Ken Silver - Free Beat! (missa inte)
Hallå! Kände mig generös idag och slängde ihop ett beat på cirkus 40 min/1 timme. Hoppas det blir lite låtar på det. Posta resultat i tråden eller till mig personligen.Intro Vers Ref Vers Ref Outro http://www.speedyshare.com/957921556.html Varsågoda : )
Om någon undrar är det osamplat.
först hihi, nä men det var riktigt nice :) keep up. pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt nice , en av de bästa beatsen jag har hört på whoa! Keep it up man ! Blir nog kick på denna , linkar i tråden så fort den blir klar.pz!
Skit nice juh :D Keep it up :) Pz
Snille-Blixten died, and Erazer was born!
Härligt beat :)
Det Är Inte Bra Att Vara Dålig, Det Är Inte Dåligt Att Vara Bra
soft beat Tedd! kick maybe =)
www.facebook.com/SneipMusic
Blir kanske kick på den här... diggade som fan ;) keep it up :D
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
den va fet mannen.. keep it up! pz
K e l o c C<br><br>www.myspace.com/kelocc
Producent
2008-05-07 16:18
chill men jobbiga trummor
beatguru
låter riktigt soft.. blir väl kick på denna.. :D
skön
hon var snygg långt ifrån.. ..men långt ifrån snygg
Nice :) blir nog kick på detta;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
wwaaaah dehär va riktigt nice det blir kick på detta fan . mer av sånna här beats:)
www.znapmusic.com/dudde/
sånna här beats älskar jag! hojta på mig om du har fler i sån här mjuk/soft stil! kickar på denna iaf :)
kicki´n beatbox and make some music at the same time// I goes from top to toe whit my greatest punchlines//
tack tack. hör av er om ni är intresserade av att köpa skräddarsydda beats. kan fixa shyssta priser. är nämligen i behov av penningar! = )
är speedyshare nere eller funkar länken för någon annan?
gaaaah tvääääärfett mannen riktigt tungt, mer sånt här! peyyz out!
riktigt nice maaan! =)
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Jag tyckte det lät rätt nice :)
Allt är sant på internet.
Drumsen som sagt var inget att hänga i julgranen, låter bra förövrigt
grymmt fett beat,, :D
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Laddar ner den ;)
TUNG
The only time you feel alive is when you're dead
FÖÖÖR FAAAN! detta var verkligen det skönaste beatet jag hört på whoa, shiiit, myyyycket bra, äääälskar! :D
I like this ;) Fortsätt så :D
yeah det var skönt!
Chamillitary Mayne
nice! bra jobbat gillade beatet mycket!
ken silver, grymmaste, lyssnade på alla dina 6 beat också, alla va fan bra:)
den där samplingen gjorde ja på för ett år sen
hon var snygg långt ifrån.. ..men långt ifrån snygg
bra jobbat med tanke på att det var jag som spelade den för några dagar sen.
diggar de, kanske kör kick på detta.. som så många andra lär göra! jag postar här ifall jag kickar.
sköönt! blir nog kickk
Din tröja har lika många hål som en Sweischerost
bra det. ni som har kört. posta!
Ska skriva text till denna och kanske kicka :) fett skönt.. Isåfall blir det min första låt ^^, & på engelska btw.. min svenska låter kass xP
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!
skönaste mannen riktigt fett peace
Lyicism...hmm...poesi, ja skriver av min vildaste fantasi.
Free beat sa du? Riktigt fett, värt att slösa tid med att lyssna på och fullt tungt. Efter som jag gillar speciellt " lugna / sorgliga " beats så blev detta perfekt. Om du tänker på att göra fler free beat som e så här sorgliga/lugna så langa PM med länken på dom så kommer du få se att du får många låtar med dina beat på. Softa.