cheah! det blir inte mer konstruktivt än så.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker det var soft.. men känner inte så mycket julstämning i det :P annars vare ba bra :)
butternuts P24 ska jag ta det som en bra eller dålig sak ?:)
Mr-Treat P2 Nja :) så julig känsla blev det inte trotsallt, men man ska vara nöjd med mjuka som hårda paket ;) tack för du gilla.
Kung i undre världen
Jävligt nice, blir kick :) Såhär ligger det till, att jag skulle gärna vilja höra hur det låter utan smurfen som jag antar är i refräng-delen. Du kan la langa ett PM med din MSN så kan vi diskutera lite? :) www.myspace.com/FrippelC
Chrome @ my sko jao!
stjärnan: det var på det mest positiva sätt jag menade. och det finns ingen ironi där, så du behöver inte fråga ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
smurfen ? rösten är ju i samplingen. butternuts. okej :) då tackar jag iaf :) tack
Kung i undre världen
vore tacksam, och kommer fortsätta lägga upp beats om ni kunde lämna en kommentar eller kritik efter er..
Kung i undre världen
riktigt nice.
http://www.myspace.com/vandalen031
Thanks style. någon mer?
Kung i undre världen
en sista upp till första o sista beatet man la upp här.
Kung i undre världen
jul? aa introt va väl jul men resten vet ja inte. hehe aja bra annars. piz
En stor kuk är en liten tröst i ett fattigt hem
det är en jullåt jag har samplat, så jag ser det som ett julbeat ja. tack för du lyssna
Kung i undre världen
jag diggar som fan! mysig sampleoch FETA trummor
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Otis, kul att höra :) glädjer mig. tack
Kung i undre världen
fucking hell xD får riktigt skön känsla av det här beatet! good work!
I tego arcana dei!
lämna gärna en kommentar efter er. fan 200pers som laddat ner, men knappt några som lämnat några ynka ord. (?!) vad är detta?
Kung i undre världen
Och risken att mr stjärnhult har gjort den här och blockat mig på whoa ser jag som en OMÖJLIG sak rent utsagt !..
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
tycker de va riktigt soft och mysigt, men fick inte nån julkänsla av de dock :p
ääh men va fan är de här?! DE ÄR AS TUNGT JU:)
tror du turkdusch heter svennedusch i turkiet?
sooft
hets, stress, fest!
woow :) tackar folket. jävligt kul att höra
Kung i undre världen
Stjärnan ofta det är stjärnis?.. bullshit din lilla bajskletare..
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
ganska tyngt
man tackar :)
Kung i undre världen
joo de är fan lite jul i börjar på låten,
tror du turkdusch heter svennedusch i turkiet?
är jul för er, bara sånna som ni kan utantill eller? t.ex luciasånger osv? haha, skärp er.
Kung i undre världen
bra jobbat är det kanske miss ross jag hör ? eller kanske honeycones? hursomhelst är det stämning. den som vill påstå att det inte är julkänsla är kanske lite smygberusad på glögg tidigt i år ;) jag är övveraskad! Big up
Catapults Ent.
spell faktiskt så kan jag inte svara på vem artisten är :) låten heter iaf "What Do The Lonely Do At Christmas", och var med på en VA skiva. tackar för dina ord också :) kul att höra
Kung i undre världen
ahaaa!!! the emotions ;) bra tjejer! big up!
Catapults Ent.
tack :) ingen mer?
Kung i undre världen
feting det här asså! kanske en svacka jul i det, men det känns som så mycket mer. Big the fuck up! One
man tackar man tackar :) kul att höra
Kung i undre världen