I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2 Nya Beats Uppe! ! !

Vår Hiphop - Beats

2008-04-04 02:05

2 Nya Beats Uppe! ! !

2 nya beats uppe på myspace!

Sample9 och Cleaner!!

Kommentera!!! konstruktiv kritik!!

Det är inga remixes eller cuts..bara stöldskydd!!

MYSPACE

MYSPACE

MYSPACE

Holla i Pm if ya wannnaaa

!! !!

Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!

2008-04-05 03:36
93 dissas mammaknullare!

2008-04-05 05:43
Stoldskyddet distraherar for mycket for att man ska fa en bra uppfattning av beatsen.
http://cosmichustlegroup.blogspot.com

2008-04-05 21:56
inte få en bra uppfattning? är du inte lite för kräsen nu, jag menar visst den stör ju men det är ju ändå det som är meningen med det (till en viss grad), men man hör ju ändå hur beatsen går.. 

sen så är det ju dessutom lite sämre kvalite på myspace, men sånt får man ju ha uppseende för, för det är ju inte så att du inte hör hur ljudbilden är..

2008-04-06 23:42
Sample 9: Tungt skit! Smutsiga trummor och flummig sample, den gillar jag! Blir enformigt efter tag dock, but still - låter finnemang!

Cleaner: Den är skitcool! Låter som en livespelning i en källare i Brandbergen typ. Fat shit!

/C
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-06 23:44
Och jag tycker att MrKrikon överreagerar. Visst, klart man inte hör minsta lilla detalj, men tyvärr blir ju beatmakers tvungna att göra så när folk snor hit och dit.

bracka!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-04-06 23:46
vf har du stöldskydd? man kan ju ändå inte få ner den + om man verkligen ville ha det skulle man ju bara gjort det själv bara lyssnat å tatt ut akorden.

men de va väl chill

lycka till

orkar ej säga vad som behöver förbättras
beatguru

2008-04-06 23:52
bamz0r P17

Spelar ingen roll om man kan ladda ner dom eller ej, det går att sno grejerna ändå. Och om du tar ut ackorden och spelar själv så kommer du ändå inte kunna få till samma sound.

Dissa stöldskyddsnacket nu, beatsen glänser!
Producent

2008-04-06 23:55
jo det går mannen om man vet vad man sysslar med.

beatet håller tycker jag. säger inte mer. well done. jag säger ej det till många dock..

lycka till!
beatguru

2008-04-07 17:29
jag har stöldskydd för att det går o spela in även om man inte kan ladda ner..

det är inte bara ackorden som gör produktionen..
Producent

2008-04-07 17:47
jag skulle kunna göra de
beatguru

2008-04-07 18:28
kunna göra vad?

bamz0r är det inte du som gjort bort dig en massa ggr redan?
Producent

2008-04-07 19:30
gjort bort mig? ok
beatguru

2008-04-07 19:39
P17 lämna tråden nu.
Producent

2008-04-07 19:42
haha snälla skärp till er lite förhelvete
beatguru

2008-04-07 20:10

vi?

vad är du ute efter? vad fan spelar det för roll om man kan härma? man kan härma allt, men det är större sannolikhet att någon drar ner ett beat utan stöldskydd än att någon sätter sig och försöker göra en exakt kopia..

så jag förstår inte varför du ens kommenterar något sådant. skärp till dig du och säg något om beatsen eller säg inget, skippa gärna ditt högfärdiga snack också!

Producent

2008-04-07 20:17
högfärdiga? pff haha jag som e så högvärdig ska ej störa mer nu täknte skriva ett par saker du behöver tänka på men tror jag skiter i det nu
beatguru

2008-04-08 02:56
bra, ungefär det jag hoppades på...