missa inte detta freebeat
Vart inte riktigt så nöjd med det här beatet, visste inte vad ja skulle göra med det så ja bestämde mig för att slänga upp det här för att se om någon är sugen på det... Ifall någon kickar skulle de va lite roligt att höra resultatet.. Freebeat á la Blue Bayonhttp://www.speedyshare.com/890245799.html
Preach Beats/////// Sat Sapienti///////
me like , uppish
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
trevligt
www.enigmatic.se
fan nice, haha men det var feting skumt.. big the fuck up
fett som fan, vallentunas finest producer time to put v-town on the map........ buck buck yeahhhhh........
yeah diggar! får se om det blir av att man kickar något :) skön slinga. öpp
tycker väl som alla andra! diggar de fett..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kul att höra att folket diggar min shit.. Ju mer kärlek ni bjuder på desto mer gratisbeats trillar in här. peace
härligt beat mannen
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
Gillades, men det fattas något, kanske är lite för långsamt tempo för mig? Men det var skitfett annars!
Hokkar gärna på Collab!
uppskattar att ni tar er tid att komentera.. Rapdude: Thx man, värmer David: Cheea, keepin it simple.. Ville inte blanda in flera samplingar och shiet i den.. Men jag tycker det räcker på det beatet=) Thx för bra respons åter igen peace
nemen vi uppar den här då
Det var helt okej jerry, skön slinga o allmänt skön stil. Du förbättras! Men tyvär inte "vallentunas finest producer" som någon sa där tidigare.
where my smokers at?
hah björne, ja vet att ja inte är det.. I'm still learning=) härligt att du droppade en kommentar kompis peace
jag blev osäker, det kändes som om du inte har lagt ner din själ i beatet... vilket reflekteras mot lyssnaren. åtminstone mig.. lät bra för att vara ett freebeat absolut, men ingen själ som sagt. heja på fler freebeats utan midipianon!
Catapults Ent.
Spell: I feel you, och du hörde rätt.. jag har som sagt inte lagt ner vidare stort arbete på beatet. Jag tyckte samplingen blev tråkigare och tråkigare att jobba med så det fick bli som det blev. Skönt att nån man blir inspirerad av tittar förbi och lägger en kommentar=) Ja precis, midipianot ska användas till sampletriggin:P peace
jag missade inte detta freebeat
tåg: haha okej? det va poängen peace
http://www.speedyshare.com/770264763.html Så här lät det när hundsim och po härjade loss på beatet iaf
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
haka på trenden.. Ni som kickat på beatet kan schlänga upp resultaten här, min gb eller dylikt peace
gillar de de är mystik över de som spell sa dock så märks de att de inte är 100 timmar bakom direkt ;) men glad som fan att du ger ut de free och man ska inte klaga när du ger free riktigt bra blir nyfiken på dej ;)
Organism 12 Sveriges genom tidernas bästa rappare hade alltid haters i trådarna, så jag räknar inte med att alla älskar min skit heller.
hehe.. tror inte ens att det ligger 1 timme bakom beatet. Men vafan, det blev som det blev och det verkar tydligen gå hem.. Fett peace
och det låg inte ens 20 minuter bakom första kicken på beatet, sug på den du! xD
Det är tungt män , keep it up ! , Blir nog kicka på detta !
soundcloud.com/jerrones
hehe N_ Jack: Dissar inte dig nu eller så, utan bara säger att det lät förfärligt.. Måste träna flytet, mixningen och rimtekniken mer=) men alla börjar nånstans.. peace
Shit dom pajja beatet , men min banger kommer imorgon !
soundcloud.com/jerrones
nejmen ja uppar denna
Kan se Celph göra någonting brutalt av detta beat, men ingenting som föll mig i smaken.. XD
hyfsat dåligt tryck över lag, skulle vilja höra en hook, annars är det nice
http://www.myspace.com/localexpressions
såhär i juletid uppar ja skiten en sista gång
Det här lät skyst, bara snaren jag störde men liite lite på! men lägger man rapp på det så göre ingen skillnad peace!
Allt är sant på internet.
såhär i juletid, och som kompensation för att jag dödade beatet, så uppar även jag
lol. det är ju snott ffs. heter annodominibeats+reapingfreedownload.