Wu-Tang Stil, Underground! [fritt]
waddup allihopa, dags för mig att slänga upp ett till freebeat, hade detta liggande på datorn men visste inte riktit vad jag skulel göra med det så jag slänger upp de som freebeat o hoppas på att ni diggar de :) beatet är ett underground beat lite wu-tang stil över det, om ni vill höra andra av mina grejjer så gå in på http://www.myspace.com/ebprodbeats o kolla, om någon kickar något grymt på detta beat så kan jag tänka mig att göra en framtida collab me den/dom person/er! Peace!BEATET! PS: Mitt mixtape är på väg så att ni vet det! Peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jaha de var fan de sista jvla freebeat jag lägger upp här, era otacksamma jvlar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Får mer ATCQ vibbar än wu-tang. Men skit i det...helt ok är det.
Megapropps för att du samplat "Shogun Assassin"...Har velat göra detsamma, men aldrig orkat. Riktigt skönt beat också!
I tego arcana dei!
jag samplade det för en herrans massa år sen, tycker rösten varar för länge, borde sluta vi det klassiska "people said his brain was infected by devils" raden cage har i agent orange.
Dina andra grejer var också schysta, fortsätt kämpa, kan bli riktigt bra, och jag är fan inte snäll med kritiken här.
nice beat som fan du göra alltid brabeats mannen. tror jag kickar på det ;D
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
bra skit.
Är inte detta en Diana Ross sampling? Eller är jag ute och cyklar? Jag tycker iaf att beatet hade en stil långt ifrån wu-tang hehe.. Men det lät hyffsat.. Gillar dock inte din uppbyggnad av samplingen alls.. Jag har gjort ett beat på samma sampling som ingen skulle kunna lista ut att det var denna sampling hehe..
Fucka ur!
ett av dom få beat jag diggat i beatforumet på lääänge. Dock variera mer med samplingar, måste inte ha en och samma sampling hela beatet. Känner dock inget wutang över det.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
sååå ska de se ut :) tack allihop :) npr: ajjt mannen skicka när du kickat! :) mrkemisten: nope faktiskt inte :P dkn llka bra säga de för att de e free, det e Stevie Wonder - Rocket Love :) Foerplay: om du lyssnar lite så hör du att de faktiskt finns en uppbyggnad av refräng o verser o så här också : men jag har gjort de såhär med vilje för att man ska kunna höra mc'n bättre :) peace och tack för kommentarerna allihopa :) kanske kan tänka mejj att ladda upp mer fritt i framtiden endå ;)
Cleant beat! kunde knäcka till ett par tyngre trummor. men dom passar in ändå helt klart! Keep up the good work! one
Sometimes you win and sometimes you lose!
Inte var det mkt Wu-Tang över det men det lät ganska nice, keep it up!
låter fett som fan :)
Soft beat. gillade det hyffsat iaf. är inte så bra på att ge feedback och så eftersom jag inte är så insatt i beats osv, ganska ny i hiphop producerings världen
thx León, GAIA, kishore82 och Jock1sh GAIA: grunden till att jag skrev wu tang berodde ltie på samplingen från shogun filmen (jag tänkte att RZA brukar sampla lite citat ur kung fu filmer o så här :P) plus att samplingen jag använde är den samma som används till GZA - Cold World, visserligen kan man itne höra att de e samma sample särskiltl tydligt om man inte är väldigt insatt, men endå :) peace!
Dynamo414 P32
Word, men jag gillade skiten fan! ATCQ helt klart, fan samma trumprogramering som halva "the lovemovement"plattan.. Nice.
http://www.myspace.com/souldbeats
Easternbunny Jo jag satt och tveka om det var Stevie Wonder eller Diana Ross.. Jag har iaf samplat samma hehe! Satt och lekte med båda skivorna samma dag, nog därför jag tvekade lite :)
Fucka ur!
de här lät bra . pz
Sleep is the cousin of death
mrkemisten: hahaha ok :P thnx dawgs!
Props till "Shogun" gillade introt kan bli en härlig låt om det blir kick. peace
Tackar Brody
uppar en gång :) med 350 nerladdningar uppskattas det lite fler kommentarer :) tack :)
grymt som fan! fortsätt kämpa man!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
tack så mkt :)
från filmen, shogun assasin
humpty: aa men bara vocal samplingen :) själva beat samplingen e tagen ur Stevie Wonders "Rocket Love" :) peace
va fan sket bra
Min signatur är inte så viktig......
detta beatet var inte så jävla bra tyvär, men checkade din myspace, faaan vad feta grejjer du har där.
skulle gärna ta emot nåt beat ifrån dig om du skulle vilja dela med dig;)
skulle vara jävligt schyst! du kan checka mina grjjer på min
myspace !
Hör av dig till
[email protected] om du är skulle vilja det!
Peace, tack på förhand!
Onemind
Kändes inte som att samplingen i början hade något med beatet att göra. Dessutom tycker jag den samplingen har gjort sitt iom. "Liquid Swords", både låten och skivan med samma namn.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
jaf tycker det var as skönt fortsätt lägg upp :D
smaken är som baken. jag gillar inte det här beatet, men säkert andra saker du har gjort ;)
Catapults Ent.
Gillar introt, riktigt koolt! Men förstår inte riktigt varför du gett ut det som free? den där rösten kunde du väl sparat till nått eget? :) Sen beatet gillar jag inte så mkt.. Samplingen är schysst, men lite mer kärlek skulle du kunna gett till trummorna. Basen känns lite halv tråkig. keep em comin'!
pläääästics.
Spell: haha aa de kanske du gör ;) Dollar: haha tyckte bara att jag skulel ha den där xD som sagt de e ett freebeat så jag orkade inte behandla de som ett vanligt beat vad de gäller trummor o så :P peace o tack för kommentarerna, keep em comming!
nån wu känsla fick jag inte men det lät bra iaf.