Lyssna in! Musik över det vanliga.
Lyssna in Swedish Twilight och ialone ft tha connection & awake! Tack, folk och fä!http://myspace.com/ialone1
ixixixuxa110
fyattan va gött det var!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Tack så jätte mycket! Kul att höra :)
ixixixuxa110
så bakgata det kan bli!
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
så tungt, beatet med tha connection på är vidrigt grymt alltså
www.myspace.com/dressyourself
jag vick orgasm i örat! är målös över hur jävla smutsiga och goa trummorna är, sen rappen va ju fet som ett smörpaket=)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Kul med lite respons. Tack ska ni ha!
ixixixuxa110
Riktigt Dope!
http://myspace.com/etownbeats
tnx, nån mer kommentar?
ixixixuxa110
Shit, hett. Trummorna på samtliga låter precis som dom ska låta, och det är just det riktigt smutsiga som är det underbara, eftersom det är smutsigt på riktigt. I medens hufvud är favoriten. I applaud you, sir.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du får inte fler kommentarer...alla hiphopare har redan skrivit i tråden..
men jag uppar ändå
Butternuts: Tack man! Kul att höra, verkligen. Nu blev jag glad. Todilo: Haha, jo jag förstår hur du menar. Men det finns mer folk på whoa som gör bra beats också. Men skitsamma, folk får gärna tycka till ändå, oavsett något. Men såhär blir det jämt när jag lägger upp nåt, orkar nästan aldrig göra det här, får max 10 kommentarer, jäkligt tråkigt.
ixixixuxa110
Aja, jag uppar skiten en sista gång, sen så får väl tråden vila i frid!
ixixixuxa110
Visst är det trist? Shiie.. =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, en anledning att uppa tråden iaf. Jo men det är jätte tråkigt. Kan tänka mig att det är några till som lyssnar men saknar orken att skriva vad som tycks.
ixixixuxa110
Fett nice=) Låter old school! feta trummor keep it up;)
^^
ok en till hiphopare :P..haha nejmen det skär lite i hjärtat när en loopad celine dion-sampling får 100 svar, när det här är ett hiphopforum, så man har blivit lite bitter :(.. förtjänar uppning!
Får väl berätta att jag oxå är riktig hiphopare. Med andra ord....hur bra som helst. big ups!!!
Andcol: Tusen tack! todilo: Ja, helt sjukt egentligen. Vad kan det vara ett tecken på? Dynamo: Tack mannen! Gillar dina grejer också.
ixixixuxa110
up in this
www.myspace.com/dressyourself
oh fan, så smutsigt att jag nästan måste ta en dusch. feta creds, riktigt nice
Saker och ting händer!
ixixixuxa110
Fy faan så gött ;) lät riktigt nice
skönt att man får höra lite riktigt shit.. håller med dig om celine dion grejen asså haha, nej men vad händer igentligen.. folk börjar ju fan rappa till techno nu för tiden
Fan vad skön kick.. ialone var galen sampling... fast ändå inte, nja det måste vara upplägget som knäcker.. jag vet inte!?? fet prodd i alla fall, galen. big up!nu ska jag vidare i forumet och lyssna på den senaste jamie oneil-samplingen! jag hörde att någon kid hade gjort något fett beat som heter typ "All by myself.." - sounds dope! ;)
Catapults Ent.
Kul att det är någon som både kan undvika Celine Dion-samplande och samtidigt göra bra beats. Jag undviker ju Celine Dion, men jag gör alldeles för läskiga beats =/ Du kan ju kolla upp det jag har gjort, ska bara konvertera några filer sen är det nog en ny tråd uppe inom 15 min. Fett!
I tego arcana dei!
Varför ens ta upp dedär med celindion? Tack Karies, spell och dizzy. Men vadå "ialone var en galen sampling" ? Hehe.
ixixixuxa110
alltså den med connection dvs.
Catapults Ent.
inget loopat direkt av.
ixixixuxa110
tänkte väl det... monster-sampling, feta trummor som sagt...
Catapults Ent.
tusen tack spell! :)
ixixixuxa110
"keep it up like perverts" haha
haha, jo my man är fyndig :)
ixixixuxa110
galet bra där dub.. Fett härligt att höra sånt här på den här sidan, man kan ju undra ibland men det här va riktigt fint.. BIGUP Peace
Preach Beats/////// Sat Sapienti///////
Tack g-man. kul att det uppskattas!
ixixixuxa110