I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Benne - Beat 32 [säljes] ni på whoa väljer priset

Vår Hiphop - Beats

Producent

2008-06-05 02:45

Benne - Beat 32 [säljes] ni på whoa väljer priset

Tjaa. Blev precis klar med ett beat som jag blev riktigt nöjd med faktiskt. Nu äre så att ja behöver lite fickpengar när sommarlovet precis har dragit igång, så kom med prisförslag! Är jag inte nöjd med budet behåller jag dock beatet själv ;p

Har lagt på lite röster, vill inte att nån snor skiten

Benne - Beat 32

Kom också gärna med kritik. Har allt material sparat, så är det någonting du inte är nöjd med så ändrar jag det efter ditt tycke.

//Benne

dom säger att jag kan göra beats...
Rappare

2008-06-05 09:56
det som e synd är att nästan alla din beats låter lika dant, å då lär det ju atomatiskt bli svårare och sälja det !?
Det vi tänker idag är det vi känner i morgon!

2008-06-05 16:31
Soft
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-05 16:34
De lät tvärsoft, men inte min stil.
Keep it up
Ching ching ching huba baluba

2008-06-05 16:58
bra jobbat! låter lite för likt dina andra beats, men dem är bra så det gör inget ;)
"Jag hatar citat"

2008-06-05 17:08

riktigt vackert, men håller lite med om att det har samma stil. försök vara mer växlande. :) men du är grymt duktig, älskar alla dina beats.

2008-06-05 17:20
alla beats låter i princip likadant. En typ av beats som egentligen bara funkar på whoa. Alla kidsen gillar men det blir nog svårt att sälja (kan jag tänka mig i alla fall) eftersom du har släppt så många free i samma anda.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2008-06-05 17:32
att beaten låter likadant kan man tycka si och så om. Jag gör mest lugna beats, jävligt soft hip hop/pop kan man kalla det. Kan ju bli så att man tycker de låter lika om det är samma genre.

Jag håller på med melody hip hop, hip hop med sköna melodier. Kommer nog tyngre grejer under sommaren och lite partybeats åså. Så är man mer för sådant är det bara att hålla ögonen öppna.

2008-06-05 18:01
thööööngt mannen du vet vad jag tycker!, holla såfort det dyker upp nått man!
peeys / all mighty BB
Vi är från Västerort!
http://www.znapmusic.com/betongblocken/

2008-06-05 18:46
maketo: skillnad på egen stil och att beatsen låter likadant. Man kan ha en egen stil och ändå variera sig. Se på en snubbe som Timbaland för att ta nån som alla känner till. man hör direkt att det är han som ligger bakom, men han gör sällan samma sak två gånger. Hajjar du? Samma sak med mina grejer, hoppas jag i alla fall. Man ska höra att det är ett dynamobeat men jag gör inte samma grej twice...inte så ofta i alla fall.

off topic, jag vet, kände mig tvungen att svara bara.

2008-06-05 18:47
maketo: sidospår igen....kolla in "payback 2008" och "414 is the magic number" på min myspace. Låter likadant my ass. nuff said

2008-06-06 12:47
Benne, själv tycker jag inte att du ska ändra stilen å dra upp partybeats å grejor under sommaren.. visst skulle det vara kul men tycker om dina beats som dom är! It's your sound, vissa gillar de inte medans vissa älskar det ;)

2008-06-06 19:10
du har din egna stil, och den ska du hålla benne. riktigt bra på att komponera är du!
alltid svårt att prissätta "konst" som musik är. men det här är inte billigt iaf!
:)
peace man
http://www.myspace.com/prozakproductions

2008-06-06 19:20
ja tkr dina beats å tvärsofta men kan du testa nån gång att göra ett beat med lite mer drag i? ja lägger mer skrytlåtar så om du gör mer party/pump beats så vetu att ja kommer andvända dom.:) kan du lägga upp en speedshare länk? för znap funkar inte för mej;) pz

2008-06-06 21:32
wow PMC tror du inte han ser igenom dig? det är inget freebeat så tror inte benne banan vill slänga upp det på speedyshare
http://www.myspace.com/prozakproductions
Producent

2008-06-15 22:04
beatet sålt =)

2008-06-16 02:03
tycker du ser lite gay ut på din bild =)

Detta är min forumsignatur

2008-06-16 02:05
hahaha dynamo, seriöst, dra inte ens en paralell mellan dej och timbaland va? är du verkligen 33 år? hoppas inte, för killen som du hävdar "göra likadana beats... och.. lyssna på mina grejer... my ass.." är 16!

get a grip man
Detta är min forumsignatur

2008-06-16 09:36
P-Lex: Läs om, läs rätt. HUr svårt ska det vara?

2008-06-16 12:33
Som alla andra beats du gör. Helt underbara, men synd bara att det dock inte är free
-{remne music 2008}-