Kanske nån efter julen nu kan länka sitt bidrag till detta?
Shit whoa! Hundratals laddningar och inte ens ett bidrag!?? Kom igen nu för helvete. Låt mig höra en jävla låt!