Då börjar vi med "recensionen" eller vad det nu kallas, jag tror det heter så...? Skitsamma... Back to da hood: Också ett väldigt simpel loopat beat som har lite... Njae, vet inte riktigt vad det är för stil, jag skulle mer tippa på något som skulle skära något förbannat i öronen om man var bakis, hehe... Och nu hamnar jag off-topic här, förlåt, beatet går att lyssna på, det är fint i helhet, men gillar inte clapsen, dom är typ lite för höga...:S Men det var fint gjort av dig, inget i min stil men det finns nog någon där ute som kommer att bara ÄLSKA detta beat. Countdown: Väldigt sött och fint intro, basen låter helt okej, men trummorna låter helt jävla fuckat enligt mig, testa byt trummor på beatet så skulle det nog låta MYCKET bättre, samma med det här, inget i min stil men någon där ute älskar det nog. Lycka till med the beatmaking, peace and love och bara för att du är så generös till folk och ger ut gratis beats får du en till hälsnings-puss av mig i nyårspresent, du behöver inte tacka:) *Gud vad gullig och snäll jag känner mig*
Dra åt helvete!